نوشته شده توسط : اصغر

مزایای استفاده از شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ ایسر آنقدر زیاد است که با دانستن آن ها حتی یک لحظه تردید به خود برای استفاده از شارژر های فیک و تقلبی در بازار را نمی دهید. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که چرا باید هزینه بیشتری برای خرید یک شارژر اصلی بپردازید و اکیداً از خرید شارژر های فرعی خودداری نمایید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

 

لپ تاپ های ایسر در سال های گذشته به دلیل کیفیت و کارایی بالایی که ارائه داده اند به فروش بالایی رسیده و طیف بزرگی از مشتریان کشورمان را برای خرید ترغیب کرده اند. امکانات پایه ای در مقابل دوام و کیفسیت مناسب مهم ترین فاکتور برای خرید لپ تاپ های میان رده ای و پرچم دار ایسر است که به خوبی در تولیدات این برند دیده می شود. لپ تاچ های ایسر معمولاً از ساختار فیزیکی مناسبی بهره مند هستند و لوازم جانبی آن ها نیز به صورت اصلی و اروجینال می توانند کارایی بسیار بالایی ارائه دهند. کیفیت شارژر و کارایی آن پس از مدتی ممکن است به دلایل مختلف کاهش پیدا کند و همین امر باعث می شود تا کاربران به سمت خرید شارژر جدید بروند. مانند همه تجهیزات جانبی، شارژر فیک تقلبی به وفور در بازار مشاهده می شود و همین موضوع می تواند دغدغه هایی را برای کاربران به وجود بیاورد.

شارژر در واقع وظیفه آداپته کردن جریان برق ورودی به برق قابل انتقال به باتری و منبع تغذیه بلپ تاپ را بر عهده دارد.

با توجه به همین دغدغه ها، نمایندگی ایسر تصمیم گرفت تا در جهت رضایت مشتریان، شارژر های اصل و اورجینال لپ تاپ ایسر را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.

شارژر های اصلی و اورجینال علاوه بر شارژدهی مناسب در حفظ کیفیت لپ تاپ و همچنین افزایش راندمان آن در طول عمر مفید دستگاه بسیار مناسب هستند.

چرا از شارژر های تقلبی استفاده نکنیم؟

یکی از گزینه هایی که در هنگام خرید شارژر پیش روی شما قرار دارد، استفاده از شارژر های تقلبی و فیک است که گاها توسط فروشنده ها به عنوان شارژر اصل و اورجینال لپ تاپ ایسر معرفی می شوند.

قیمت پایین این شارژر ها با توجه به شرایط اقتصادی کنونی می تواند بزرگترین محرک برای خرید این شارژر ها باشد.

اما تیم تعمیرات نمایندگی ایسر به هیچ وجه خرید شارژر غیر اصلی و فیک را توصیه نمی کند.

شارژر غیر اصل نمی تواند عملیات آداپته کردن برق شهری را به خوبی انجام دهد و همین موضوع باعث صدمه دیدن باتری دستگاه و دیگر قسمت های سخت افزاری بعد از مدت زمان کوتاهی می شود.

این یعنی شما اگر به جای خرید شارژر اصل و اورجینال لپ تاپ ایسر به دنبال خرید شارژر فرعی باشید باید بعد از مدتی هزینه های تعمیر و یا تعویض باتری و دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه را نیز پرداخت نمایید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسر



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

خاموش و روشن کردن گوشی های همراه ، قفل کردن نمایشگر و روشن کردن صفحه، همه و همه توسط دکمه پاور گوشی انجام می شود. این قطعه کوچک ممکن است در اثر استفاده های مکرر و یا به دلایل فیزیکی و محیطی دچار آسیب شده و عملکرد و راندمان خود را از دست دهد. اما علائم خرابی دکمه پاور گوشی چیست؟ در صورت مواجهه با این خرابی چه باید بکنیم؟ آیا روشن کردن گوشی بدون دکمه پاور ممکن می باشد؟ ما به صورت اختصاصی دلایل خرابی و تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی را برای شما شرح داده و پاسخ سوالات مطرح شده در بالا را خواهیم داد؛ با وبلاگ ما همراه باشید.

علاوه بر تعمیر گوشی شیائومی می توانید در این مرکز تمامی مشکلات مربوط به خاموش و روشن گوشی های شیائومی یا مشکلات آپدیت شیائومی را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

تیم فنی و تخصصی این مرکز با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر این قطعات و یا تعویض آن ها با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نماید. در ادامه در مورد تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

دلایل خرابی دکمه پاور گوشی شیائومی

از اصلی ترین دلایلی که عملکرد دکمه پاور را با مشکل مواجه کرده و سبب خرابی آن می شود؛ استفاده مکرر و فرسودگی این کلید می باشد. گیر کردن این دکمه در بخش داخلی و هنگ کردن گوشی می تواند از دیگر دلایل خرابی دکمه پاور گوشی شیائومی باشد. وارد آمدن ضربه به فریم و کناره های گوشی شیائومی، ممکن است در عملکرد کلید پاور و همچنین دکمه های ولوم اختلال ایجاد کند.

در صورت بروز مشکل در دکمه پاور، مراجعه به نمایندگی شیائومی و تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی می تواند منطقی ترین راه برای حل مشکل پیش آمده باشد. اما پیش از تعمیر، برای روشن و خاموش کردن گوشی باید چه کرد ؟ آیا روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور ممکن می باشد؟

روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور

در صورتی که نیاز به تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی داشته اما بنا به دلایلی به تعمیرکار و یا نمایندگی شیائومی فعلا دسترسی ندارید، می توانید از راه های زیر برای روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور استفاده کنید.

استفاده از دکمه Home

در برخی از مدل های گوشی خصوصا گوشی های قدیمی، شاهد حضور دکمه هوم بر روی بدنه گوشی های همراه هستیم، با وجود این دکمه خرابی دکمه پاور گوشی مشکل چندان جدی ای محسوب نشده و می توان با استفاده از دکمه هوم صفحه موبایل را روشن کنید.

از گیر نکردن دکمه پاور اطمینان حاصل کنید

در بعضی از مواقع صرفا دکمه پاور در جای خودش گیر کرده و از کار نیافتاده است. کشش دکمه به سمتی خاص یا تو رفتگی آن می تواند نشانی از گیر کردن کلید پاور باشد. در این صورت می توانید با کمک سوزن مخصوص اسلات سیم کارت، کلید پاور را کمی به سمت بالا هدایت کرده و مجددا آن را بفشارید تا از صحت کار آن اطمینان حاصل کنید.

نرم افزاری برای خاموش و روشن کردن گوشی

امروزه برنامه ها و اپ های مختلفی جهت روشن و خاموش کردن گوشی طراحی شده اند که با نام هایی نظیر نرم افزار روشن شدن گوشی بدون پاور، نرم افزار خاموش و روشن کردن اتوماتیک گوشی اندروید، برنامه روشن کردن گوشی بدون دکمه پاور و … در دسترس هستند. کاربر می تواند از این اپ ها پیش از تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی جهت روشن خاموش کردن گوشی همراه بهره بگیرد.

نرم افزار تبدیل دکمه پاور

برای روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور، می توان از نرم افزارهای تبدیل دکمه های ولوم به کلید پاور کمک گرفت. این اپ ها بدین گونه برنامه نویسی شده اند که کلیدهای ولوم را به کلید پاور تبدیل کرده و با استفاده از کلید ولوم می توان گوشی را روشن کرد. البته لازم به ذکر است که این نرم افزارها صرفا برای روشن کردن صفحه نمایش گوشی کاربرد داشته و نمی توان از آن ها برای خاموش کردن گوشی استفاده کرد.

اتصال شارژر به تلفن

از دیگر روش هایی که برای روشن کردن نمایشگر پیش از تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی پیش روی شماست می توان به اتصال شارژر به تلفن جهت روشن شدن نمایشگر، اشاره کرد.

تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی

بهتر و منطقی تر است تعمیر گوشی شیائومی از جمله تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی را به نمایندگی شیائومی بسپاریم. این مراکز که در نقاط مختلف کشور وجود داشته، از تعمیرکارانی حرفه ای تشکیل شده که آشنایی کاملی با ساختار گوشی های این برند داشته و تعمیر گوشی شیائومی را با بهترین ابزار و جدیدترین متدها انجام خواهند داد.

عیب یابی اولیه در این مراکز با دقت هرچه تمام تر انجام شده و پیش از هرگونه اقدامی مشورت های لازم با شما انجام خواهد شد. تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی نیز در نمایندگی شیائومی و توسط کارشناسان تعمیرات موبایل انجام شده و راندمان اصلی به گوشی شما بازگردانده خواهد شد.

هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی

هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی بسته به مدل گوشی و آسیب وارد شده متفاوت بوده، در برخی از مواقع تنها اشکال در بخش خارجی کلید بوده اما در برخی دیگر آسیب به فلت پاور سبب بروز اشکال شده است.

نمایندگی شیائومی که فعال در نقاط مختلف کشور می باشند؛ تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی را با منصفانه ترین قیمت ممکن انجام داده و در صورت نیاز به جایگزینی این کار را با فلتی باکیفیت انجام خواهند داد.

 



:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 98
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

بررسی انواع سری لپ تاپ های دل به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم از در میان مدل های مختلفی که این برند به بازار ارائه نموده است یک محصول مناسب با توجه به نیاز خود را خریداری نماییم.دل که به عنوان یکی از تولید کننده های قدیمی در این زمینه شناخته می‌شود امروز به عنوان سومین تولیدکننده برتر لپ تاپ در جهان فعالیت می‌کند.به جز خانواده گیمینگ لپ تاب دل بقیه محصولات در همه سری ها برای دو فاکتور ساده و در یک در بازار یافت می‌شود در نتیجه کسانی که به دنبال خرید لپ تاپ های دل هستند می‌توانند انتخاب‌های بسیار متنوعی داشته باشند. قصد داریم به بررسی سری های مختلف لپ تاپ های دل بپردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

لپ تاپ دل inspiron

یکی از متنوع ترین و جذاب ترین خانواده های لپ تاپی که در بازار مشاهده می کنید مربوط به این خانواده از لپ تاپ های دل است.

این خانواده از انواع سری لپ تاپ های دل لپ تاپ های مخصوص استفاده دانش آموزان، دانشجویان، کاربری های خانگی و اداری و یا تولید محتوا میباشند.

مدلهای مختلفی از این سری در بازار دیده می‌شود که ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به قدرت بالا، قیمت بسیار مناسب، بزرگ بودن نمایشگر و یا در بسیاری از انواع آنها میخوامت بسیار کم را مشاهده نمود.

نمایشگر در محصولات دل inspiron با ابعاد گوناگون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که به آن ها اجازه می دهد تا از این دستگاه برای کاربری های مختلف مانند تماشای فیلم یا پردازش ویدئو ها و فایل های مختلف استفاده نمایید.

کروم بوک های در نیز به عنوان زیرمجموعه از این خانواده طراحی و ساخته شده اند.

اگر در بازار بخواهیم امروز بهترین مدل لپ تاپ هایی که در این خانواده از انواع سری لپ تاپ های دل قرار می‌گیرند را خریداری نماییم آمار و ارقام به ما لپ تاپ مدل inspiron 13 7000 را پیشنهاد می دهند.

لپ تاپ ۱۳ اینچی در مدل دو در یک در بازار یافت شده که ترکیبی از قدرت و کارایی را اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین به نمایشگر با قدرت فورکی نیز مجهز شده است.

در این سری در بین انواع سری لپ تاپ های دل می توانید با توجه به نیاز خود در سطح بازار یک مدل بسیار مناسب و مطمئن را خریداری نمایید که نیازهای شما را به صورت کامل برطرف می‌کند.

لپ تاپ دل xps یکی از انواع سری لپ تاپ های دل با قدرت پردازش بسیار عالی

شرکت دل از چند سال پیش محصولی به نام xps13 ایروانی بازار نموده است که در گروه لپ تاپ های حرفه ای و بسیار سبک قرار می گیرد.

لپ تاپ ها با توجه به سخت افزار بسیار قوی و همچنین امکانات بسیار مناسبی که در آنها قرار گرفته است به عنوان محصولات مناسبی برای انواع محیط های خانگی و اداری و در محل کار فریلنسر ها برای تولید محتوای حرفه ای پیدا کرد.

