نوشته شده توسط : اصغر

حسابرسی و خدمات مالی یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به هر کسب‌وکاری است. انجام دقیق و اصولی این امور به قدری مهم است که در صورت وجود هر گونه خطایی در آن، ممکن است خسارات جبران ناپذیری به کسب‌وکار وارد شود. انجام دقیق امور مالی و حسابرسی و اجرای درست آن، در پیشرفت و تصمیم گیری‌های درست موثر خواهد بود.

خدمات مالی، حسابداری و حسابرسی در هر کسب‌وکاری یکی از ملاک‌های مهم پیشرفت برای آن کسب‌وکار بوده و در صورت عدم فعالیت صحیح در این زمینه، کسب‌وکار در مسیر نابودی قرار خواهد گرفت. اهمیت این نوع از خدمات زمانی مشخص می‌شود که بسیاری از تصمیمات مهم برای کسب‌وکار به آن‌ها وابسته بوده و هرگونه خطای کوچک در این زمینه می‌تواند منجر به تصمیم‌گیری اشتباه و در نتیجه نابودی کسب‌وکار شود.

اهمیت حسابرسی و سایر مسائل مربوط به ان باعث می‌شود تا بسیاری از شرکت‌ها این گونه از خدمات خود را برون سپاری کرده و انجام این گونه از خدمات را به افراد متخصص حاضر در شرکت‌های حسابرسی بسپارند تا از انجام درست و دقیق این خدمات مطمئن باشند. برای آشنایی با خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های حسابرسی و آشنایی با بهترین شرکت حسابرسی، تا انتها با ما همراه باشید.

خدمات حسابرسی شامل چه خدماتی است؟
خدمات حسابرسی به مجموعه کنترل و بررسی‌هایی گفته می‌شود که شامل رسیدگی به مدارک، اسناد و اطلاعات مالی یک مجموعه است. در نهایت این رسیدگی‌ها یک گزارش تهیه می‌شود که در آن حسابرس، نظر خود را در مورد روش‌های به کار رفته در حسابداری و صحت و سقم صورت‌های مالی شرکت و یا مجموعه مورد نظر اعلام می‌کند.

حسابرس تمام اسناد، اطلاعات مالی و سیستم کنترل‌های داخلی مجموعه را مورد برررسی قرار داده و موجودیت، دارایی‌ها و بدهی‌های مجموعه را به اثبات می‌رساند. از آن جایی که این کار باید بسیار دقیق و درست انجام شود، بهتر است برای انجام آ« از فردی باتجربه و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

دلایل استفاده از خدمات حسابرسی
صاحبان کسب‌وکارها، سرمایه‌گذاران و سهامداران شرکت‌ها نیازمند افرادی هستند که بتوانند به حساب‌ها و وضعیت شرکت رسیدگی کنند. این افراد باید در این زمینه تخصص داشته و بتوانند به خوبی تمام حساب‌ها و وضعیت شرکت را برررسی کرده و به مدیران اطلاع دهند. مدیران شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها از این اطلاعات برای تصمیم گیری‌های مهم استفاده می‌کنند.

برخی از مهم‌ترین خدمات حسابرسی عبارت‌اند از:

تهیه گزارش برای بازرس قانونی
تنظیم گزارش حسابرسی برای طرح و بررسی توسط مدیران
تهیه گزارش حسابرس ویژه در زمان‌های مورد درخواست
تنظیم گزارش حسابرسی برای درآمد مشمول مالیان اشخاص و استانداردهای حسابرسی و مقررات قاونوی مالیاتی
تنظیم گزارش حسابرسی حاوی نظر حسابرس در ارتباط با قضاوت در اختلاف چند نفر برای ارائه در دادگستری
انواع خدمات حسابرسی
خدمات حسابرسی از نظر نوع ارائه خدمات به سه دسته خدمات حسابرسی داخلی، ستقل و دولتی تقسیم می‌شوند. حسابرس داخلی فردی است که از طرف مدیرعامل و هیئت مدیره انتخاب شده و مسئول حسابرسی امور داخلی شرکت خواهد بود. این فرد موظف است تا به طور منظم گزارش‌های حسابرسی دقیقی تهیه کرده و به مدیرعامل ارائه کند.

حسابرس و یا حسابرسان مستقل افردی هستند که از موسسات و شرکت‌های حسابرسی، این خدمات را ارائه می‌کنند. در واقع صاحبان کسب‌وکار با عقد قرارداد با شرکت‌های حسابرسی، مسئولیت حسابرسی شرکت خود را به آنان می‌سپارند. این افراد کارشناسان متخصصی هستند که در این زیمنه تخصص داشته و به شرکت‌های مورد نظر کمک می‌کنند تا امور حسابرسی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

حسابرس‌های دولتی افرادی هستند که وظیفه حسابرسی و بررسی صورت‌های مالی یک نهاد دولتنی را برعهده دارند. این افراد تنها حسابرسی نهادها و سازمان‌های دولتی را انجام داده و حسابرسی شرکت‌های خصوصی را برعهده ندارند.

انواع خدمات حسابرسی
خدمات حسابرسی جزو مواردی است که تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها به آن نیاز دارند. بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند تا این امور را به شرکت‌های حسابرسی بسپارند تا خیالشان از بایت انجام صحیح این امور راحت شود. حسابرسی صورت‌های مالی، حسابرسی رعایتی، حسابرسی عملیاتی، حسابرسی داخلی، حسابرسی قانونی و حسابرسی مالیاتی، برخی از خدمات حسابرسی انجام شده توسط شرکت‌های حسابداری هستند.

وظیفه یک حسابرس در حسابرسی صورت‌های مالی، تطابق صورت‌های مالی یک شرکت با استانداردها است. در حسابداری رعایتی مقدار رعایت احکام، سیاست‌ها، مقررات دولتی و کنترل‌های داخلی رسیدگی می‌شوند. در حسابرسی عملیاتی، هدف این است که با انجام دقیق حسابرسی و ارائه کنترل‌های مدیریتی به مدیریت هر چه بهتر کسب‌وکارها کمک کرد.

حسابرسی داخلی، نوع دیگری از حسابرسی است که در آن وظیفه نظارت بر امور مالی و فرایندهای مالی تمام قسمت‌ها و بررسی دقیقی آن‌ها برعهده فرد حسابرس خواهد بود. در حسابرسی قانونی، به بررسی اسناد و دارک و تطابق آن‌ها با استاندارهای حسابداری پرداخته می‌شود و حسابرس طی ارائه یک گزارش اظهار نظر خود را بیان می‌کند.

آخرین نوع حسابرسی، حسابرسی مالیاتی است که در آن، درستی اسناد و مدارک و نحوه رعایت مقررات مورد بررسی قرار گرفته و عوارض بر درآمد شرکت نیز محاسبه می‌شود. تاریخ و بازه‌های زمانی انجام حسابرسی مالیاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   

رایان محاسبان؛ بهترین انتخاب در شرکت حسابداری
رایان محاسبان از بهترین شرکت‌های خدمات حسابداری است که بیش از 20 سال است که در زمینه انجام تمامی خدمات مالی و حسابداری به فعالیت می‌پردازد. استقرار سیستم‌های مالی به روز و گزارش گیری استاندارد، انجام کلیه امور ثبت، استقرار سیستم‌های مالیاتی در صنایع متعدد، استقرار سیستم‌های حسابرسی در مراکز و ارائه گزارشات به مرکز و برخی از فعالیت‌های دیگر از جمله کارهایی است که توسط این شرکت خدماتی انجام می‌شود.