طراحی بسیار زیبا و خارق العاده در کنار قدرت پردازش که می تواند تمامی نیازهای پردازشی حرفه‌ای کاربران را برطرف نماید از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌ها است.

این لپ‌تاپ‌ها در نگاه اول با طراحی چشم‌از و بدنه مقاوم و همچنین عمر باتری بسیار عالی هر خریداری را به خود جذب می کنند.

البته یکی از مواردی که می‌تواند مشتریان را برای خرید این محصولات زیبا و با کیفیت با دغدغه‌های روبرو کند قیمت بسیار بالاتر آنها نسبت به دیگر محصولات دل باشد.

لپ تاپ های مخصوص بازی شرکت دل

با توجه به اینکه بسیاری از شرکت های تولید کننده لپ تاپ سری مختلفی را برای لپ تاپ های گیمینگ خود انتخاب کرده و آنها را تولید و روانه بازار کردند شرکت دل نیز ی لپ تاپ های مخصوص بازی خود از یک سری خاص به نام لپ‌تاپ‌های الین ویر استفاده نموده است.

لپ تاپ های Alienware در دسته بندی لپ تاپ های سنگین و ضخیم قرار می گیرند که البته از جدیدترین پردازنده های گرافیکی برای آنها استفاده شده است.

پردازنده های مرکزی مناسب شرکت اینترنت نیز برای این محصولات در نظر گرفته تا بتواند همه نیازهای کاربران برای اجرای مدرن ترین بازی ها را به خوبی برطرف نمایند.

علاوه بر این شرکت دل سری دیگری از لپ تاپ های مخصوص بازی خود را با نام سری G روانه بازار نموده است.

این گروه و دسته اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و در میان انواع سری لپ تاپ های دل در سری inspiron دل قرار می گرفت.

دل با تولید لپ تاپ های این سری قصد داشت تا لپ تاپ های مخصوص بازی را با قیمت پایین تری برای مشتریان بازار که سطح درآمد کمتری دارند ارائه نماید.

در این محصولات سعی کرده است تا از به روز ترین پردازنده های مرکزی و گرافیکی استفاده شود و رم و حافظه که برای آنها در نظر میگیریم گرفته می‌شود به اندازه باشد تا تمامی نیازهای کاربران را با توجه به سطح قیمتی که برای هر محصول در نظر گرفته می شود برطرف نماید.

لپ تاپ های اداری دل
یکی دیگر از انواع سری لپ تاپ های دل به لپ تاپ های اداری شرکت برمی گردد که در خانواده لتیتیود قرار می گیرد.

این سری از لپ تاپ های دل از قدیم به عنوان انتخاب رشته کسب و کارها شناخته می شوند و به همین دلیل بسیاری از مدل هایی که در بازار مشاهده میکنیم با لقب هایی مانند بادوام ترین لپ تاپ های دل شناخته می شوند.

در طراحی های جدیدی که از لپ تاپ های اداریLatitude مشاهده می‌کنیم از طراحی های باریک و زیبا و ضخامت و دوام بسیار مناسبی نیز استفاده شده است.

جدیدترین و بهترین لپ تاپی که در این درس می توانید پیدا کنید مدل ۷۴۹۰ آن است که در دسته ۷۰۰۰ این سری قرار می گیرد.

هرچند این محصول نسبت به سری های قبلی خود زیبایی بیشتری ندارد اما می تواند به خوبی تمامی نیازهای کاربران را برطرف نماید.

لپ تاپ های هیبریدی ۵۳۰۰ در این خانواده نیز می توانند یکی دیگر از محصولات مناسب برای کاربردهای اداری باشند.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی دل امکانات عالی و سخت افزار بسیار قوی که در این محصولات قرار دارد می تواند شما را امیدوار کند تا بتوانید مدت بسیار زیادی از آن مفید این محصولات برای کسب و کار خود در محیط های اداری استفاده نمایید.

لپ تاپ دل وسترو

بررسی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد یکی دیگر از دسته بندی انواع سری لپ تاپ های دل به لپ تاپ های دل vestro برمی گردد که برای پردازش های سنگین و استفاده کاربران بسیار حرفه‌ای مناسب هستند.

از جمله مهمترین و پرکاربردترین لپ تاپ های این سری در بازار می توان به مدل vestro 15 3590اشاره نمود که از پردازنده نسل دهم اینتل و ۸ گیگ رم بهره مند است تا قدرت و کارایی بسیار بالایی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

منبع: https://dell-repair.ir/repair-all-in-one-dell/



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 102
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را ارائه می دهد، از جمله برخی از مدل های مقرون به صرفه. در اینجا برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس که ممکن است در نظر بگیرید آورده شده است در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

Asus VivoBook 15: Asus VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می دهد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

ایسوس Chromebook Flip C434: لپ تاپ ایسوس Chromebook Flip C434 یک لپ تاپ 2 در 1 است که بر روی سیستم عامل کروم کار می کند و دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD، پردازنده Intel Core m3، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت است. ذخیره سازی. همچنین دارای عمر باتری طولانی تا 10 ساعت است.

Asus VivoBook 14: Asus VivoBook 14 یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه است که دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

Asus TUF Gaming A15: لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه است که صفحه‌نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، 8 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می‌دهد. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce GTX 1650 یا 1660 Ti برای عملکرد بازی است.

به طور کلی، اینها برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس هستند که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن ارائه می دهند

ایسوس Vivobook 15
لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

VivoBook 15 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.6 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس معتقدند به طور کلی، VivoBook 15 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است

 

ایسوس کروم بوک فلیپ C343
Asus Chromebook Flip C434 یک کروم بوک ۲ در ۱ ممتاز است که عملکرد و قابلیت حمل عالی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک و لولای 360 درجه است که امکان استفاده از آن در حالت های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت، چادر و پایه را فراهم می کند.

Chromebook Flip C434 مجهز به پردازنده Intel Core m3 یا i5، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این سیستم عامل Chrome را اجرا می کند و دارای محافظت داخلی در برابر ویروس، به روز رسانی خودکار، و دسترسی به انواع برنامه ها و سرویس های Google است.

کروم بوک فلیپ C434 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 15.7 میلی متر و وزن آن 1.45 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 10 ساعت است که برای یک کروم بوک قابل توجه است.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس میگویند این لپ تاپ همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، صفحه لمسی دقیق و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است. همچنین دارای گزینه های اتصال متنوعی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C و کارت خوان microSD است.

به طور کلی، Asus Chromebook Flip C434 یک گزینه عالی برای افرادی است که به یک دستگاه قابل حمل و همه کاره برای بهره وری و سرگرمی نیاز دارند. طراحی زیبا، عملکرد عالی و عمر باتری طولانی آن را به یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. همچنین این مدل پرطرفدار یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس است.

 

ایسوس ویوو بوک 14
لپ تاپ ایسوس VivoBook 14 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که عملکرد و قابلیت حمل مناسبی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین برای امنیت بیشتر دارای حسگر اثر انگشت است.

VivoBook 14 طراحی باریک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.4 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 9 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

کارشناسان نمایندگی ایسوس معتقدند این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

VivoBook 14 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند لولای ErgoLift را ارائه می دهد که صفحه کلید را برای تجربه تایپ راحت تر کج می کند و Asus NumberPad، یک صفحه لمسی با صفحه کلید عددی داخلی.

به طور کلی، VivoBook 14 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

ایسوس TUF gaming A15
لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ میان رده است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با نرخ تجدید 144 هرتز، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD است. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce است که عملکرد خوبی را در بازی ارائه می کند.

TUF Gaming A15 دارای طراحی ناهموار و بادوام با ضخامت 24.9 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، پد لمسی دقیق و فناوری صوتی DTS:X Ultra برای بهبود کیفیت صدا است.

TUF Gaming A15 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند سیستم خنک کننده خود تمیز شونده را ارائه می دهد که به حفظ دمای مطلوب لپ تاپ در طول جلسات طولانی بازی کمک می کند.

به طور کلی، Asus TUF Gaming A15 گزینه خوبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ میان رده هستند که عملکرد و دوام خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد. طراحی ناهموار، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بعضی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس بپردازیم.امیدواریم از خواندن این مطلب بهره کافی را برده باشید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

 



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 105
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

انتخاب کفپوش برای اتاق خواب علاوه بر آنکه از نظر زیبایی و به اصطلاح طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت دارد از نظر تعیین میزان آرامشی که ساکنین منزل تجربه خواهند کرد هم قابل بررسی ست. پارکت لمینت به عنوان یکی از کاربردی ترین کفپوش ها همواره در دکوراسیون داخلی مطرح بوده است اما آیا استفاده از انواع مختلف آن در اتاق خواب میسر است؟ یا به طور واضح تر یک لمینت اتاق خواب باید چگونه باشد تا بتوان آن را مناسب تلقی کرد؟ اینها سؤالاتی ست که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

می توان گفت پارکت لمینت ها از مهربان ترین انواع کفپوش ها در دکوراسیون داخلی هستند اما چرا گفتیم مهربان؟! پارکت لمینت ها از فرآورده های چوب طبیعی ساخته شده اند و به همین دلیل برخی از خواص چوب را با خود به همراه دارند. مثلاً لمینت ها برخلاف سنگ ها و سرامیک ها سطحی عایق گرما دارند و به همین دلیل براحتی می توان با پای برهنه روی آنها راه رفت؛ این ویژگی پارکت لمینت ها را تبدیل به یک کاندیدای اصلی برای انتخاب کفپوش اتاق خواب می کند. از طرف دیگر پارکت لمینت ها دوستدار محیط زیست هم هستند چون از یک طرف برای ساخت آنها از هیچ ماده اولیه طبیعی به طور مستقیم استفاده نمی شود و از سوی دیگر رها کردن آنها در طبیعت آسیب های به مراتب کمتری نسبت به کفپوش های پی وی سی خواهد داشت. حالا فهمیدید چرا به پارکت لمینت لغب کفپوش مهربان دادیم؟!

لمینت اتاق خواب؛ روشن یا تیره

پارکت لمینت ها دارای روکش های طرح دار هستند و به همین دلیل محدودیتی از نظر رنگ و طرح در آنها وجود ندارد. اما طرحی که در بازار بیش از همه به چشم می خورد طرح چوب است که می تواند شامل رنگ های تیره و روشن باشد.

لمینت کف اتاق خواب نیز می تواند تیره و یا روشن باشد و این موضوع می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. چه زمانی لمینت روشن بخریم و چه زمان سراغ لمینت های تیره برویم؟

اگر اتاق خواب خیلی بزرگ است انواع لمینت رنگ تیره می تواند به فضا گرما و صمیمت لازم را ببخشد.

اگر از حیوان خانگی نگهداری می کنید لمینت اتاق خواب روشن برای شما مناسب است. زیرا در صورت ایجاد خط و خش بدلیل تطابق رنگ لایه داخلی و بیرونی دید خراش ها ظاهر بدی پیدا نمی کنند.

اگر اتاق از نور طبیعی بالایی برخوردار است استفاده از پارکت لمینت تیره تر می تواند ایده بهتری باشد.

استانداردهای ضروری پارکت لمینت برای اتاق خواب

برای اینکه بتوان ویژگی های خاصی که پارکت لمینت ها دارند را دسته بندی کنند از یک سری استانداردهای جهانی استفاده می شود. این استانداردها شامل موارد متعدد مثل استانداردهای ابعادی و موارد مرتبط با دوام و ماندگاری لمینت است. اما در این میان یک استاندارد برای لمینت اتاق خواب ضروری ست؛ این استاندارد E1 نام دارد. که نشان می دهد میزان انتشار گاز فرمالدئید از این محصول در حد مجاز قرار دارد. مجاز بودن انتشار این گاز سمی نشان می دهد می توان با خیال راحت از پارکت لمینت برای اتاق خواب استفاده کنید.