این شرکت با در اختیار داشتن افراد متخصص و حرفه‌ای در تیم خود در طول مدت فعالیت خود همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. استفاده از دانش روز و در اختیار داشتن افراد حرفه‌ای در این شرکت باعث شده تا بهترین خدمات را به مشتریان عرضه کرده و رضایت آن‌ها را به دست آورد.

اگر به دنبال یکی از شرکت‌های برتر در زمینه خدمات حسابداری بوده و قصد دارید تا تمام و یا بخشی از خدمات خود را به شرکت‌های خدمات حسابداری بسپارید، شرکت رایان محاسبان انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. می‌توانید ابتدا با کارشناسان این شرکت در ارتباط بوده و بعد از دریافت مشاوره، خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

منبع: http://rajanews.com/node/355743



:: برچسب‌ها: خدمات حسابرسی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

نمایندگی شیائومی با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد سعی کرده است تا با توجه به نیاز کاربران خدمات مربوط به تعمیر موبایل آنلاین را به مجموعه خدمات خود اضافه کند تا کاربرانی که قصد دارند با کمترین هزینه و البته با صرفه جویی در زمان خود گوشی خود را تامین نمایند به راحتی از این قابلیت استفاده کنند.

تعمیر موبایل آنلاین شیائومی علاوه بر کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف زمان می‌تواند در حفظ سلامت و کارایی دستگاه شما نیز تاثیر گذار باشد که در این مطلب به صورت کامل تمامی خدمات نمایندگی شیائومی در این زمینه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نیازسنجی تعمیر موبایل آنلاین
امروزه یاد گرفته ایم همه کارهای خود از خرید روزانه یا کارهای شخصی و اداری خود را به صورت کاملاً آنلاین و در محیط کار یا خانه انجام دهیم اما تعمیرات گوشی و ارائه خدمات به صورت آنلاین مبحثی است که شاید در نگاه اول خیلی نتوانیم با آن ارتباط برقرار کنیم و سعی کنیم که بیشتر به صورت سنتی با این موضوع برخورد کنیم.

با توجه به مزایای بسیار زیادی که تعمیر موبایل آنلاین به همراه دارد و البته نیازسنجی بسیاری از کاربرانی که با تیم فنی و تخصصی این مرکز در ارتباط بوده اند سعی کرده‌ایم تا خدمات ویژه و جالبی را در قالب تعمیر موبایل به صورت کاملا آنلاین در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی از این خدمات استفاده نموده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف گوشی های شیائومی را برطرف کنید.

چگونگی استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین در نمایندگی شیائومی
همانطور که میدانید تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی که از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر مدل های جدید و قدیمی گوشی های پرفروش شیائومی که در بازار امروز کشورمان توانستند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کنند استفاده می کند.

در گام اول شما برای استفاده از خدمات تعمیر گوشی شیائومی می‌توانید با مراجعه حضوری به این مرکز به راحتی تمامی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را برای تعمیر گوشی خود دریافت نمایید و حتی در صورت نیاز تمامی قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی را در این مرکز با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

علاوه بر این با توجه به نیاز سنجی که در بالا به آن اشاره کردیم تیم فنی و تخصصی ما تصمیم گرفته تا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به مشتریان ارائه نماید و از این طریق بتواند ارتباط سریعتر و راحت تر را با مشتریان برقرار نمایید و البته دغدغه و استرس آنها را برای تعمیر گوشی خود را به پایین ترین حد ممکن خود برساند.

برای استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین شیائومی شما میتوانید به راحتی از طریق شماره های قرار گرفته بر روی وبسایت یا از طریق چت آنلاین وب سایت به صورت ۲۴ ساعته با تیم تخصصی مرکز در ارتباط بوده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل خود را با آنها در میان بگذارید در صورت نیاز تمامی راهنمایی ها و مشاوره های لازم به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار بگیرد و از این طریق می توانید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی خود را برطرف کنید.

ارسال آنلاین گوشی یا تعمیر در محل ؟
با توجه به اینکه خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی از راه دور امکان‌پذیر نیست تیم تخصصی نمایندگی مرکز دو راه پیش روی شما قرار داده است تا بتوانید از طریق این دوره به راحتی از خدمات تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

شما می توانید از طریق پیک معتمد این مجموعه یا روش‌های دیگر ارتباطی گوشی خود را برای متخصصین ما ارسال نموده و تمامی خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی را در این مرکز به صورت کاملا آنلاین دریافت نمایید. در طول عملیات تعمیر گوشی شیائومی شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ به صورت کامل در جریان تعمیر گوشی خود قرار بگیرید و تمامی نکاتی که در مورد تعویض قطعات آن نیز مورد نیاز می باشد از این طریق در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت لزوم و البته مدیریت هزینه ها شما بتوانید قطعات جدید را به جای قطعات معیوب و خراب شده بر روی دستگاه استفاده کنید.

اگر از مدل های گران قیمت و پرچمدار شیائومی استفاده می کنید می توانید در صورت بروز مشکلات سطحی از خدمات تعمیر گوشی شیائومی در محل که توسط تیم تخصصی مرکز به صورت کاملاً جدید و به روز ارائه می‌شود استفاده نمایید که تمامی خدمات ارائه شده به صورت حضوری و یا ارسال با پیک در قالب تعمیر گوشی شیائومی در محل نیز به شما ارائه می شود و و جای هیچگونه نگرانی و دغدغه ای برای کیفیت خدمات ارائه شده در این روش وجود نخواهد داشت.

تضمین کیفیت با ارائه گارانتی
در تمامی روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم بعد از اینکه عملیات تعمیر گوشی شما به پایان رسید می توانید از خدمات تست رایگان در همان محیط کاری باید در بازه زمانی مشخص استفاده نمایید و بعد از تست مشکلات دستگاه و اطمینان از برطرف شدن تمامی آنها می توانید برای بالا بردن تضمین کیفیت خدمات ارائه شده از گارانتی معتبر تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

در خدماتی که به صورت محلی و در محیط کاری شما نیز ارائه می‌شود این گارانتی معتبر به شما ارائه خواهد شد و اگر از وسایل و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی نیز استفاده کنید تمامی این موارد توسط نمایندگی این مرکز به صورت کامل با گارانتی و ضمانت نامه کتبی تضمین می شوند.

به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید گوشی خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن تعمیر کنید حتماً خدمات تعمیر تعمیر گوشی شیائومی توسط تیم تخصصی این مرکز با هزینه بسیار پایین ارائه می شود را تست کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر آنلاین موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

خدمات ویژه ای که سایت اصلی نمایندگی اچ پی برای تعمیر انواع مدل های مختلف پرینتر و لپ تاپ این برند در نظر گرفته است باعث می شود تا شما بدون دغدغه و استرس نسبت به تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها و همچنین تعویض قطعات آنها با قطعات اصلی و اورجینال به راحتی دستگاه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید.

در اینجا قصد داریم به صورت مختصر تمامی خدماتی که در نمایندگی اچ پی و از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی به شما ارائه می شود را بیان کنیم.

تعمیر انواع پرینتر اچ پی
در قسمت تعمیر انواع پرینتر های اچ پی تیم فنی و تخصصی این مرکز که با تمامی مدل های مختلف پرینترهای اچ پی به صورت تجربی آشنایی دارند و تمامی تکنولوژی های به کار رفته در پرینتر ها را به خوبی می شناسند، در گام اول با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته نسبت به تست و عیب یابی دستگاه شما اقدام نموده و پس از آن با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملاً مناسب و به روز، عملیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعمیرات پرینترهای اچ پی را انجام می‌دهد.

برطرف کردن تمامی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرینترهای hp فقط در محیط نمایندگی امکان‌پذیر نیست و شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی درخواست اعزام نیرو به محیط کاری و خانگی خود را داشته و از خدمات تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کنید.

در صورتی که قطعات سخت افزاری پرینتر شما دچار مشکل عمده شده باشند و یا تعمیر آنها از نظر اقتصادی و کارهایی برای دستگاه صرفه‌جویی نداشته باشد تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی نسبت به تعویض این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌نماید.

علاوه بر این اگر قصد داشته باشید مدل های مختلف کارتریج اچ پی را شارژ کنید تمامی مدل ها با تونر های اصلی درین مرکز قابل شارژ هستند و البته این نکته را در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج ها یک امر کاملاً تخصصی است و در صورتی که با کیفیت و دقت انجام نشود ممکن است مشکلات بسیار زیادی را برای چاپ اسناد و مدارک بر روی پرینتر اچ پی به وجود بیاورد.

پس از اینکه عملیات تعمیر پرینتر hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به پایان رسید شما می توانید از گارانتی معتبر تعمیر بهره مند شده و در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از عملیات تعمیر به راحتی از خدمات این مجموعه به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

تعمیر لپ تاپ نمایندگی اچ پی
با توجه به اینکه لپ تاپ های اچ پی محبوب ترین لپ تاپ ها در کشورمان می باشند یک تیم فنی و تخصصی کاملا مجزا که ابزارها و تجهیزات به روز و پیشرفته در اختیار آنها قرار گرفته است برای بخش تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های اچ پی در نظر گرفته شده است تا تمامی مشکلات و دغدغه هایی که کاربران در هنگام استفاده از لپ تاپ های اچ پی با آنها روبرو هستند و یا در هنگام تعمیرات قصد دارند از این خدمات استفاده کنند را به آنها ارائه نماییم.

تعمیرات لپ تاپ hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود شما علاوه بر تعمیر قسمت های مختلف می توانید در صورت نیاز تمامی لوازم جانبی لپ تاپ های اچ پی را به صورت اصلی و اورجینال در این مرکز تهیه کنید.

 

علاوه بر مشکلات مربوط به خاموش شدن لپ تاپ hp و یا مشکلات سخت افزاری قسمت های مختلف مانند مادربرد در صورت نیاز شما می توانید تمامی قطعات سخت افزاری لپ تاپ های اچ پی مانند ال سی دی و قاب دور نمایشگر و کیبورد آنها را به صورت کاملا اصلی و اورجینال از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی تهیه نمایید.

همانند خدمات مربوط به تعمیر پرینتر اچ پی در این بخش نیز شما می توانید پس از تمام شدن عملیات تعمیر لپ تاپ hp لپ تاپ و مشکلات آن را در محیط نمایندگی تست کرده و در صورت تایید سلامت از گارانتی معتبر تعمیر نیز که ضمانتی برای انجام با کیفیت عملیات تعمیر می باشد استفاده نمایید.

خدمات ارسال در سایت اصلی نمایندگی اچ پی
دغدغه مهمی که امروزه برای بسیاری از کاربران به وجود آمده است این است که چگونه می توانیم در سریعترین زمان ممکن و با استفاده از افراد و دستگاه و تجهیزات کاملاً تخصصی مشکلات پرینتر و لپ تاپ اچ پی را برطرف نماییم.

برای حل این مشکل تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی علاوه بر مراجعه حضوری به این مرکز امکان تعمیرات آنلاین و ارسال از طریق پیک معتمد مجموعه را در نظر گرفته است.

علاوه بر خدمات تعمیر در محل شما میتوانید به راحتی لپ تاپ و پرینتر خود را به پیک معتمد سپرده و آن را به دست متخصصین نمایندگی اچ پی ما بسپارید و اگر در شهرهای اطراف تهران هستید به راحتی از طریق تیپاکس لپ تاپ و پرینتر خود را به دست متخصصین ما رسانده تا از خدمات ویژه‌ای که در این مرکز به شما ارائه می شود استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: سایت اصلی نمایندگی اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

همه ی ما حتما یکبار در مورد هوش مصنوعی شنیده ایم و به طور خیلی کلی با آن اشنایی داریم. ما می دانیم که هوش مصنوعی در پیشرفت تکنولوژی نقش چشمگیری داشته و با هدف بهبود و تسهیل شرایط زندگی انسان ها در این کره ی خاکی روی کار امده است اما شاید بسیاری از ما ندانیم که هوش مصنوعی واقعا چیست و دقیقا چه کاربردهایی دارد؟ آیا هوش مصنوعی توانایی تفکر دارد؟ آیا هوش مصنوعی همان ربات ها هستند؟ به راستی این تکنولوژی توانایی انجام چه کارهایی را دارد؟ اگر شما هم دوست دارید که بیشتر در مورد هوش مصنوعی و کاربرد آن در زندگی روزمره ی انسان ها بدانید این مقاله را دنبال کنید.

هوش مصنوعی چیست؟

احتمالا خیلی از انسان ها فکر می کنند که هوش مصنوعی فقط همان ربات های بی احساس و سخنگویی هستند که در فیلم های علمی و تخیلی نقش اصلی را بازی می کنند. افراد بسیاری بر این باور هستند که هوش مصنوعی بر سر کار امده است تا ربات هایی مشابه انسان ساخته و آن ها را جایگزین نسل بشر در اینده کند اما در حقیقت اینطور نیست. منظور از هوش مصنوعی تکنولوژی پیشرفته ای است که توانایی فکر کردن و تصمیم گیری دارد. اگرچه  این توانایی تفکر با شیوه ی اندیشمندی و تفکر انسان ها متفاوت است اما دانشمندان تلاش کرده اند که بیشترین شباهت را میان آن ها برقرار کنند و تا حد امکان هوش مصنوعی را مشابه هوش سیال در مغز انسان ها طراحی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هوش مصنوعی به این صفحه بروید.

https://aiportal.ir/%d9%87%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

تعریف دقیق هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی دامنه ای بسیار گسترده و انتزاعی را در بر می گیرد بنابراین نمی توان تعریفی دقیق و خلاصه برای آن ارائه نمود. اکثر دانشمندان بر این تعریف توافق دارند که هوش مصنوعی عبارت است از شکلی از تکنولوژی که می تواند مشابه انسان فکر کند، تفکر منطقی داشته باشد، متناسب با نوع موقعیت تصمیم بگیرد و مانند انسان وارد عمل شود و اقدامات عملی آن نیز نظام مند و منطقی است. بر اساس این تعریف درمی یابیم که هوش مصنوعی نه تنها در حوزه ی فرآیندهای تفکر و استدلال بلکه در رفتار و عمل نیز می تواند مانند انسان عمل کند. هوش مصنوعی تکنولوژی ای است که از طریق تفکر منطقی توانایی حل مسئله، یادگیری و اموزش دارد. برای یادگیری هوش مصنوعی به سایت پرتال هوش مصنوعی بروید.