لمینت اتاق خواب؛ مقاومت در برابر رطوبت

اتاق خواب اتاقی ست که نظافت آن بیش از سایر فضاها دارای اهمیت است. به همین دلیل لازم است از عناصری در آن استفاده شود که قابلیت شستشو و نظافت داشته باشد. درست است که پارکت لمینت ها به طور کلی به آب و رطوبت حساس هستند اما برخی از انواع مرغوب آن را می توان براحتی با دستمال های مرطوب تمیز کرد. به عنوان مثال پارکت لمینت آلتون یکی از آن برندهایی ست که با خیال راحت می توانید سطح آن را با آب البته به شکل غیر مستقیم نظافت کنید. پارکت لمینت آلتون را می توانید هم به شکل حضوری از فروشگاههای سطح شهر تهیه کنید و هم به طور مستقم و بدون وابسته از شرکت دکورچوب هم به شکل حضوری و هم به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاه دکورچوب تهیه کنید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به بررسی این موضوع بپردازیم که لمینت اتاق خواب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا ایده آل ترین انتخاب برای این فضای مهم باشد. توجه به ویژگی هایی از جمله رنگ، طرح و برخورداری از استانداردهای خاص در این بین از مهم ترین عواملی بود که در این راهنما سعی کردیم به طور کامل پوشش دهیم.

منبع: https://baelm.net/192943-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%DA%86%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87/



:: برچسب‌ها: دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

اگر شما هم صاحب لپ تاپ لنوو هستید ممکن است مشکلات سخت افزاری مختلفی را بر روی آن تجربه کنید که یکی از دردناک ترین مشکلات می تواند بالا نیامدن لپ تاپ لنوو باشد. زمانی که با این مشکل روبرو می‌شوید باید اقداماتی که در در ادامه گفته می‌شود به صورت کامل انجام دهید تا متوجه شوید که مشکل از کدام یک از قسمت‌های سخت افزاری لپ تاپ لنوو است. در صورتی که مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ شما با اقداماتی که در ادامه به شما گفته می شود برطرف نشود و نتوانستید لپ تاپ خود را روشن کنید و یا به اصطلاح عملیات بالا آمدن لپ تاپ را انجام دهید، باید حتماً از افراد متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تست و عیب یابی دستگاه و مشخص کردن مشکلات سخت افزاری به وجود آمده بر روی آن استفاده نمایید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی لنوو تمامی مشکلات به وجود آمده در مدل های مختلف لپ تاپ این برند را با ارزان ترین هزینه و بعد از تست و ارزیابی اولیه برطرف می کند. مشکلات مختلفی که باعث بالا نیامدن لپ تاپ لنوو می شوند نیز در این مرکز با استفاده از ابزار و تجهیزات بروز و پیشرفته به صورت کامل برطرف می شوند.

برای ثبت درخواست تعمیرات لپ تاپ لنوو می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته با ما در ارتباط بوده و از طریق راه های ارتباطی درخواست خود را برای ثبت تعمیرات حضوری و یا ارجاع از طریق پیک معتمد شرکت و یا تیپاکس در شهرستان های اطراف به تیم فنی و پشتیبانی ما اطلاع رسانی کنید.

مشکل بالا نیامدن لپ تاپ لنوو به دلیل خرابی نمایشگر

نمایشگر لپ تاپ های لنوو از جمله قسمت بسیار با کیفیت ترین لپ تاپ ها از نظر سخت‌افزاری هستند اما به دلایل مختلف ممکن است این لپ‌تاپ‌ها دچار چه مشکلاتی شوند که قسمت نمایشگر آنها می‌تواند در معرض خرابی های مختلفی به دلیل اخته شدن آب یا مایعات وارد شدن ضربه های مختلف باشد.

علاوه بر این در برخی از موارد خرابی های مربوط به نمایشگر لپ تاپ لنوو می تواند به دلیل خراب بودن قسمت های سخت افزاری داخلی لپ تاپ باشد.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی لنوو به شما پیشنهاد می‌کند تا در صورتی که با مشکل بالا نیامدن لپ تاپ لنوو رو به رو هستید حتماً در اولین گام لپ‌تاپ خود را به این نمایشگر خارجی وصل کنید تا متوجه شوید که نمایشگر لپ تاپ شما دچار مشکل شده است.

کارشناسان بخش تعمیرات لپ تاپ لنوو معتقدند اگر با اتصال لپتاپ به یک نمایشگر خارجی از طریق کابل hdmi با کابل vga متوجه شدید که خرابی به وجود آمده مربوط به نمایشگر دستگاه می باشد حتماً باید برای تعمیر نمایشگر لپ تاپ لنوو و یا تعویض آن با نمایشگر اصلی و اورجینال به صورت سوختگی و خراب شدن بیش از حد اقدام نمایید.

خراب شدن قسمت های سخت افزاری لپ تاپ
دلایلی که میتواند باعث جلوگیری از بالا آمدن وظیفه رنو شود را می توانیم خراب شدن قسمت های مختلف سخت افزاری لپ تاپ ارزان و پردازنده و گرافیک آن بدانیم.

زمانی که هیچگونه پردازشی برای عملیات مختلف بر روی لپ تاپ انجام شود و روشن و خاموش شدن لپ تاپ از طریق پردازنده آن صورت نگیرد به هیچ عنوان نمایشگر دستگاه از طریق سخت افزارهای مختلف وصل شده به پردازنده نمی تواند در صورت روشن شدن را دریافت و به همین دلیل شما با مشکل بالا نیامدن لپ تاپ لنوو روبرو خواهید بود.

در این صورت حتماً باید برای تعمیر پردازنده لپ تاپ لنوو ابتدا تست اولیه روی دستگاه شما انجام شده و پس از به پایان رسیدن این مراحل عملیات تعمیر و یا تعویض پردازنده لپ تاپ لنوو به صورت کامل انجام شود.

نمایندگی لنوو تمامی قسمت های مختلف لپ تاپ های لنوو برای مدل های جدید و قدیمی بدون هیچ گونه محدودیتی مورد تست و ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورتی که مشکل بالا نیامدن لپ تاپ لنوو پردازنده آن باشد قطعاً این مشکل در سریعترین زمان ممکن با استفاده از ابزار و تجهیزات بروز و پیشرفته برطرف میشود.

مشکلات مربوط به باتری و شارژر دستگاه
یکی از مشکلاتی که می تواند باعث بالا نیامدن لپ تاپ لنوو شود را می توانیم خاموش شدن دستگاه و از کار افتادن باتری آن یا حتی شارژر دستگاه بدانیم.

در زمانی که باتری لپ تاپ لنوو به صورت کامل از کار افتاده باشد و دچار سوختگی شده باشد می‌توانید با اتصال لپ تاپ به برق مستقیم متوجه خرابی باتری شوید اما اگر شارژر لپ تاپ شما نیز دچار مشکل باشد قاعدتاً باز کردن شارژر نیز متوجه نمی شود که کدام یک از قسمتهای لپ تاپ چای مشکل شده‌اند و مشکل بالا نیامدن لپ تاپ لنوو از کدام قسمت می باشد.

به همین دلیل حتماً باید شارژر با باتری لپ تاپ شما نیز در هنگام بالا نیامدن لپ تاپ لنوو به صورت کامل مورد تست و ارزیابی قرار گیرد و در صورتی که مشکل از این قسمت ها بود برای تعمیر آن ها و یا در صورت نیاز برای تعویض آنها با قطعات اصلی و اورجینال اقدام شود.

قطعات و لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ لنوو را می‌توانید با ارزانترین قیمت و همراه با گارانتی و ضمانت نامه صددرصد و معتبر از طریق نمایندگی رسمی این برند در ایران دریافت نمایید.

منبع: تعمیرات لپ تاپ لنوو

 



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

نکات مهم در تعمیر گوشی چیست؟ در استفاده از خدمات تعمیرات برای گوشی‌های موبایل، به چه چیزهایی توجه کنیم؟ چه تخلفات و روش‌های کلاهبرداری در این حوزه وجود دارد؟ این سوالات، پرسش‌هایی هستند که ممکن است زمانی به آن برخورد کنیم. در این مقاله با ما باشید تا به این مسائل پاسخ دهیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

تعمیرات گوشی چیست؟

نکات مهم در تعمیر گوشی چیست؟ همه ما ممکن است در طول استفاده از تلفن‌های همراه خود، مشکلاتی را در این دستگاه‌ها تجربه کرده باشیم که نیاز به تعمیر آن وجود داشته باشد. از جمله نفوذ آب درون دستگاه‌ها، خراب شدن برد ها، از کار افتادن بخش خاصی از برد، صفحه نمایش و غیره. برای رفع این نوع مشکلات، چاره‌ای جز تجویل گوشی به تعمیرات تخصصی آن نداریم.

مشاغل خدماتی تعمیرات یکی از مهم‌ترین نوع حرفه‌هایی هستند که در سطح جامعه وجود دارند که معمولا بسیاری از مردم عادی به آن نیاز خواهند داشت. از از عیب‌یابی گرفته تا تعویض قطعات، سرویس‌های مختلفی در این نوع مراکز ارائه می‌شوند.

  • جایگزینی باتری
  • تعمیر صفحه نمایش
  • تعویض دوربین
  • تعمیر پورت شارژ
  • تعویض گوشی
  • تعویض دکمه هوم
  • تعویض اسپیکر
  • تعمیر آسیب نفوذ آب

به طور معمول سرویس تعمیرات گوشی در 2 مرحله ارائه می‌گردند. در قدم نخست، لازم است ابتدا نوع مشکل شناسایی شود که این کار با استفاده از بررسی‌های سخت افزاری و نرم افزاری انجام می‌گردد. با گذر از این بخش، تیم تکنسین وارد مرحله اجرایی شده و اقدام به برطرف کردن مشکل مربوطه می‌کند. برای انجام این نوع خدمات، لازم است از تجهیزات مختلفی اعم از هیتر، لحیم‌ها، سشوارهای صنعتی، منبع تغذیه و غیره.

نکات مهم در تعمیر گوشی تلفن همراه چیست؟

در طول سال‌های گذشته، استفاده از گوشی‌های تلفن همراه به شدت افزایش یافته است و به واسطه کاربرد بی شمار آن نیز تقاضا برای تعمیرات آن بیشتر شده است. این موضوع سبب شده است تا بسیاری از از افراد به سمت ارائه مشاغل خدماتی تعمیرات گوشی هدایت شوند. اما با این حال در این میان نکاتی وجود دارد که لازم است مشتریان به آن توجه کنند.

بیشتر این نکات مهم در تعمیر گوشی در زمینه ارائه خدمات به صورت معتبر است که در برخی از مراکز به خوبی ارائه نمی‌شود. به عنوان مثال می‌توان به عدم رعایت استانداردها و تعمیرات استاندارد اشاره کرد که سبب می‌شود تا گوشی‌های تلفن همراه به خوبی کار نکنند و یا پس از مدت کوتاهی دچار خرابی شوند. در ادامه این مقاله سعی شده است تا چند گریز به این نکات زده شود تا شما به عنوان مصرف کنندگان و نیز ارائه کنندگان این نوع خدمات بتوانید از آن بهره مند شوید.

انواع روش های کلاهبرداری از نکات مهم در تعمیر گوشی

نکات مهم در تعمیر گوشی برای اولین بخش، مربوط به انواع روش‌های کلاهبرداری است که می‌بایست همه کسانی که به عنوان مصرف کننده این خدمات هستند، به آن توجه کنند. در واقع کلاهبرداری در هر صنعتی وجود دارد و محدود به یک نوع شغل یا حرفه نیست. برای بسیاری از ما که به عنوان مبتدی از خدمات تعمیرات گوشی استفاده می‌کنیم، ممکن است این موارد به چشم نخورد. با این حال برای درنظر گرفتن احتیاط بیشتر بهتر است آشنایی اولیه با آن داشته باشید. به طور کلی در این بخش از نکات مهم در تعمیر گوشی می‌توان به انواع روش‌های کلاهبرداری اشاره کرد که عبارتند از:

استفاده از قطعات تقلبی: اولین مورد در این بخش از نکات مهم در تعمیر گوشی، استفاده از قطعات تقلبی است. در این حالت ممکن است تعمیرکار، هزینه یک قطعه اصلی را از شما گرفته اما به جای آن، قطعات دست دوم و حتی تقلبی که در بازار رایج است را قرار دهد. این کار می‌تواند به خراب شدن آن بخش در آینده‌ای نه چندان دور منجر شود. به طور معمول، هدف از انجام این کار کسب سود بیشتر است.
استفاده از قطعات کارکرده: ممکن است قطعاتی از گوشی‌های اوراقی برای تعمیر گوشی‌های شما استفاده گردد. این روش نیز می‌تواند منجر به خراب شدن گوشی در مدت زمان کوتاهی بشود. با این حال استفاده از قطعات کارکرده در تعمیرات بسیاری از وسایل، به جهت اورجینال بودن برخی از قطعات و یا عدم وجود آن در بازاری داخلی در برخی از مدل‌ها استفاده می‌شود.