https://aiportal.ir/

تعریف ساده ی هوش مصنوعی در نگاه مهندسی

اگر بخواهیم از منظر فناوری و مهندسی تعریفی ساده و قابل درک برای هوش مصنوعی ارائه دهیم می توان گفت که هوش مصنوعی شاخه ای از علوم رایانه ای است که تلاش می کند تا با طراحی و تولید ماشین های هوشمند، وظایفی را بر عهده بگیرد که نیازمند هوش و اقدام عملی انسانی می باشد. در حقیقت متخصصان این حوزه از طریق شبیه سازی هوش انسانی با برنامه نویسی های پیشرفته و علوم کامپیوتر ماشینی را اختراع می کنند که بتواند مانند انسان فکر کند و به جای او عمل کند بنابراین هوش مصنوعی تنها منحصر به ربات های انسان نما نیست بلکه به تمام ماشین ها و برنامه هایی اطلاق می شود که بتوانند مشابه انسان فکر کنند، تصمیم بگیرند و اقدام نمایند.

تاریخچه هوش مصنوعی

تاریخچه این تکنولوژی مدرن به سال های جنگ جهانی دوم برمی گردد. همان زمانی که آلمان ها شروع به ارسال پیام کدگذاری شده از طریق ماشین enigma کردند و انگلیسی ها به تلاش برای شکستن کدهای این هوش مصنوعی پرداختند. دانشمند انگلیسی، آلن تورینگ، ماشین bombe را با هدف رمزگشایی از کدهای enigma طراحی کرد و اینگونه شد که این دو ماشین برنامه ریزی شده پایه های علم یادگیری ماشینی یا همان machine learning را شکل دادند که یکی از زیربناهای اصلی هوش مصنوعی مدرن است. با گذشت زمان و پیشرفت سایر علوم از جمله برنامه نویسی، ریاضیات، سخت افزار و .... پایه های این تکنولوژی قوت گرفت و تبدیل به ماشین های پیچیده ی امروزی شد.

شاخه های هوش مصنوعی

همانطور که پیشتر گفته شد هوش مصنوعی تنها محدود به یک حوزه و یک نوع عملکرد نیست بلکه دایره ی بسیار گسترده و پیچیده ای را در بر می گیرد که شاخه های متعددی از آن منشعب شده اند. شاخه های هوش مصنوعی عبارتند از:

  • منطق فازی
  • یادگیری ماشینی
  • پردازش زبان طبیعی
  • شبکه عصبی
  • سیستم خبره
  • رباتیک

سطوح مختلف هوش مصنوعی کدام است؟

هوش مصنوعی متناسب با درکی که از دنیای بیرون دارد و نوع پاسخی که به آن می دهد شامل سه سطح می باشد. این سه سطح عبارتنداز:

  • هوش مصنوعی محدود

هوش مصنوعی محدود از انواع اولیه این تکنولوژی است. منظور از نوع محدود سیستم ها و ماشین های هوشمندی هستند که یک وظیفه ی خاص را بهتر از انسان ها انجام می دهند. سیستم های تشخیص چهره، سیستم های تشخیص اثرانگشت، ماشین های تبدیل خودکار گفتار به نوشتار،سیستم های هوشمند انجام فرایندهای مالی و مدیریت مالی کسب و کار، اتومبیل های خودران و بسیاری دیگر از فعالیت های اتوماتیک روزمره ی زندگی شکلی از هوش مصنوعی محدود می باشند.

  • هوش مصنوعی عمومی

هوش مصنوعی عمومی عبارت است از ماشینی هوشمند که می تواند دنیای اطراف خود را مانند یک انسان درک کند و توانایی انجام فعالیت هایی را دارد که انسان در ان محیط انجام می دهد. در حقیقت هوش مصنوعی عمومی همان ربات های انسان نمایی هستند که می توانند مانند انسان ها زندگی کنند. در حال حاضر هوش مصنوعی عمومی به طور کامل وجود ندارد اما این نوع از تکنولوژی هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت بوده و جلوه هایی از آن را می توانیم در فیلم های علمی تخیلی مشاهده کنیم.

  • سوپر هوش مصنوعی

این نوع هوش مصنوعی پا را از مرزهای تفکر و عملکرد منطقی انسان ها فراتر گذاشته و به نوعی دارای هوش فرا انسانی و ماوراء الطبیعه می باشد. اگرچه دستیابی به این نوع از هوش مصنوعی رویای تمام غول های تکنولوژی در جهان است اما هنوز هیچ مجموعه ای نتوانسته این شکل از هوش فرابشری را در قالب یک سیستم هوشمند ارائه دهد. یک سیستم هوشمند برای اینکه بتواند ادعای برخورداری از این نوع هوش را داشته باشد باید بتواند تست تورینگ را با موفقیت پشت سر بگذارد و هنوز هیچ ماشینی موفق به انجام کامل این تست نشده است.

انواع سیستم های هوش مصنوعی

دانشمندان این حوزه هوش مصنوعی را بر اساس میزان توانایی و مشابهت عملکرد ان با انسان به چهار دسته کلی تقسیم نموده اند. چهار دسته به شرح زیر می باشند:

  • ماشین های انفعالی

این نوع از هوش مصنوعی تنها برای یک سری اهداف محدود و تعریف شده کاربرد دارند و نمی توانند در هر موقعیتی درست رفتار کنند.

  • حافظه ی محدود

این نوع هوش مصنوعی می تواند از تجریبات گذشته ی خود برای تصمیم گیری در موقعیت های جدید استفاده نماید.

  • خوداگاهی

این نوع از سیستم های هوشمند نسبت به عملکرد خود اگاه و هوشیار هستند.

  • تئوری ذهن

این نوع هوش مصنوعی توانایی درک آمال ، آرزوها و نیت افراد را دارد.



:: برچسب‌ها: نقش هوش مصنوعی در زندگی انسان ها ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

جی ای سی یا جک (JAC) یک شرکت خودروسازی چینی است. جک در ابتدای حضورش فقط کامیون‌های تجاری را با نام تجاری (Jianghu) تولید می‌کرد؛ اما از دهه 2000 شروع به تولید خودروهای ام‌پی‌وی‌ و اس‌یو‌وی‌ کرد. فروش این خودروسازی در سال 2012 به بیش از 445،000 دستگاه رسید. این شرکت در سال 2013 یکی از ده تولیدکننده برتر خودرو در چین بود که 458،500 دستگاه را با 2.5 درصد سهم بازار فروخت و به رتبه هشتم رسید. شرکت کرمان موتور تولیدکننده خودروهای شرکت جک در ایران است و تاکنون مدل‌های سواری و کراس اور J5، S3، J5 و J3 را به بازار ایران عرضه کرده است. در ادامه به بررسی لوازم یدکی جک در مدل‌های موجود در ایران می‌پردازیم.