عیب گرفتن بیش از حد: یکی از ترفندهای کلاهبرداری دیگری که در زمینه تعمیرات گوشی‌ها وجود دارند، بیان عیب‌ها و مشکلات بسیاری است که ممکن است توسط برخی از افراد بیان شود. در این حالت صاحبان این نوع کسب و کارها، ایرادهای بسیاری از گوشی شما می‌گیرند که ممکن است برخی از آنها نادرست باشد. این باعث می‌شود تا برخی از قطعات نیز بدون نیاز به تعمیر جایگزین شده و به طور کلی، هزینه‌های تعمیرات افزایش یابد. بنابراین یکی از نکات مهم در تعمیر گوشی، استفاده از سرویس‌های مراکز معتبر است.

چگونه تعمیرکار معتبر را تشخیص دهیم؟
در پاسخ به نکات مهم در تعمیر گوشی که در بخش قبل بیان کردیم، مهم‌ترین و بهترین راهکار آن است که به یک تعمیرکار معتبر مراجعه کنید. به طور معمول، این نوع از مراکز تعرفه‌های مشخصی دارند و نیز از سوی برندها و شرکت‌های بزرگ تایید شده هستند. به همین خاطر و با توجه به پروتکل‌هایی که در آن ها وجود دارند، می‌توان اعتماد بیشتری به این آنها نمود. اما تشخیص چنین مراکزی  چگونه ممکن است؟ این پرسش مهمی است که برای آن راهکارهای زیر را می‌توان مطرح کرد که عبارتند از:

ارائه ضمانت اصالت قطعات توسط مرکز تعمیرات موبایل: اگر رفع مشکلات شما به گونه‌ای است که با تعویض قطعات داخلی انجام می‌گردد، بهتر است پیش از ارائه دستگاه خود برای تعمیرات، از خدمات دهنده تضمین اصالت قطعات را سوال کنید. این موضوع نگران کننده‌ای است که بسیاری از افراد ممکن است در مراکز مختلف مطرح کنند و معمولا شرکت‌های تعمیرات با اصالت آن را رعایت می‌نمایند. با این حالت ممکن است هزینه‌ی دریافت قطعات اورجینال و نو از شما گرفته شود که در قبال کارکرد طولانی‌تر دستگاه شما، ارزش آن را دارد.
گارانتی پس از تعمیرات: مورد دیگر از نکات مهم در تعمیر گوشی مراکز معتبر، ارائه گارانتی بدون شرط پس از تعمیرات در یک بازه معین است. هرچقدر این زمان بیشتر باشد، نشان از اطمینان آنها از عملکرد صحیح گوشی‌ها و تعمیراتشان است که می‌تواند ارزش آن را بیشتر کند. این مورد معمولا توسط بسیاری از مراکز تعمیرات گوشی ارائه نمی‌شود و یا مدت زمان بسیار کمی برای آن وجود دارد. داشتن چنین گارانتی منجر خواهد شد تا در صورت وقوع مشکل چند روز پس از تعمیرات، امکان بررسی و رفع آن توسط تعمیرکار وجود داشته باشد.
زبانزد بودن: از نکات مهم در تعمیر گوشی و یافتن یک محل معتبر برای آن، توجه به مراکزی است که زبانزد عام و خاص هستند. این راه حل معمولا بهترین فیدبک را دارد. چراکه تجربه واقعی است که می‌توانید از دوستان خود دریافت کنید. به طور معمول، استفاده از نقد و نظراتی که در وب سایت‌ها، نقشه گوگل و نیز فضاهای مجازی پیرامون این مراکز مطرح می‌شوند، می‌توانند درنظر گرفته شوند.
نکات مهم در تعمیر گوشی برای مشتریان

بخش سوم از نکات مهم در تعمیر گوشی، مربوط به اقداماتی است که مشتریان می‌بایست به آن توجه کنند. در این حالت می‌توان به برخی موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:جوان ایرانی (irjavan.com)

تهیه فایل بکاپ از اطلاعات گوشی: اگر گوشی شما کار می‌کند، حتما پیش از ارائه آن به یک مرکز تعمیراتی، یک فایل بکاپ از اطلاعات آن تهیه کنید. این اقدام یکی از بدیهی‌ترین کارهایی است که می‌بایست انجام دهید. چراکه منجر خواهد شد تا از حذف شدن گوشی شما در اثر فرمت حافظه داخلی آن جلوگیری کرده و امکان بازیابی آن را داشته باشید.

اطلاعات کافی به تعمیرکار: بیان جزئیات کامل در خصوص چگونگی خراب شدن گوشی و نیز مشکلی که اکنون با آن روبرو هستید، بسیار مهم است. به عنوان صاحب تلفن همراه، می‌بایست توضیحات کاملی راجع به اتفاقاتی که برای گوشی شما رخ داده است را بیان کنید. در صورتی که گوشی شما از قبل دچار مشکل شده است، آن را به تعمیرکار گوشزد کنید. قطعاتی که خراب شده‌اند را ذکر کرده و سعی نکنید نکته‌ای را پنهان نمایید. به طور معمول، با بیان این جزئیات تعمیرکاران می‌توانند محل دقیق خرابی را تشخیص داده و مرحله عیب یابی را به سرعت انجام دهند.
حذف اطلاعات مهم گوشی: از نکات مهم در تعمیر گوشی که پیش از درست کردن آن باید رعایت کنید، حذف اطلاعات مهم از تلفن همراهتان است. عکس‌های شخصی، رمز‌ها و اطلاعات ورود، پیامک‌های بانک و غیره، شماره تلفن‌ها، برنامه‌های اقتصادی مانند برنامه‌های مدیریت حساب بانکی و پسوردها، ایمیل‌ها و غیره از جمله مواردی هستند که می‌بایست در این راستا به آن توجه کنید.
تحقیق در مورد خرابی قطعه: آشنایی اولیه با مشکلی که در گوشی شما ایجاد شده است، به شما کمک خواهد کرد تا خرابی ایجاد شده را به دقت توضیح دهید. همچنین این کار منجر می‌شود تا از سوء استفاده تعمیرکاران پیرامون مشکل ایجاد شده و ناآگاهی‌تان جلوگیری نمایید.

منبع و ادامه مطلب: https://irjavan.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/



:: برچسب‌ها: آموزش ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

Tomato paste is an ingredient used in many dishes due to its ease of preparation and popularity. Tomato paste not only makes food more appetizing, but also improves its taste and texture. Another advantage of using tomato paste is the consistency of the food.

 

If you don't want your stew to be watery, the tomato paste will suffice. It's really just a very concentrated tomato, peeled, seeded and boiled down to a thick paste. Tomato paste serves as a base for many dishes such as chili, soups and various sauces. Can be produced in private homes or large production plants. Other tomato products, such as tomato puree, can replace tomato paste in culinary applications.

 

Tomato product suppliers around the world offer a wide range of tomato products. The price of tomato paste sold in wholesale quantity is lower than the retail price. Iran is one of the major exporters of tomato products, including tomato paste. The quality is high and the wholesale price is good compared to others offered in the global market.

 

What is the tomato paste used for?

Tomatoes in the refrigeratorWhen he has a can of paste, he usually thinks what it can be used for. Tomato paste is a type of concentrated tomato paste that does not contain the seeds and skins normally found in tomatoes. Tomato paste is often used to add a strong flavor to a wide variety of dishes, even simple dishes.

 

Adds uniform stickiness to food. It gives a strong tomato flavor without making the dish soggy. Using tomato paste instead of other canned tomatoes (tomato puree, tomato passata, diced tomatoes, etc.) or fresh tomatoes will give you the full flavor of tomatoes without adding water.

 

This makes tomato paste retain its texture better, making it ideal for recipes that require less liquid, such as meatloaf and taco fillings. You can take advantage of the features. Tomato paste can also be used to quickly add a flavorful punch to weekday meals that take just 30 minutes to prepare. To maximize the flavor of tomato paste, it is recommended to add tomato paste early in the cooking process, before adding liquids such as water, broth, or additional canned tomatoes.

 

This gives the tomatoes a chance to caramelize and ripen further. Tomato paste can be used in a variety of recipes, such as stuffed sweet potato tacos. Instead of a rather salty taco seasoning, try a homemade sweet potato stuffing recipe that adds tomato paste for added flavor. is one of the largest exporters of Fresh tomatoes are grown throughout the United States, with California and Florida being the major producing regions.

 

California grows fresh tomatoes all year round except winter. Canada ($203 million), Japan ($3.83 million), Mexico ($3.05 million), Bahamas ($1.36 million) and Cayman Islands ($955,000) are the top five destinations for tomato exports from the United States . In 2019 and 2020, the US tomato export markets are Canada ($8.34 million), Japan ($2.17 million) and Mexico ($926,000), with the fastest growing market shares.

Because of the large amount of tomatoes grown in the United States, there is a global market for tomato products, including tomato paste, and US manufacturers face stiff competition from each other to sell their products to international importers. I'm here. Of the many companies manufacturing tomato products in the United States, CONAGRA and Red Gold are just two.

 

We make products such as tomato paste and tomato puree. The family owns the factory that produces the red gold. Red Gold Tomato Sauce, one of his tomato products, is gluten-free and contains no artificial colors. Zero calories and zero fat. Tomatoes from our cultivation are an ideal base for a wide variety of recipes. tomato sauce is he one of the most adaptable staple foods. It can be used in a variety of dishes, from Italian to Mexican, soups and stews, sauces and seasonings.

 

Tomato Paste Wholesale Price

Tomato paste is not just an ingredient used in homes and kitchens. Low-cost wholesale tomato paste is an essential ingredient in many grocery stores, restaurants, hospitals, and other establishments that provide large quantities of food to their employees.

 

The same is true for both distribution and wholesale of tomato paste. Also, the tomato paste market is active all year round, so cheap tomato paste wholesale is a great place for people to do business. In general, purchasing products wholesale offers higher profits than retail purchases. There are different brands of tomato paste, and each brand serves a specific market and has a specific buyer, depending on the quality of the product. Of course, this has a direct impact on demand growth, the higher the quality of the final product, the higher the demand.

 

In general, the price of tomato paste varies greatly depending on the brand, packaging, quantity and quality of the products supplied by the supplier. This makes the final product more expensive. When looking for tomato paste, it is important to consider many factors, including the Brix value. It is important that the Brix level of the tomato paste does not drop below 20.

 

With dozens of different brands of tomato paste available worldwide, the wholesale price of tomato paste is significantly below retail prices. Online shopping from reputable suppliers like us is a viable option for wholesale purchases.

 

Tomato Paste Substitute

If you're running out of tomato paste, the simplest solution is to omit it. However, if a recipe calls for tomato-his paste, you will have to come up with a substitute. Soy sauce can be substituted for tomato paste in dishes that do not normally call for tomato paste. It's not very sweet and has a strong salty taste, so start with a small amount.

 

Tomato passata, on the other hand, is a concentrated tomato paste that can be substituted in recipes that call for tomato paste or tomatoes. It's a little watery, but it tastes pretty much the same. Adding this amount of water will not affect the result of the dish, so you can use the following water.

 

You can reduce the amount of liquid by cooking the tomato passata in a pan for a few minutes. Can be used in place of tomato paste as long as it has the same consistency (about 1/3 of the total volume). Canned tomatoes, such as tomato passata, contain more water. In addition, it contains both tomato pulp and seeds.

 

An easy way to make tomato paste in a large skillet is to use canned tomatoes and simmer uncovered, stirring frequently, until half cooked. It takes about 10-15 minutes. Remove the seeds through a sieve and add the pulp to the dish like tomato paste.

 

Homemade Tomato Paste

If you have the time, you can make it at home, but it takes time. To prepare the homemade tomato recipe, whichever cooking method you choose, you will need the following ingredients. Prepare a bottle that has been washed and sterilized in advance, and empty the contents after use. Cut off the twigs and leaves from the tomatoes and wash them. Remove any damaged parts of tomatoes. Next you need to chop the tomatoes.