لوازم یدکی جک J5

خودرو جک J5 از سال ۱۳۹۳ در ایران توسط شرکت کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو کراس اور یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های جک در ایران است. این خودرو در دو نوع اتوماتیک و دنده‌ای در بازار موجود است که از نظر ظاهری تقریبا مشابه هم هستند و از نظر امکانات رفاهی مدل اتوماتیک آن مشخصات بهتری دارد. در ادامه قطعات مربوط به جک J5 موجود در بازار مانند چراغ، سپر، آینه بغل و ریموت و سوئیچ جک را معرفی می‌کنیم:

چراغ جلو

چراغ جلو جک J5 به شکل وارداتی است و نوع شرکتی آن نیز موجود است و بازه قیمتی وسیعی دارد. قطعات چراغ جلو موجود در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو چپ
  • چراغ جلو راست
  • پایه چراغ جلو چپ
  • پایه چراغ جلو راست

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب جک J5 دو قسمتی است که یک قسمت آن روی گلگیر و قسمت دیگر آن روی صندوق قرار می‌گیرد. این قطعات به طور جداگانه به فروش می‌رسند. این قطعات به شکل وارداتی از چین به ایران وارد می‌شود و بازه قیمتی مشخص و کمی دارند. نوع شرکتی و اصل آن نیز در بازار هست. قطعات موجود در ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ خطر عقب چپ روی گلگیر
  • چراغ خطر عقب راست روی گلگیر
  • چراغ خطر عقب چپ روی صندوق
  • چراغ خطر عقب راست روی صندوق

چراغ مه شکن

چراغ مه شکن جک J5 به شکل وارداتی با بازه قیمتی وسیع در بازار ایران است که نوع شرکتی آن نیز وجود دارد. لوازم یدکی خودرو جک مربوط به چراغ مه شکن که در بازار ایران موجود هستند شامل موارد زیر است:

  • مه شکن جلو راست
  • مه شکن جلو چپ
  • مه شکن عقب راست
  • مه شکن عقب راست

آینه بغل

آینه بغل خودرو جک J5 قابلیت تنظیم برقی و تاشوندگی برقی دارد و دارای چراغ راهنما است که به شکل جداگانه نیز به فروش می‌رسد. این قطعات به شکل وارداتی چینی در بازار موجود است و نوع شرکتی آن نیز پیدا می‌شود و بازه قیمتی وسیعی دارد. قطعات آن شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل چپ
  • آینه بغل راست
  • راهنما آینه چپ
  • راهنما آینه راست

سپر جلو

قطعات یدکی جک J5 مربوط به سپر جلو خودرو شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو
  • پلیت سپر جلو
  • گارد سپر جلو
  • ضربه گیر سپر جلو
  • شبکه سپر جلو استیل دار
  • پایه سپر جلو کامل راست
  • پایه سپر جلو کامل چپ
  • قاب زیر سپر جلو
  • سینی زیر سپر جلو
  • نگهدارنده سپر جلو راست
  • نگهدارنده سپر جلو چپ
  • فلاپ پلاستیکی زیر سپر جلو
  • دیاق سپر جلو

·         توری سپر جلو

سپر عقب

لوازم یدکی جک J5 مربوط به سپر عقب این خودرو در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • گارد سپر عقب
  • ضربه گیر (فوم) سپر عقب
  • فلاپ زیر سپر عقب
  • دیاق سپر عقب
  • قاب پایین سپر عقب

لوازم یدکی جک S3

خودرو جک S3 یک مینی کراس‌اوری است که توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو دارای 6 کیسه هوای ایمنی و ترمز ABS و EBD است.

چراغ جلو

چراغ‌های جلو جک S3 زیباتر از مدل J5 هستند و نمای جلویی دلنشینی به ماشین می‌دهند. قطعات آن شامل دو نوع زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

چراغ خطر عقب

چراغ عقب جک S3 مانند مدل J5 دو قسمتی است و در بازار ایران دارای قطعات زیر است:

  • چراغ خطر عقب راست روی گلگیر
  • چراغ خطر عقب چپ روی گلگیر
  • چراغ خطر عقب راست روی صندوق
  • چراغ خطر عقب چپ روس صندوق

آینه بغل

آینه بغل جک S3 برقی و دارای چراغ راهنما است. لوازم یدکی ماشین جک S3 مربوط به آینه بغل در بازار شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل راست
  • آینه بغل چپ
  • چراغ راهنما آینه راست
  • چراغ راهنما آینه چپ
  • شیشه آینه بغل راست
  • شیشه آینه بغل چپ

سپر جلو

سپر این ماشین ساده است و برای چراغ مه شکن دارای یک فضای خالی‌ است. قطعات مربوط به سپر جلو جک S3 موجود در بازار شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو
  • ضربه گیر سپر جلو
  • دیاق سپر جلو
  • فلاپ سپر جلو
  • صفحه اتصال بالای پوسته سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ
  • قاب ضربه گیر سپر جلو چپ
  • قاب ضربه گیر سپر جلو راست

سپر عقب

قطعات مربوط به سپر عقب جک S3 موجود در بازار شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • زه سپر عقب
  • ضربه گیر سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب
  • پایه رام سپر عقب

لوازم یدکی جک J5

خودرو جک J5 از سال 2011 به شکل سدان تولید شد و نسخه هاچ بک آن تولید شده که با این حال فقط نسخه سدان آن در بازار ایران است. این خودرو اول به شکل دنده‌ای 5/1 لیتری و بعد 8/1 لیتری با گیربکس اتومات توسط کرمان موتور به بازار عرضه شد. در ادامه لوازم یدکی جک J5 موجود در بازار را بررسی می‌کنیم.

چراغ جلو

قطعات چراغ‌های جلو این خودرو شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب این مدل دو قسمتی است. قطعات موجود در بازار شامل:

  • چراغ عقب روی گلگیر راست
  • چراغ عقب روی گلگیر چپ
  • چراغ عقب روی صندوق راست
  • چراغ عقب روی صندوق چپ

آینه بغل

آینه بغل جک J5 دارای چراغ راهنما است. قطعات یدکی این مدل در بازار شامل این موارد است:

  • آینه بغل سمت راست
  • آینه بغل سمت چپ
  • چراغ راهنما آینه بغل راست
  • چراغ راهنما آینه بغل چپ
  • شیشه آینه بغل راست
  • شیشه آینه بغل چپ

سپر جلو

قطعات یدکی سپر جلو جک J5 به شکل وارداتی و نیز شرکتی اصل در بازار وجود دارد و قطعات موجود در بازار شامل این موارد است:

  • سپر جلو
  • جای پلاک سپر جلو
  • دیاق سپر جلو بالایی
  • دیاق سپر جلو پایینی
  • توری سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ

سپر عقب

لوازم یدکی جک J5 مربوط به سپر عقب در بازار شامل این موارد است:

  • سپر عقب
  • فلاپ سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب
  • رام پشت سپر

کلام آخر

لوازم یدکی مربوط به خودروهای جک در بازار ایران به سادگی یافت می‌شوند. باید لوازم یدکی مورد نظر خود را از فروشگاه معتبر تهیه کنید تا از اصل بودن آن‌ها مطمئن شوید.



:: برچسب‌ها: فروش لوازم یدکی جک ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

دیزل ژنراتور یا دستگاه مولد برق نوعی ژنراتور است که در مواقع ضروری برای تولید برق به کار برده می شود. دیزل ژنراتور از یک ژنراتور و همچنین یک موتور دیزلی تشکیل شده است. دستگاه دیزل ژنراتور برای این که بتواند برق مورد نیاز خود را تامین کند، باید نیروی مکانیکی تولید شده را به ژنراتور انتقال دهد. به طور کلی می توان گفت دیزل ژنراتورها دستگاه هایی برای تولید برق هستند و برای به راه انداختن آنها از گازوئیل استفاده می شود. در حقیقت دیزل ژنراتور همان موتور برق بوده و در مکان های مختلف برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرند.

 دیزل ژنراتورها در اماکن مختلف به ویژه در مکان هایی که برق به طور موقت قطع می شود، مورد استفاده قرار می گیرند. بیشترین مصرفی که از دیزل ژنراتور ها می شود، در زمان قطع شدن برق است ولی با این وجود بعضی از انواع دیزل ژنراتورها برای مصارف دائمی نیز  استفاده می شوند. مبنای تولید دیزل ژنراتورها بر اساس نیرویی است که برای تولید برق دارند و بر همین اساس دیزل ژنراتورها در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

بعضی از انواع دیزل ژنراتورها این توانایی را دارند تا 250 ولت آمپر برق تولید کنند که این نوع از دیزل ژنراتورها در بیشتر مواقع برای تولید برق اضطراری مورد استفاده قرار می گیرند. دیزل ژتراتورها در زمان اوج مصرف برق نیز قابل استفاده هستند. دیزل ژنراتور هایی که سایز کوچک تری دارند، نمی توانند بیشتر از 200 ولت آمپر برق تولید کنند. از این نوع دیزل ژنراتور بیشتر در مواقع اضطراری استفاده می شود. علاوه بر این دیزل ژنراتورها برای تامین برق روشنایی و همچنین برای نیروی محرکه وسایل نقلیه بزرگ از جمله کشتی ها نیز استفاده می شوند. 

دیزل ژنراتورها دارای قطعات و لوازم یدکی مختلفی هستند و این قطعات نقش بسیار مهمی در عملکرد دیزل ژنراتورها ایفا می کنند.

کانوپی دیزل ژنراتور

کانوپی دیزل ژنراتور یک اتاق کوچک است و به خاطر عایق بندی صوتی خوبی که دارد صدای دیزل ژنراتور را تا حد زیادی کاهش می دهد و در نتیجه مانع از آلودگی صوتی می شود. کانوپی در برابر شرایط محیطی مانند گرما مقاومت بالایی دارد زیرا وظیفه اصلی کانوپی نگهداری و محافطت از دیزل ژنراتور می باشد. دیزل ژنراتورها در هنگام کار سر و صدای زیادی تولید کرده و آلودگی صوتی ایجاد می کنند. با توجه به این موضوع استفاده از کانوپی در دیزل ژنراتورها اهمیت زیادی دارد. کانوپی علاوه بر کم کردن صدا، در برابر گرد و غبار و همچنین گرما و سرما از دیزل ژنراتور محافظت می کند.

فیلتر دیزل ژنراتور

فیلتر دیزل ژنراتور یکی از مهمترین قطعات یدکی دیزل ژنراتور محسوب می شود. در حقیقت فیلترها نقش بسیار مهمی در نحوه عملکرد دیزل ژنراتورها ایفا می کنند.  فیلترهایی از کیفیت بهتری برخوردار هستند، تاثیری مثبت در کارکرد دستگاه داشته و باعث می شوند دستگاه دیزل ژنراتور عمر طولانی تری داشته باشد. دیزل ژنراتورها دارای فیلترهای مختلفی از جمله فیلتر روغن، فیلتر بای پس روغن، فیلتر سوخت، فیلتر آبگیر سوخت و فیلتر هوا هستند.

فیلترهای آبگیر گازوئیلی با تصفیه نمودن گازوئیل مصرفی از آلاینده های مایع و گاز، از بروز مشکلاتی مانند افت فرکانس دستگاه جلوگیری کرده شده و به این ترتیب دستگاه آسیب نمی بیند. کاربرد فیلتر روغن دیزل ژنراتور این است که روغن را از آلاینده های مایع و جامد تصفیه کرده و مانع از شکستگی سیلندر و میل لنگ می شود. فیلتر هوای دیزل ژنراتور از طریق تصفیه کردن هوا، موجب کاهش مصرف و همچنین عملکرد بهتر دیزل ژنراتور می شود. به این ترتیب دیزل ژنراتور عمر بیشتر و مفیدتری خواهند داشت. اگر فیلتر هوای دیزل ژنراتور به موقع عوض نشود، ممکن است دیزل ژنراتور بیش از حد گرم شده و در نتیجه نتواند کار خود را به درستی انجام دهد. با تعویض نمودن به موقع فیلتر از شکستگی سوپاپ ها جلوگیری شده و به این ترتیب دیزل ژنراتور موقع  کار کردن خاموش نمی شود.

روغن دیزل ژنراتور

روغن دیزل ژنراتور نقش بسیار مهمی در عملکرد این دستگاه دارد و به این ترتیب باید از بهترین نوع روغن در این دستگاه استفاده شود. به طور کلی می توان گفت موتورهای دیزلی به خاطر دارا بودن قطعات متحرک فلزی، نیازمند به یک محلول روان کننده هستند تا دچار اصطحکاک نشوند.

روغنی که برای دیزل ژنراتور مورد استفاده قرار می گیرد، باید ضد گوگرد باشد زیرا روغن های معمولی H2S و یا سایر ترکیبات گوگردی دارند و در اثر گرما به اسید سولفوریک تبدیل می شوند. اسید سولفوریک یکی از اسیدهای قوی بوده و موجب خوردگی پیستون می شود. بنابراین بهتر است از روغن ضد گوگرد استفاده شود تا دیزل ژنراتور دچار این مشکلات نشود.

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار یکی از پرکاربردترین تجهیزات ابزار دقیق بوده و علاوه بر این از مهمترین تجهیزات سیستم اتوماسیون صنعتی نیز محسوب می شود. ترانسمیتر فشار برای کنترل فرآیندهای صنعتی از جمله اندازه گیری فشار گاز یا مایع مورد استفاده قرار می گیرد.

محل نصب ترانسمیترهای فشار به روی لوله ها و مخازن و در نقاط اندازه گیری است زیرا تراتسمیتر ها این توانایی را دارند که فشار گاز و مایعات را به طور دقیق اندازه گیری کنند. در حقیقت می توان گفت ترانسمیترها متشکل از سه بخش تقویت کننده، مبدل و سنسور می باشند. علاوه بر این از ترانسمیتر فشار برای کنترل فشار و نشان دادن مقدار فشار نیز استفاده می شود. ترانسمیتر فشار این توانایی را دارد که سطح مایعات موجود در مخزن را به طور دقیق اندازه گیری کند و به همین دلیل این دستگاه به عنوان یکی از بهترین و دقیق ترین تجهیزات ابزار دقیق شناخته می شود.