 

Place the pot on high heat. Stir occasionally while waiting for the tomatoes to become mushy. This process makes the tomatoes more supple and less difficult to chop in a blender or food processor.Add 1/4 cup of olive oil and a pinch of salt to the recipe. Chop or puree the tomatoes in a food processor or blender.

 

Pulse until smoothest consistency. At this stage of making the tomato paste, the tomato skins and seeds are completely removed from the puree. Tomatoes with lots of pulp but little moisture can be planted like this. Also remember that you will need at least one large baking sheet, preferably two. Pour the tomato puree onto 1-2 large baking sheets and cook in the oven for about 3 hours.

 

Where to buy tomato paste

Where to buy tomato paste, customers are always wondering where to buy, especially when buying tomato paste wholesale. You'll find many tomato brands on store shelves and aisles, as well as some online stores. If you're interested in retail, you can shop at your local store, popular market in town, or online.

 

However, if you are a wholesaler, you are responsible for choosing a reliable supplier of your goods. There are a variety of wholesale Internet shopping websites and physical marketplaces where you can source your products, but it's important to choose the most suitable one.

 

Unlike alibaba.com, some online providers such as B. our company, their own websites with direct access to catalogs and company profiles, details about the company and its services, photos and videos; You can submit a request to the company by filling out the form that you will be able to know and complete on the site.

 



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

]با پیاده‌سازی نرم افزار CRM در سازمان و لزوم یکپارچه‌سازی کلیه سیستم‌ها و فرآیندهای مشتری‌محور، نیازمندی‌ها و مسائل دیگر نیز در سازمان‌ها، مانند یکپارچگی با حوزه حسابداری، اتوماسیون اداری، مالی، انبار و ... نیز پر رنگ‌تر می‌شود.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه این مقاله اسناد علمی و عملی لازم را دارا می باشد در پایان منبع آن را بررسی نمایید قصد ما از انتشار این مقاله بار آموزشی آن است.

این نیازمندی‌ها در بعضی از اوقات تا اندازه‌ای برجسته هستند که عملا بدون در نظر گرفتن ملاحظات مربوط به یکپارچه‌سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزارهای سازمان، پیاده‌سازی موفقیت آمیز CRM امکان‌پذیر دچار مشکل می‌شود. این مسئله به خصوص در مورد سازمان‌های ایرانی که الزامات قانونی و فرآیندی خاصی نیز در حوزه‌های مالی دارند اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

 

به این منظور و با تکیه بر بهروش‌ها، تجربیات متعدد و موفق سامانه‌های مدیریت در این حوزه، امکان یکپارچه‌سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزارهای سازمانی مانند نرم افزارهای حسابداری، مالی، خزانه داری، انبار، اتوماسیون اداری، ERPها، راهکارهای بانکداری، بیمه‌گری و ... به‌صورت ارزش‌زا و استاندارد وجود دارد. همچنین بر پایه تجربیات قبلی، برای بسیاری از نرم افزارهای مرسوم این حوزه نیز سامانه های مدیریت اقدام به تولید محصولات استاندارد یکپارچه‌ساز نرم افزار سی آر ام نموده است که انجام پیاده‌سازی را در سریع‌ترین و مطمئن‌ترین زمان ممکن محقق می‌نماید.

 

در ادامه با این سیستم‌های یکپارچه و مزایای پس از یکپارچگی آن‌ها با نرم افزار CRM آشنا خواهیم شد.

 

الف) سیستم‌های مالی، حسابداری، انبارداری و خزانه داری

  • سیستم ارتباط با راهکاران همکاران سیستم
  • ارتباط دوطرفه بین سیستم‌ها جهت ردوبدل کردن داده‌ها
  • تناظر نرم افزار انبار و CRM
  • درج سیاست‌های کاهنده و افزاینده بر روی سند و قلم
  • دریافت بلادرنگ موجودی حساب
  • صدور خودکار اسناد انبار
  • سیستم ارتباط با نرم افزار مالی رایورز
  • ارتباط بین سیستم‌ها جهت ردوبدل کردن داده‌ها 
  • امکان درج سیاست‌های کاهنده و افزاینده
  • همگام‌سازی با راهکار وصول مطالبات
  • صدور خودکار سند حسابداری
  • سیستم ارتباط با نرم افزار حسابداری حساب رایان (محاسبان)
  • تناظر نرم افزار انبار و CRM
  • تناظر موجودی انبار هنگام صدور فاکتور فروش
  • یکپارچگی با راهکار انبار CRM
  • یکپارچگی اسناد حسابداری در CRM
  • امکانات CRM در حوزه ورود اطلاعات و مدیریت سیستم

ب) سیستم‌های اتوماسیون اداری

سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری چارگون (دیدگاه)

  • امکان ثبت پیش‌نویس نامه و نامه در نرم افزار اتوماسیون چارگون
  • پشتیبانی از اندیکاتورها، پوشه‌های بایگانی، اولویت‌های نامه، امنیت نامه، دبیرخانه و ...
  • امکان ثبت خودکار نامه در قسمت‌های مختلف فرایند به صورت خودکار
  • پشتیبانی از گردش کاری (work flow) نرم افزار مایکروسافت CRM
  • همسان‌سازی اطلاعات پایه نرم افزار دیدگاه با نرم افزار CRM
  • سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری برید (EOrg)
  • امکان ایجاد پیام برید (EOrg Message) در محیط نرم افزار Microsoft CRM و ارسال به کاربران مربوطه
  • امکان تعریف قالب پیام برید و ایجاد خودکار متن پیام به صورت خودکار
  • امکان ایجاد پیام برید پویا با استفاده از فیلدهای موجود در CRM
  • امکان ارسال خودکار پیام برید از طریق تعریف Work Flow
  • سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری گام (الماس)
  • امکان ارسال خودکار پیام گام از طریق تعریف Work Flow
  • امکان ایجاد پیام گام در محیط نرم افزار Microsoft CRM و ارسال به کاربران مربوطه 
  • امکان ایجاد پیام گام با استفاده از فیلدهای موجود در CRM
  • امکان تعریف قالب پیام گام و ایجاد خودکار متن پیام به صورت خودکار

 
ج) سیستم‌های مدیریت برنامه‌ریزی سازمانی (ERP)
 

سیستم ارتباط مایکروسافت CRM با نرم افزار Odoo) OpenERP)

 

  • به‌روزرسانی اطلاعات ورودی در هر دو سیستم
  • ارتباط با سیستم حقوق و دستمزد
  • انتقال خودکار اطلاعات بین دو سیستم
  • به‌روزرسانی وضعیت سفارشات در OpenERP
  • به‌روزرسانی خودکار موجودی انبار در نرم افزار CRM
  • برقراری تناظر بین محصولات

 
د) سایر نرم افزارهای تخصصی صنایع مختلف

سیستم ارتباط با نرم افزار بیمه‌ای فناوران اطلاعات خبره (بنیان)

  • نمایش اطلاعات در نرم افزار CRM
  • امکان صدور درخواست‌ها در نرم افزار CRM
  • قابلیت تعریف انواع بیمه نامه‌ها در نرم افزار CRM
  • داشبوردها و گزارشات تحلیلی
  • به‌روزرسانی لحظه‌ای اطلاعات
  • سیستم ارتباط با سامانه راه آهن جمهوری اسلامی
  • تنوع سازوکار همگام‌سازی داده‌ها از سامانه رجا
  • قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های مختلف
  • موجود بودن تمامی فعالیت‌های انجام شده
  • امکان ارائه خدمات ارزش افزوده
  • سازوکار تسریع در دریافت اطلاعات
  • سیستم ارتباط با سامانه دانشگاهی ناد
  • سیستم ارتباط با سامانه آژانس های مسافرتی (فرانگر)

منبع: نرم افزار باشگاه مشتریان



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

بادکش درمانی روشی از طب مکمل و جایگزین (انرژی درمانی) است که ریشه در چین دارد، اما این نوع درمان به طور سنتی در ایران رایج بوده و امروزه نیز پذیرفته شده است. از آنجایی که امروزه طب سنتی در ایران بسیار رواج یافته است و افراد زیادی به این نوع درمان علاقه‌مند هستند و از روش‌های طب سنتی نتایج خوبی گرفته‌اند، در این مقاله سعی داریم در مورد بادکش درمانی که یکی از رایج‌ترین انواع طب سنتی است به طور مفصل صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد بادکش درمانی و فواید و عوارض بادکش با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

بادکش درمانی چیست؟

بادکش درمانی یک درمان شفابخش باستانی است که برخی افراد از آن برای کاهش درد استفاده می‌کنند. بدین صورت که درمانگر، فنجان‌های مخصوص یا لیوان‌هایی از جنس سفال، شیشه و بامبو را روی کمر، شکم، بازوها، پاها یا سایر قسمت‌های بدن شما قرار می‌دهد. در داخل فنجان، یک نیروی مکش یا خلأ، پوست را به سمت بالا می‌کشد. این مکش موجب جمع شدن خون در ناحیه بادکش شده و تنش عضلانی را کاهش می‌دهد در نتیجه درد تسکین می‌یابد.

روش بادکش درمانی

روش‌های مختلفی برای انجام بادکش درمانی وجود دارد. مراحل بسته به روش انتخابی کمی متفاوت است. درمانگر شما فنجان‌ها را برای چند دقیقه در جای خود باقی می‌گذارد. برخی از درمان‌ها شامل حرکت کوتاه فنجان‌ها برای کشش و ماساژ ناحیه نیز می‌باشد.

بسته به نوع بادکش درمانی، درمانگر شما ممکن است چندین فنجان روی پوست شما بگذارد. روش‌های بادکش درمانی عبارت‌اند از:

خشک: درمانگر شما داخل هر فنجان را گرم می‌کند – معمولاً با یک گلوله پنبه آغشته به الکل که شعله ور می‌شود. گرما اکسیژن را از فنجان می‌فرستد و خلأ ایجاد می‌کند. برخی از درمانگران از یک دستگاه مکنده برای کشیدن هوا از فنجان‌ها استفاده می‌کنند. هنگامی که بر روی پوست شما قرار می‌گیرد، نیروی خلأ پوست را به داخل فنجان می‌کشد.

مرطوب: درمانگر شما از یک سوزن یا تیغ برای سوراخ کردن اندکی پوست شما قبل و بعد از بادکش درمانی استفاده می‌کند (حجامت). در حین عمل بادکش درمانی به همراه حجامت، سموم از طریق زخم‌های ایجاد شده از بدن خارج می‌شوند.

فواید و عوارض بادکش درمانی

در این مقاله با ما باشید و فواید بادکش درمانی را با لنداسپا بدانید. یکی از روش‌های طب مکمل و جایگزین در کشور چین، بادکش درمانی (Cupping Therapy) است. این روش درمانی از گذشته‌ها در کشورهای آسیایی به خصوص ایران و هند نیز متداول بوده است. امروزه بادکش درمانی طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از کلنیک‌ها انجام می‌شود.

دسته‌ای از افراد از روش‌های طب سنتی نتیجه گرفته‌اند و به آن علاقه‌مند هستند. اما بهتر است قبل از انجام هر روش درمانی از طب سنتی، ابتدا با پزشک مشورت کنید. در صورت تایید پزشک، می‌توانید از گزینه‌های اجرایی که بادکش‌درمانی یک از آن‌ها است، استفاده کنید. در این روش باستانی ادعا می‌شود با انجام چند جلسه بادکش، نشانه ها و علائم بعضی بیماری‌ها درمان می‌شود. لنداسپا قصد دارد به معرفی فواید بادکش و عوارض آن، بپردازد تا به افزایش آگاهی شما همراهان همیشگی درباره بادکش و فواید و عوارض آن کمک کوچکی کند.

انواع بادکش‌ درمانی

بادکش به دسته گرم و سرد تقسیم می‌شود. طبق نظر همه پزشکان، فواید بادکش گرم در درمان دردها و بیماری ها بیشتر از بادکش سرد است. در طب سنتی، از بادکش با عنوان حجامت گرم و خشک یاد می‌شود. از اینجا که دستگاه دستکش با مکانیسم سرد و خشک عمل می کند، برای تکمیل درمان،بهتر است محل مورد نظر را با حوله گرم، گرم کرده، با استفاده از این دستگاه اقدام به بادکش گذاری کرد.