علاوه بر این ترانسمیترهای فشار قادر هستند که در همه شرایط، تغییرات ناشی از فشار را اندازه گیری کنند. ترانسمیتر فشار بعد از اندازه گیری فشار، تغییرات ناشی از فشار را به صورت یک عدد دیجیتالی در نمایشگر نشان می دهد. بعضی از ترانسمیترهای فشار، به مواد پیزوالکتریک وابسته هستند و به همین دلیل می توانند نیروی مکانیکی را به راحتی تشخیص دهند. این نوع از ترانسمیترها می توانند انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کنند.

 به طور کلی می توان گفت بخشی از ترانسمیتر فشار، فشار موجود را اندازه گیری می کند و بخش دیگر این دستگاه نتایج به دست آمده را انتقال می دهد. استفاده از ترانسمیتر فشار مزیت های زیادی داشته و تقریباً با همه محیط ها سازگار است. مهمترین مزیت ترانسمیتر فشار این است که حتی به صورت مستغرق نیز می توان از آن استفاده کرد. ترانسمیتر فشار این توانایی را دارد که به طور مستقیم سطح فشار و همچنین فشار تفاضلی را اندازه گیری کند. با توجه به این که مواد پیزوالکتریک برای طراحی و ساخت ترانسمیترهای فشار مورد استفاده قرار می گیرند، این نتیجه به دست می آید که این مواد در برابر میدان الکترومغناطیسی و میدان تابشی مقاوت بالایی  دارند.



:: برچسب‌ها: دیزل ژنراتور ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.



:: برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

گیج فشار از مهمترین انواع ابزار دقیق است. این ابزار به منظور اندازه گیری مقدار فشار سیالات در سیستم های لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. کلیه گیج های فشار مجهز به یک فشار سنج دقیق هستند در غیر این صورت اگر فشار به طور ناگهانی افزایش پیدا کند، ممکن است مشکلات جبران ناپذیری برای دستگاه به وجود آید. با استفاده صحیح از دستگاه گیج فشار، سیستم های هیدرولیک با مشکلاتی از جمله نشتی و همچنین تغییرات ناشی از فشار روبرو نمی شوند.

 دستگاه گیج فشار مجهز به یک حسگر و یک نشانگر است  و در صورتی که تغییراتی در این دو ایجاد ایجاد شود، عددی به دست می آید که این عدد تغییرات ناشی از فشار را نشان می دهد. دستگاه گیج فشار باید به طور دقیق و به درستی استفاده شود، در غیر این صورت سیستم های قدرت مایع نمی توانند کار خود را به طور دقیق انجام دهند و در نتیجه مشکلاتی ایجاد می شود.

 سیستم هیدرولیکی در دستگاه گیج فشار به گونه ایی طراحی شده است که می تواند در مجموعه ایی از دامنه های فشار فعالیت داشته باشد. گیج های فشار هیدرولیک، در بیشتر مواقع نزدیک به ورودی فشار پمپ نصب می شوند اما با این وجود می توان آنها را در بخش های دیگر دستگاه مانند زیر شیر کاهش دهنده فشار نیز نصب نمود. به طور کلی می توان گفت گیج های فشار بیشتر در سیستم هایی به کار برده می شوند که دارای فشار مایع می باشند. با توجه به این که تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است، طرح های جدیدی از گیج های فشار در حال وارد شدن به بازار هستند و استفاده از این ابزار روز به روز در حال افزایش است.

 بعضی از گیج های فشار از نوع دیجیتال بوده و در حقیقت می توان گفت گیج های فشاری که طراحی دیجیتالی دارند، در مقایسه با سایر گیج های فشار،  دارای سیستم عامل های دقیق تری هستند، در نتیجه به راحتی می توان آنها را تنظیم کرد. با استفاده از گیج های فشار، می توان به آسانی نشتی های حاصل از فشار را کنترل و اندازه گیری کرد. گیج فشارهای در صنایع مختلف و همچنین پالایشگاه ها نقش بسیار مهمی داشته و رخ دادن بسیاری از حوادث جلوگیری می کنند. از آن جایی که فشار نقش بسیار مهمی در واکنش های شیمیایی دارد و با تغییر آن بسیاری از واکنش های شیمیایی نیز دچار تغییر می شود، استفاده از گیج فشار امری ضروری محسوب می شود.

گیج فشار دیجیتال نسبت به گیج های فشار عقربه ایی، بسیار دقیق تر بوده و به همین دلیل نتایج به دست آمده را با کیفیت بهتری گزارش می دهد. گیج فشار دیجیتال به خاطر دقیق بودنش، در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. گیج فشار دیجیتال برای اندازه گیری و سنجش فشار، از مکانیزم های زیادی مثل مکانیزم دیافراگمی، سیتم بیلوز، المنت و لوله بوردن استفاده می کند. بزرگترین مزیت گیج فشار دیجیتال نسبت به گیج های فشار عقربه ایی این است که این گیج نتایج به دست آمده را دقیق تر نشان می دهند، در نتیجه در صنایعی که از حساسیت بیشتری برخوردارند، بهتر است از گیج فشار دیجیتال استفاده شود.

گیج فشار دیجیتال دارای یک مبدل و همچنین یک ترانسدیوسر است و این ترانسدیوسر اطلاعات مکانیکی و آنالوگ را تبدیل به داده های دیجیتالی می کند. در حقیقت می توان گفت نیروی وارد شده بر سنسور دستگاه، فشار است و در مبدل به اختلاف پتانسیل و شدت جریان خروجی تبدیل می شود. در نتیجه اطلاعات به دست آمده به صورت واضح  و به شکل داده های دیجیتالی نمایش داده می شود. یکی دیگر از مهمترین مزیت های گیج فشار دیجیتال این است که این گیج می تواند به راحتی به سیستم های دیگر و سیستم های انتقالی متصل شود و به همین دلیل می تواند مثل یک تراتسمیتر فشار کار کرده و نتایج به دست آمده را به اتاق کنترل گزارش دهد.

چیلر

چیلر یکی از مهمترین تجهیزات سرمایشی برای تولید سرما در ساختمان ها و کارخانه های صنعتی است. در حقیقت چیلر دستگاهی است که با استفاده از فرآیند تبخیر و تقطیر یک مبرد، حرارت را از یک بخش از دستگاه به بخش دیگر در یک چرخه انتقال می دهد. چیلر با انتقال گرما از یک محیط با دمای پایین تر به محیطی با دمای بالاتر، تولید سرما می کند.

کاربرد اصلی چیلر این است که آب را برای سرمایش هوای ساختمان و مصارف صنعتی سرد کند. آبی که درون چیلر سرد شده، از طریق پمپ و به وسیله لوله کشی به واحدهای توزیع کننده هوای سرد مثل فن کوئل های تعبیه شده در داخل ساختمان ها یا دستگاه هوا ساز ارسال می شود. لوله هایی که کار انتقال آب سرد را انجام می دهند باید به خوبی عایق کاری شوند تا بتوانند دمای آب سرد را حفظ کنند. علاوه بر سرمایش ساختمان ها، آب سرد در فرآیندهای صنعتی نیز به عنوان آب خنک کننده  یک دستگاه موتور استفاده می شود. آب سرد چیلر در یک مدار بسته جریان دارد و مدار بسته باعث می شود که آب درون لوله ها و کویل ها جریان پیدا کرده و راهی برای تبخیر آن وجود نداشته باشد. چیلرها از نظر کارکرد و نوع عملکردشان، انواع مختلفی دارند و به دو نوع چیلر تراکمی و چیلر جذبی طبقه بندی می شوند. چیلرها در مواردی همچون صنایع شیمیایی، نگهداری مواد غذایی، دستگاه های سرد کننده خانگی و تهویه مطبوع و صنعتی استفاده می شوند.