در تمام دنیا، از جمله جامعه ما، در حال حاضر، تعداد بسیاری از مردم به بیماری های مختلف مبتلا هستند که دردهای ناشی از این بیماری ها، پزشک را مجبور میکند که به بیمار، داروهای مسکن تجویز کند. عوارض ناشی از خود این داروها، بیماری های جدید را به وجود می آورد که گاهی بعد از تشخیص، غیر قابل جبران می باشد. بادکش‌درمانی را از لحاظ ایجاد خلاء می‌توان به دو روش زیر تقسیم کرد:

1) بادکش تر

برای انجام این بادکش کافی است یک لیوان و مقداری پنبه آغشته به الکل کنار بگذارید. پنبه‌ها را آتش زده و درون لیوان قرار دهید. بعد از گذشت چند ثانیه پنبه را از لیوان درآورده و آن را به حالت برعکس به‌گونه‌ای که دهانه لیوان به سمت پوست باشد، بر روی بدن قرار دهید. سپس متخصص خراش‌های کوچک و کم عمقی بر روی پوست ایجاد می‌کند و با بادکش کردن مجدد آن‌ها موجب خروج مقدار کمی خون از بدن می‌شود.

2) بادکش خشک

امروزه برای انجام بادکش سرد و خشک از دستگاه‌های دردکش، وکیوم و… استفاده می‌شود. این ابزارها قابلیت ایجاد خلاء دارند. اما در گذشته‌ها که وسایل چندانی در دسترس نبود، برای انجام بادکش خشک، انتهای شاخ گاو را سوراخ می‌کردند و بعد از قرار دادن آن بر روی پوست، شروع به مکیدن می‌کردند و به این صورت بادکش با شاخ گاو را انجام می‌دادند.

بادکش‌ گرم با تجمع خون در یک ناحیه باعث گرم شدن موضع می‌شود. برای انجام بادکش در بادکش گرم، به بدن گرمای مصنوعی داده می‌شود و موجب گرمای بیشتر موضع می‌شود. اما در بادکش‌درمانی سرد، از گرمای مصنوعی استفاده نمی‌شود.

در این روش بادکش‌درمانی، معمولا لیوان‌ها به مدت 5 تا 10دقیقه بر روی پوست قرار می‌گیرند. بعضی مواقع بادکش خشک برای تاثیر بیشتر، همراه با طب سوزنی انجام می‌شود.

از انجام هرگونه بادکش، بدون داشتن علم، خودداری کنید.

انواع بادکش از لحاظ نحوه انجام

بادکش‌درمانی را از لحاظ ایجاد خلاء به دو روش بالا تقسیم کردیم. اکنون می‌خواهیم از لحاظ نحوه‌ی انجام، آن را به سه دسته‌ی زیر تقسیم کنیم:

۱) بادکش ثابت

در روش بادکش ثابت، لیوان‌ها در طول انجام عمل بادکش‌کردن به صورت ثابت بر روی پوست قرار می‌گیرند و بعد از اتمام مکش لیوان‌ها جدا می‌شوند. اغلب در این روش، ابزار مکنده را بیشتر از 15 ثانیه، ثابت بر روی پوست قرار می‌دهند و مناسب برای درد‌های ناحیه کمر و کتف است. بادکش ثابت، با سکون مواد در یک ناحیه باعث درهم شکستن آن‌ها می‌شود.

۲) بادکش منقطع

هدف از بادکش منقطع تجمع خون لطیف در یک قسمت است. برای بادکش‌ کردن از روش منقطع، باید ابزار مکنده را به مدت 4 تا 5 ثانیه در یک ناحیه قرار داد. سپس آن را جدا کرده و مجددا همان قسمت را بادکش کرد.

این روش با مکش اخلاط به یک ناحیه، بیشتر از سایر روش‌ها باعث گرم شدن موضع می‌شود. بهتر است برای انجام بادکش منقطع، مدت زمان هر مکش کمتر از 4 ثانیه باشد و عمل مکش را چندین بار انجام دهید. به این صورت که، پس از گذشت 4 ثانیه، ابزار مکنده را جدا کرده و پس از هواگیری مجددا بر روی پوست قرار دهید. بسته به ناحیه، تعداد تکرار تثبیت و جدا کردن متفاوت است.

احتمال ایجاد کبودی در بادکش منقطع کمتر از سایر روش‌ها است. به همین دلیل مناسب برای پوست صورت و گونه‌ها است. همچنین برای آماده کردن موضع جهت انجام بادکش‌ تر مناسب است.

۳) بادکش متحرک

برای بادکش لرزان یا متحرک از روغن‌ها استفاده می‌کنیم. ابتدا موضع باید روغن مالی شود. برای این‌کار بهتر است از روغن‌های طبیعی مانند زیتون یا بادام تلخ استفاده شود. برای آشنایی با انواع روغن‌ها به مقاله «بهترین روغن‌ برای ماساژ» مراجعه نمایید.

سپس بادکش را به طور ثابت روی بدن قرار داده و بعد از چند ثانیه آن را به آرامی حرکت می‌دهیم. این روش با گرم کردن موضعی به رفع اسپاسم‌های عضلانی و خستگی عضلات کمک می‌کند. جهت حرکت بادکش‌ها در این روش بسیار اهمیت دارد. زیرا موجب حرکت مواد در بدن ‌می‌شود.

برای تشخیص نوع بادکش درمانی مناسب، لازم است قبل از هرگونه اقدام با پزشک مشورت کنید. بهتر است بادکش درمانی بعد از 2 تا 3 ساعت از آخرین وعده غذایی انجام شود.

فواید بادکش برای سلامتی

اغلب از بادکش‌درمانی برای دردهای عضلانی و اسپاسم ماهیچه استفاده می‌شود. البته در شرایط مختلف می‌توان از آن برای درمان بعضی بیماری‌ها استفاده کرد؛ مثلا انجام بادکش‌درمانی همراه با حجامت، از طریق نفخ پوست، سموم از بدن خارج می‌شوند. همچنین، ترکیب بادکش درمانی و طب سوزنی برای بیماری‌های گوارشی و پوستی موثر است.

طی تحقیقات منتشر شده در نشریه‌ی PLoS One در سال 2012 در زمینه‌ی طب مکمل و جایگزین، درمان با بادکش درمانی فراتر از یک درمان موقت می‌تواند باشد. برخی از فواید بادکش درمانی، طبق این تحقیقات را در زیر مرتب کرده‌ایم:

  • درمان فلج صورت
  • درمانی برای تنگی نفس و سرفه
  • کاهش نشانه‌های زونا
  • کاهش درد ناشی از دیسک کمر
  • درمان آکنه

1) فواید بادکش برای سم‌ زدایی بدن

از فواید بادکش‌ درمانی در طب سنتی می‌توان به بازیابی انرژی بدن و پیشگیری از انباشه شدن خون در قسمت‌های مختلف بدن اشاره کرد. بادکش‌کردن با تسهیل چرخش خون در بدن به سم‌زدایی کمک می‌کند و از مبتلا شدن به بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.

بعد از انجام بادکش، اصلا نگران آثار باقی‌مانده آن نباشید؛ زیرا به راحتی با استفاده از کرم‌های ترمیم‌کننده و پمادها قابل درمان است.

2) فواید بادکش درمانی برای کاهش التهاب‌ ها

یکی از روش‌های درمان التهاب‌ها، بادکش درمانی است. این خاصیت بادکش با درمان التهاب‌های پوستی، به درمان جوش، آکنه و اگزما کمک می‌کند. همچنین از بسیاری از بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کندو تا حدی برای کاهش وزن و رفع سلولیت موثر است.

بادکش‌درمانی با افزایش چرخش جریان خون باعث اکسیژن‌رسانی و موادمغذی به بافت پوست می‌شود و نیاز پوست را تامین می‌کند.

3) بادکش ‌درمانی برای درمان بیماری‌ ها

با انجام بادکش‌درمانی به طور منظم در یک بازه زمانی می‌توان احتمال ابتلا به بعضی بیماری‌ها را کاهش داد. اگر به دنبال راهی برای حفظ سلامتی بدن هستید، بادکش درمانی می‌تواند روش مناسبی در این راه باشد. همچنین با تقویت سیستم ایمنی باعث پیشگیری از علائم بیماری‌ها می‌شود.

بهبود گردش خون در اثر بادکش درمانی باعث بازسازی و تحریک سلول‌های خونی می‌شود. با تحریک و جریان سلول‌های خونی از ایجاد لخته جلوگیری می‌کند و احتمال لخته شدن را کاهش می‌دهد.

از طرف دیگر، موجب تنظیم فشار خون می‌شود. از دیگر فواید بادکش کنترل سطح کلسترول در خون است. بادکش درمانی با کنترل کلسترول و فشارخون، از بیماری‌های قلبی و عروقی پیشگیری می‌کند. همچنین با علائم سکته مغزی مقابله می‌کند. مقابله با علائم دیابت و کنترل قند خون از دیگر فواید بادکش‌ درمانی است که می‌تواند در حفظ سلامتی بدن موثر باشد.

بادکش‌‌کردن با حذف مواد سمی و مواد مضر از بدن به بهبودسازی عملکرد کلیه‌ها کمک کند. استفاده از این روش، به بهبود متابولیسم بدن کمک می‌کند. در هنگام انجام بادکش، تجمع خون در موضع درگیر بیشتر می‌شود به همین دلیل سرعت متابولسیم کاهش پیدا می‌کند و باعث جذب بهتر مواد مغذی ضروری می‌شود. همچنین مانع از تشکیل چربی و سلولیت در بدن می‌شود. در مقاله «درمان افتادگی ناف با بادکش» در مورد روش درمان افتادن ناف با بادکش توضیح داده ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

4) چاقی و لاغری با بادکش

بادکش متناوب با جذب خون به عضلات در رفع لاغری های موضعی و افزایش بافت ماهیچه ای موضع موثر است.

اگر علت چاقی تجمع موضعی چربی باشد، بادکش گرم در سوزاندن چربی های موضعی موثر است( با مکانیسم فراخوان خون به ناحیه پرچربی)

5) کنترل خون ریزی با بادکش

از فشار منفی ایجاد شده توسط بادکش می توان در کنترل و تنظیم بعضی از خونریزی ها در بدن بهره گرفت؛ مثلاً در هایپرمنوره( قاعدگی با خونریزی شدید) میتوان زیر سینه ها را بادکش کرد. با این عمل فشار خون از اندام تحتانی به سمت اندام فوقانی متوجه شده و از شدت خونریزی کاسته می‌شود یا در خونریزی کم( هایپو منوره) با بادکش کردن ران ها و ساق پا ها می توان فشار خون را از قسمت های فوقانی به سمت اندام تحتانی متوجه ساخته و میزان خونریزی را افزایش داد. یا در خون دماغ شدید با بادکش کردن اطراف ناف( در طرف خونریزی) فشار خون به قسمت های تحتانی منتقل شده و خون دماغ کم کم قطع میشود.

تعدادی از دردهای عضلانی بر اثر درگیر شدن اعصاب حسی بین ماهیچه ها یا بافت پیوندی سخت شده ایجاد می شود. بنابراین با بادکش نمودن در بسیاری از موارد این فشار از روی عصب برداشته شده و درد تسکین می یابد.در رفع خواب رفتگی ها و گزگز اندام، بادکش با تصریح خونرسانی و اکسیژناسیون بافتی موثر می باشد.

6) دفع سنگ کلیه با بادکش

عده‌ای از اتباع و حکما از فشار منفی بادکش جهت کمک به خروج سنگ های کلیوی استفاده می کنند. بعد از روغن مالی، مسیر کلیه ها را از طرف کلیه به سمت مثانه بادکش متحرک می کنند.

در افرادی که دارای طبع سرد و تر هستند و در اصطلاح طب سنتی بلغمی مزاجند، بادکش گرم و خشک کاربرد فراوانی دارد و جایگزین مناسبی برای حجامت می باشد.

طبق تعریف طب سنتی گاهی درد ها بر اثر غلبه سردی بر بافت یا عضو ایجاد می‌شود و تجربه نشان داده است که بسیاری از دردهای موضعی با گرم کردن موضع تسکین می یابد. بادکش گرم در رفع این دردها موثر است.