چیلر مدیا

 چیلر مدیا یکی از بهترین چیلرهای تراکمی موجود در بازار بوده و برای خنک سازی هوای محیط استفاده می شود. چیلرهای مدیا از کیفیت و راندمان بسیار بالایی برخوردارند، به همین دلیل موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین کاهش مصرف برق می شوند. چیلر مدیا مانند بقیه تجهیزات چیلر، بر اساس سیستم تبرید و تولید هوا و آب خنک فعالیت می کند. این تجهیزات، ظرفیت خنک کنندگی بسیار بالایی داشته و تمام بخش های آن با بیشترین میزان راندمان کار می کنند.

چیلرهای تراکمی مدیا متشکل از بخش های مختلفی بوده و اساس کار آن مانند سایر چیلرهای صنعتی می باشد. کمپرسور یکی از مهمترین بخش های چیلرهای تراکمی مدیا بوده و کار اصلی آن به حرکت درآوردن سیال و همچنین متراکم کردن آن می باشد. بخش های دیگر چیلر تراکمی مدیا، از لوله ها و مسیر عبور جریان سیال تشکیل شده است و همه این تجهیزات در داخل یک محفظه فلزی قرار دارند. علاوه بر این، چیلر مدیا مجهز به فیلترهایی است که مانع از عبور گرد و غبار و ناخالصی ها به داخل قطعات دستگاه می شود. چیلر مدیا دارای تعدادی فن است و این فن ها وظیفه خنک کردن دستگاه را به عهده دارند.

چیلر مدیا دارای مزیت های فروانی است. در حقیقت چیلر مدیا یکی از سیستم های تهیه مطبوع بوده و ظرفیت سرمایشی آن در مقایسه با اسپلیت ها و کولرهای گازی بیشتر است. چیلر مدیا از ظرفیت خنک کنندگی بالایی برخوردار بوده و در مکان های مختلف قابل استفاده است. این چیلر بدون تولید سر و صدا کار می کند و علاوه بر این قیمت آن بسیار مناسب می باشد. هزینه تعمیرات و نگهداری این چیلر نیز خیلی پایین است و همچنین این چیلر از توان بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل برای تامین سرمایش آپارتمان ها، ادارات و گلخانه ها تا حد زیادی به کار برده می شود. توان بالایی که این چیلر دارد موجب می شود که فضاهای بزرگ به راحتی خنک شود.



:: برچسب‌ها: گیج فشار ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

یادگیری زبان اهمیت زیادی در زندگی کاری و تحصیلی افراد دارد. آموزشگاه های زیادی در حال تدریس زبان های ترکی، آلمانی و انگلیسی هستند و افراد با گذراندن دوره های مختلف زبان انگلیسی، آلمانی و ترکی می توانند زبان خود را تا حد زیادی تقویت کنند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین روش ها برای یادگیری این زبان بوده و بازدهی بسیار خوبی برای زبان آموزان دارد. زبان انگلیسی از پرکاربردترین زبان های دنیا بوده و بنابراین یادگیری این زبان اهمیت زیادی در دنیای امروز دارد. با توجه به این که زبان انگلیسی زبان اصلی بسیاری از کشورهای دنیا است، یادگیری آن برای همه افرادی که مشغول کار یا تحصیل هستند، امری ضروری است. یادگیری زبان انگلیسی به صورت خصوصی یکی از بهترین روش ها برای تدریس این زبان به افراد است زیرا این روش در مقایسه یا سایر روش هاس آموزشی بازدهی بسیار بالایی دارد. به طور کلی می توان گفت زبان آموزانی که در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تهران شرکت می کنند، این امکان را دارند که مهارت های 4 گانه زبان انگلیسی خود را تا حد زیادی ارتقا داده و در زبان انگلیسی پیشرفت کنند. زبان آموزانی که به قصد ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان، در حال یادگیری زبان انگلیسی به طور خصوصی هستند، با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانند این زبان را به طور دقیق آموزش ببینند. یکی از بهترین روش ها برای تقودیت مهارت های شنیداری و مکالمه در کلاس های خصوصی، دیدن فیلم یا گوش دادن به اخبار محلی می باشد.

به طور کلی می توان گفت کلاس های خصوصی در مقایسه با کلاس های گروهی مزیت های بیشتری دارند و از آن جایی که استاد فقط با یک زبان آموز سر و کار دارد، این امکان را دارد که با توجه به سطح یادگیری همان یک نفر، آموزش دهد. در کلاس های خصوصی این امکان برای زبان آموزان وجود دارد که در زمان کم تری به زبان انگلیسی تسلط پیدا کرده و بعد از مدتی به این زبان صحبت کنند. در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مدرس این امکان را دارد که در هر جلسه از کلاس با توجه به سطح یادگیری زبان آموز، در پایان کلاس آزمونی برگزار کند. افرادی که به خاطر شلوغ بودن کلاس های گروهی، مطالب درسی را به خوبی یاد نمی گیرند، با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانند در کمترین زمان، این زبان را یاد بگیرند. در کلاس های تدریس خصوصی، تمرکز افراد برای یادگیری بیشتر است و در نتیجه میزان یادگیری زبان آموزان زیاد می شود. به همین دلیل زبان آموزان در کلاس های تدریس خصوصی نتایج بهتری از آموزش می گیرند.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

زبان آلمانی از زبان های مهم دنیا بوده و بنابراین یادگیری این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است. زبان آلمانی بعد از زبان انگلیسی، از پرکاربردترین زبان های دنیا بوده و به همین دلیل در بسیاری از کشورهای افراد در حال یادگیری این زبان هستند. یادگیری زبان آلمانی به طورخصوصی یکی از پربازده ترین روش ها برای یادگیری این زبان بوده و زبان آموزان با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی می توانند خیلی سریع این زبان را یاد بگیرند. این روزها افراد زیادی به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه های آلمان، در حال یادگیری این زبان به صورت خصوصی هستند. از آن جایی که دانشگاه های کشور آلمان شرایط  بسیار خوبی برای ادامه تحصیل دارد، افراد زیادی برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. علاوه بر این تدریس خصوصی زبان آلمانی نقش مهمی در پیشرفت کاری افراد داشته و شرایط همکاری خوبی با شرکت های آلمانی برای این افراد فراهم می کند. به خاطر گسترده شدن تجارت جهانی در سال های اخیر، افراد زیادی در حال یادگیری زبان آلمانی به صورت خصوصی هستند. افرادی که قصد همکاری با کشورهای آلمانی زبان را دارند، با یادگیری زبان آلمانی می توانند خیلی راحت با مشتریان آلمانی زبان ارتباط برقرار کنند. زبان آموزان با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی، خیلی سریع در یادگیری این زبان پیشرفت خواهند کرد. 



:: برچسب‌ها: آموزش زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()