در زانو هایی که دچار تورم، درد و تجمع مایع در مفصل شده‌اند( تجمع بلغم موضعی) با بادکش متناوب ۴۰ تا ۱۲۰ جلسه یک روز در میان میتوان کم کم این مایع را از محیط خارج کرد

7) بادکش‌ درمانی برای کاهش درد

از برجسته‌ترین فواید بادکش ‌درمانی می‌توان به کاهش درد و گرفتگی عضلات اشاره کرد. مرتب انجام دادن بادکش موجب احساس تازگی و طراوت می‌شود و با دور نگه‌داشتن بیماری‌ها، موجب سلامتی فرد می‌شود. در این روش، بهبود گردش خون باعث کاهش انواع سردرد می‌شود و سرگیجه را از بین می‌برد.

بادکش قبل از ماساژ درمانی، موجب افزایش تاثیر ماساژهای عمیق می‌شود و استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد. همچنین، موجب تقویت سیستم عصبی می‌شود. انجام بادکش درمانی به طور مکرر دردهای ناشی از التهابات و بیماری‌ها را کاهش می‌دهد.

منبع: لنداسپا



:: برچسب‌ها: بادکش درمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

قرنیز برای زیباسازی دکوراسیون داخلی معمولا در مرحله بعد نصب پارکت لمینت انجام میشود. اما به دلیل کوچک بودن بیش از حد این عنصر دکوراسیون داخلی اغلب در زمان بازسازی و یا تغییر دکوراسیون داخلی نادیده گرفته می شوند.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

قرنیز ها همان ابزارهای باریکی هستند که در پایین ترین بخش دیوار نصب می شوند و از دیوارپوش و کفپوش در برابر رطوبت و ضربه محافظت می کند. قرنیزها دارای جنس های مختلفی هستند که در ادامه با آنها آشنا می شویم و می گوییم که برای خرید قرنیز لازم است چه نکاتی را رعایت کنیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

راهنمای جامع خرید قرنیز

احتمالاً تصور می کنید که در انتخاب قرنیز همین که رنگ و طرح با کفپوش مطابق باشد کافی ست، اما قضیه پیچیده تر از این حرفاست، در واقع این محصول هم مثل پارکت لمینت در انواع رنگ و جنس های مختلف در بازار موجود است. پس انتخاب بین آنها می تواند چالش برانگیز باشد، در ادامه انواع قرنیز و ویژگی ها و نکات مهم هر یک را مرور می کنیم.

قرنیز چیست ؟

قرنیز نوار کوچکی از جنس ام دی اف، پی وی سی، پلی استایرن، چوبی و یا سنگ می باشد که در پایین ترین قسمت دیوار و در امتداد آن نصب می شود. خرید قرنیز چوبی و ام دی افی به تمام افرادی توصیه می شود که کفپوش چوبی یا لمینی دارند. در این بین مدل های چوبی و ام دی افی ظاهری شبیه به هم دارند اما درواقع با متریال های مختلفی ساخته می شوند. که در ادامه بیشتر راجع به آن می آموزیم.

قرنیز ام دی اف

قرنیز ام دی اف نوعی خاص از قرنیز هستند که دارای مغزی ام دی اف و روکش پی وی سی هستند. البته روکش پی وی سی این نوع از قرنیزها بسیار در افزایش کیفیت این محصول مؤثر بوده است. قرنیزهای ام دی افی با دارا بودن روکش پی وی سی هم تنوع رنگی بالاتری دارند و هم در برابر رطوبت و خط و خش مقاوم ترند. اما با این حال قرنیز پی وی سی یعنی قرنیزی که تمام اجزای آن از پی وی سی ساخته شده باشد مقاومت به مراتب بالاتری خواهد داشت. خرید قرنیز پی وی سی می تواند بهترین انتخاب برای همه خریداران باشد.

قرنیز ام دی اف ضمن اینکه قابل حمل است، نصب آسانی دارند و از همه مهم تر قیمت آنها مناسب است. قرنیز ام دی افی غالباً در ابعاد 7، 9، 10 و 15 سانتی متری ساخته می شود و می تواند سلایق مختلف را پاسخگو باشد.

قرنیز پی وی سی

پی وی سی نوعی زنجیره پلیمری است که در دو نوع سخت و انعطاف پذیر تولید می شود. امروزه پی وی سی ‌ها به دلیل دوام و قیمت ارزان در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی کاربرد بسیار زیادی دارند . پی وی سی در شرایط آب و هوایی مختلف، رطوب و دما مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. بنابراین شکی نیست که در تولید قرنیز هم مورد استفاده قرار بگیرد. قرنیز pvc همان قرنیزهایی هستند که از این ماده پرکاربرد در ساخت آنها استفاده می شود.

قيمت قرنيز پي وي سي

قیمت قرنیز پی وی سی به دلیل آنکه از ماده فراوان و ارزان پی وی سی در ساخت آن استفاده شده است بسیار ارزانتر از سایر انواع قرنیزهای چوبی، سنگی و ام دی افی می باشد. خرید قرنیز پی وی سی بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای تجاری و اداری می باشند. زیرا در مقایسه با سایر قرنیزها قیمت انواع قرنیز پی وی سی مناسب است و از طرفی دیگر مقاومت آنها نیز بسیار بالاتر خواهد بود.

قرنیز سنگی

شاید بتوان گفت قرنیزهای سنگی قدیمی تر از سایر مدلها هستند و اغلب در ارتفاع 10 و 15 سانتی متری تولید می شوند، این جنس وزن بالایی دارند و با قیمت بالایی نیز به فروش می رسند؛ مدل سنگی در سطح خود به طور طبیعی دارای خلل و فرج هستند که باعث می شود سطح آنها ظاهر یکنواختی نداشته باشد. از دیگر معایب قرنیزهای سنگی این است که در طول های کوتاه تر تولید می شوند و طرح و رنگ آن محدودیت دارد.

قرنیز چوبی

قرنیز چوبی همانطور که از نامش مشخص است از چوب ساخته شده است و این چوب معمولا در ارتفاع های 8، 10 و 12 سانتی متری موجود میباشد؛ اما استفاده از آن معایبی هم دارد؛ قرنیزهای چوبی گران هستند، در برابر رطوبت ماندگاری کمی دارند و برای ساخت مدل ها در ارتفاع بالاتر مجبور به اتصال چوب ها می شوند که این موضوع بشدت استحکام را کاهش می دهد. قیمت قرنیز چوبی بدلیل ساخته شدن از مواد طبیعی بسیار بالاتر از انواع مصنوعی آن است. از این رو فروش قرنیز چوبی به طور کلی محدود است و در شرایط خاصی از آن استفاده می شود.

ابزار آلات قرنیز

وقتی برای خرید قرنیز به مراکز مربوطه مراجعه می کنید حتماً عناصر مشابهی را می بینید که در کنار قرنیزها به فروش می رسند. این ابزارآلات کاربردهایی مشابه قرنیز داشته و در برخی از بخش های دکوراسیون که امکان استفاده از قرنیز به دلیل شرایط خاص معماری وجود نداشته باشد از آنها استفاده می شود.

کاربرد قرنیز و ابزار آلات

ما می توانیم هر یک از انواع قرنیز و ابزار آلات را به راحتی در هر جا و مکانی از جمله خانه های مسکونی یا ویلایی و یا دفاتر کار و شرکت ها و یا هر جای دیگر که مد نظرتان باشد با در نظر گرفتن موقعیت کاربری آن محل از یکی از انواع دیوارپوش و ابزار آلات لوکس برای کار تغییر دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

معمولا از این نوع برای طراحی داخلی خانه های ویلایی استفاده می شود و یا منزلی که قصد داریم طراحی داخلی آن بسیار خاص و متفاوت از هر جا و مکانی به نظر برسد می توان به خوبی بهره برد و در اغلب موارد افراد خاص پسند که به دنبال طرح های خاص هستند به شدت جذب نمونه های لوکس با طرح طلایی می شوند.

انواع ابزار آلات قرنیز

زمانی که برای خرید قرنیز به فروشگاه های دکوراسیون داخلی مراجعه می کنید حتماً با اصطلاحاتی عجیب و غریب روبرو شده اید. ابزار هایی از قبیل گرده، میانه، اسکوتی، نبشی، لب پله از همان ابزارهایی هستند که احتمالاً کاربردهای آن را نمی دانید. در ادامه این ابزار ها را به شکل کامل توضیح می دهیم.

گرده

ابزاری است که برای بستن انتهای کار لمینت استفاده می شود، این ابزار برای مکان هایی که اختلاف سطح می باشد بیشترین استفاده را دارد. به عنوان مثال در جایی که پارکت لمینت به آشپزخانه می رسد و آشپزخانه را نمی خواهیم لمینت کنیم و کف پوش می خواهیم بکنیم گرده وسیله مناسبی است تا این اختلاف سطح را جبران کند.

میانه

ابزار میانه ابزاری است که بین اتاق و حال قرار دارد و در جاهایی که جدایی بین لمینت ها داریم این ابزار مناسب است.

نبشی

این ابزار در قرنیز های ام دی افی با اسم تاشو و در مدل های از جنس پی وی سی تحت عنوان نبشی است، از این ابزار در کنج دیوار ها استفاده می شود.

اسکوتی

اسکوتی یا اسکوتیا ابزاری است که در کنج داخلی دیوار استفاده می شود و در جاهایی که ارتفاع کم می شود و نمی توان از قرنیز استفاده کرد این ابزار مناسب می باشد، همین طور در جاهایی که از قبل قرنیز های سنگی و یا چوبی دارند می توان از اسکوتی استفاده کرد.

انتخاب رنگ انواع قرنیز

قبلا به شکل مفصل در مورد انتخاب رنگ انواع قرنیز توضیح دادیم، در این جا به صورت خلاصه نکاتی را برای خریداران می گوییم:

معمولا در هنگام خرید قرنیز را یک درجه تیره تر نسبت به کف استفاده می کنند

در برخی موارد رنگ قرنیز و کف به شکل کاملا متضاد استفاده می شود که اگر به درستی انجام شود می تواند بسیار زیبا شود. (تجربه ما در دکورچوب می گوید که اگر دکوراتور ندارید سعی نکنید خودتان این کار را انجام دهید.)
در هنگام انتخاب رنگ سعی کنید که بین رنگ دیوار و کابینت و قرنیز یک هارمونی مناسبی داشته باشید.

توصیه می کنیم در هنگام انتخاب پارکت لمینت؛ خرید قرنیز را نیز مدنظر داشته باشید تا بتوانید همزمان با کنار هم قرار دادن آنها بهترین ترکیب رنگ را انتخاب کنید. به شما قول می دهم این انتخاب پرهزینه نخواهد بود. قیمت قرنیز پی وی سی به عنوان مثال یکی از به صرفه ترین هاست و با خرید آن با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم از دیوارپوش و کفپوش مراقبت کرده اید و هم گامی در جهت زیبایی دکوراسیون منزل خود برداشته اید.



:: برچسب‌ها: قرنیز ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

حسابرسی و خدمات مالی یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به هر کسب‌وکاری است. انجام دقیق و اصولی این امور به قدری مهم است که در صورت وجود هر گونه خطایی در آن، ممکن است خسارات جبران ناپذیری به کسب‌وکار وارد شود. انجام دقیق امور مالی و حسابرسی و اجرای درست آن، در پیشرفت و تصمیم گیری‌های درست موثر خواهد بود.

خدمات مالی، حسابداری و حسابرسی در هر کسب‌وکاری یکی از ملاک‌های مهم پیشرفت برای آن کسب‌وکار بوده و در صورت عدم فعالیت صحیح در این زمینه، کسب‌وکار در مسیر نابودی قرار خواهد گرفت. اهمیت این نوع از خدمات زمانی مشخص می‌شود که بسیاری از تصمیمات مهم برای کسب‌وکار به آن‌ها وابسته بوده و هرگونه خطای کوچک در این زمینه می‌تواند منجر به تصمیم‌گیری اشتباه و در نتیجه نابودی کسب‌وکار شود.

اهمیت حسابرسی و سایر مسائل مربوط به ان باعث می‌شود تا بسیاری از شرکت‌ها این گونه از خدمات خود را برون سپاری کرده و انجام این گونه از خدمات را به افراد متخصص حاضر در شرکت‌های حسابرسی بسپارند تا از انجام درست و دقیق این خدمات مطمئن باشند. برای آشنایی با خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های حسابرسی و آشنایی با بهترین شرکت حسابرسی، تا انتها با ما همراه باشید.

خدمات حسابرسی شامل چه خدماتی است؟
خدمات حسابرسی به مجموعه کنترل و بررسی‌هایی گفته می‌شود که شامل رسیدگی به مدارک، اسناد و اطلاعات مالی یک مجموعه است. در نهایت این رسیدگی‌ها یک گزارش تهیه می‌شود که در آن حسابرس، نظر خود را در مورد روش‌های به کار رفته در حسابداری و صحت و سقم صورت‌های مالی شرکت و یا مجموعه مورد نظر اعلام می‌کند.

حسابرس تمام اسناد، اطلاعات مالی و سیستم کنترل‌های داخلی مجموعه را مورد برررسی قرار داده و موجودیت، دارایی‌ها و بدهی‌های مجموعه را به اثبات می‌رساند. از آن جایی که این کار باید بسیار دقیق و درست انجام شود، بهتر است برای انجام آ« از فردی باتجربه و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

دلایل استفاده از خدمات حسابرسی
صاحبان کسب‌وکارها، سرمایه‌گذاران و سهامداران شرکت‌ها نیازمند افرادی هستند که بتوانند به حساب‌ها و وضعیت شرکت رسیدگی کنند. این افراد باید در این زمینه تخصص داشته و بتوانند به خوبی تمام حساب‌ها و وضعیت شرکت را برررسی کرده و به مدیران اطلاع دهند. مدیران شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها از این اطلاعات برای تصمیم گیری‌های مهم استفاده می‌کنند.

برخی از مهم‌ترین خدمات حسابرسی عبارت‌اند از:

تهیه گزارش برای بازرس قانونی
تنظیم گزارش حسابرسی برای طرح و بررسی توسط مدیران
تهیه گزارش حسابرس ویژه در زمان‌های مورد درخواست
تنظیم گزارش حسابرسی برای درآمد مشمول مالیان اشخاص و استانداردهای حسابرسی و مقررات قاونوی مالیاتی
تنظیم گزارش حسابرسی حاوی نظر حسابرس در ارتباط با قضاوت در اختلاف چند نفر برای ارائه در دادگستری
انواع خدمات حسابرسی
خدمات حسابرسی از نظر نوع ارائه خدمات به سه دسته خدمات حسابرسی داخلی، ستقل و دولتی تقسیم می‌شوند. حسابرس داخلی فردی است که از طرف مدیرعامل و هیئت مدیره انتخاب شده و مسئول حسابرسی امور داخلی شرکت خواهد بود. این فرد موظف است تا به طور منظم گزارش‌های حسابرسی دقیقی تهیه کرده و به مدیرعامل ارائه کند.

حسابرس و یا حسابرسان مستقل افردی هستند که از موسسات و شرکت‌های حسابرسی، این خدمات را ارائه می‌کنند. در واقع صاحبان کسب‌وکار با عقد قرارداد با شرکت‌های حسابرسی، مسئولیت حسابرسی شرکت خود را به آنان می‌سپارند. این افراد کارشناسان متخصصی هستند که در این زیمنه تخصص داشته و به شرکت‌های مورد نظر کمک می‌کنند تا امور حسابرسی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

حسابرس‌های دولتی افرادی هستند که وظیفه حسابرسی و بررسی صورت‌های مالی یک نهاد دولتنی را برعهده دارند. این افراد تنها حسابرسی نهادها و سازمان‌های دولتی را انجام داده و حسابرسی شرکت‌های خصوصی را برعهده ندارند.

انواع خدمات حسابرسی
خدمات حسابرسی جزو مواردی است که تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها به آن نیاز دارند. بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند تا این امور را به شرکت‌های حسابرسی بسپارند تا خیالشان از بایت انجام صحیح این امور راحت شود. حسابرسی صورت‌های مالی، حسابرسی رعایتی، حسابرسی عملیاتی، حسابرسی داخلی، حسابرسی قانونی و حسابرسی مالیاتی، برخی از خدمات حسابرسی انجام شده توسط شرکت‌های حسابداری هستند.

وظیفه یک حسابرس در حسابرسی صورت‌های مالی، تطابق صورت‌های مالی یک شرکت با استانداردها است. در حسابداری رعایتی مقدار رعایت احکام، سیاست‌ها، مقررات دولتی و کنترل‌های داخلی رسیدگی می‌شوند. در حسابرسی عملیاتی، هدف این است که با انجام دقیق حسابرسی و ارائه کنترل‌های مدیریتی به مدیریت هر چه بهتر کسب‌وکارها کمک کرد.

حسابرسی داخلی، نوع دیگری از حسابرسی است که در آن وظیفه نظارت بر امور مالی و فرایندهای مالی تمام قسمت‌ها و بررسی دقیقی آن‌ها برعهده فرد حسابرس خواهد بود. در حسابرسی قانونی، به بررسی اسناد و دارک و تطابق آن‌ها با استاندارهای حسابداری پرداخته می‌شود و حسابرس طی ارائه یک گزارش اظهار نظر خود را بیان می‌کند.

آخرین نوع حسابرسی، حسابرسی مالیاتی است که در آن، درستی اسناد و مدارک و نحوه رعایت مقررات مورد بررسی قرار گرفته و عوارض بر درآمد شرکت نیز محاسبه می‌شود. تاریخ و بازه‌های زمانی انجام حسابرسی مالیاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   

رایان محاسبان؛ بهترین انتخاب در شرکت حسابداری
رایان محاسبان از بهترین شرکت‌های خدمات حسابداری است که بیش از 20 سال است که در زمینه انجام تمامی خدمات مالی و حسابداری به فعالیت می‌پردازد. استقرار سیستم‌های مالی به روز و گزارش گیری استاندارد، انجام کلیه امور ثبت، استقرار سیستم‌های مالیاتی در صنایع متعدد، استقرار سیستم‌های حسابرسی در مراکز و ارائه گزارشات به مرکز و برخی از فعالیت‌های دیگر از جمله کارهایی است که توسط این شرکت خدماتی انجام می‌شود.

این شرکت با در اختیار داشتن افراد متخصص و حرفه‌ای در تیم خود در طول مدت فعالیت خود همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. استفاده از دانش روز و در اختیار داشتن افراد حرفه‌ای در این شرکت باعث شده تا بهترین خدمات را به مشتریان عرضه کرده و رضایت آن‌ها را به دست آورد.

اگر به دنبال یکی از شرکت‌های برتر در زمینه خدمات حسابداری بوده و قصد دارید تا تمام و یا بخشی از خدمات خود را به شرکت‌های خدمات حسابداری بسپارید، شرکت رایان محاسبان انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. می‌توانید ابتدا با کارشناسان این شرکت در ارتباط بوده و بعد از دریافت مشاوره، خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

منبع: http://rajanews.com/node/355743



:: برچسب‌ها: خدمات حسابرسی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

نمایندگی شیائومی با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد سعی کرده است تا با توجه به نیاز کاربران خدمات مربوط به تعمیر موبایل آنلاین را به مجموعه خدمات خود اضافه کند تا کاربرانی که قصد دارند با کمترین هزینه و البته با صرفه جویی در زمان خود گوشی خود را تامین نمایند به راحتی از این قابلیت استفاده کنند.

تعمیر موبایل آنلاین شیائومی علاوه بر کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف زمان می‌تواند در حفظ سلامت و کارایی دستگاه شما نیز تاثیر گذار باشد که در این مطلب به صورت کامل تمامی خدمات نمایندگی شیائومی در این زمینه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نیازسنجی تعمیر موبایل آنلاین
امروزه یاد گرفته ایم همه کارهای خود از خرید روزانه یا کارهای شخصی و اداری خود را به صورت کاملاً آنلاین و در محیط کار یا خانه انجام دهیم اما تعمیرات گوشی و ارائه خدمات به صورت آنلاین مبحثی است که شاید در نگاه اول خیلی نتوانیم با آن ارتباط برقرار کنیم و سعی کنیم که بیشتر به صورت سنتی با این موضوع برخورد کنیم.

با توجه به مزایای بسیار زیادی که تعمیر موبایل آنلاین به همراه دارد و البته نیازسنجی بسیاری از کاربرانی که با تیم فنی و تخصصی این مرکز در ارتباط بوده اند سعی کرده‌ایم تا خدمات ویژه و جالبی را در قالب تعمیر موبایل به صورت کاملا آنلاین در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی از این خدمات استفاده نموده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف گوشی های شیائومی را برطرف کنید.

چگونگی استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین در نمایندگی شیائومی
همانطور که میدانید تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی که از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر مدل های جدید و قدیمی گوشی های پرفروش شیائومی که در بازار امروز کشورمان توانستند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کنند استفاده می کند.

در گام اول شما برای استفاده از خدمات تعمیر گوشی شیائومی می‌توانید با مراجعه حضوری به این مرکز به راحتی تمامی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را برای تعمیر گوشی خود دریافت نمایید و حتی در صورت نیاز تمامی قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی را در این مرکز با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

علاوه بر این با توجه به نیاز سنجی که در بالا به آن اشاره کردیم تیم فنی و تخصصی ما تصمیم گرفته تا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به مشتریان ارائه نماید و از این طریق بتواند ارتباط سریعتر و راحت تر را با مشتریان برقرار نمایید و البته دغدغه و استرس آنها را برای تعمیر گوشی خود را به پایین ترین حد ممکن خود برساند.

برای استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین شیائومی شما میتوانید به راحتی از طریق شماره های قرار گرفته بر روی وبسایت یا از طریق چت آنلاین وب سایت به صورت ۲۴ ساعته با تیم تخصصی مرکز در ارتباط بوده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل خود را با آنها در میان بگذارید در صورت نیاز تمامی راهنمایی ها و مشاوره های لازم به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار بگیرد و از این طریق می توانید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی خود را برطرف کنید.

ارسال آنلاین گوشی یا تعمیر در محل ؟
با توجه به اینکه خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی از راه دور امکان‌پذیر نیست تیم تخصصی نمایندگی مرکز دو راه پیش روی شما قرار داده است تا بتوانید از طریق این دوره به راحتی از خدمات تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

شما می توانید از طریق پیک معتمد این مجموعه یا روش‌های دیگر ارتباطی گوشی خود را برای متخصصین ما ارسال نموده و تمامی خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی را در این مرکز به صورت کاملا آنلاین دریافت نمایید. در طول عملیات تعمیر گوشی شیائومی شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ به صورت کامل در جریان تعمیر گوشی خود قرار بگیرید و تمامی نکاتی که در مورد تعویض قطعات آن نیز مورد نیاز می باشد از این طریق در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت لزوم و البته مدیریت هزینه ها شما بتوانید قطعات جدید را به جای قطعات معیوب و خراب شده بر روی دستگاه استفاده کنید.

اگر از مدل های گران قیمت و پرچمدار شیائومی استفاده می کنید می توانید در صورت بروز مشکلات سطحی از خدمات تعمیر گوشی شیائومی در محل که توسط تیم تخصصی مرکز به صورت کاملاً جدید و به روز ارائه می‌شود استفاده نمایید که تمامی خدمات ارائه شده به صورت حضوری و یا ارسال با پیک در قالب تعمیر گوشی شیائومی در محل نیز به شما ارائه می شود و و جای هیچگونه نگرانی و دغدغه ای برای کیفیت خدمات ارائه شده در این روش وجود نخواهد داشت.

تضمین کیفیت با ارائه گارانتی
در تمامی روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم بعد از اینکه عملیات تعمیر گوشی شما به پایان رسید می توانید از خدمات تست رایگان در همان محیط کاری باید در بازه زمانی مشخص استفاده نمایید و بعد از تست مشکلات دستگاه و اطمینان از برطرف شدن تمامی آنها می توانید برای بالا بردن تضمین کیفیت خدمات ارائه شده از گارانتی معتبر تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

در خدماتی که به صورت محلی و در محیط کاری شما نیز ارائه می‌شود این گارانتی معتبر به شما ارائه خواهد شد و اگر از وسایل و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی نیز استفاده کنید تمامی این موارد توسط نمایندگی این مرکز به صورت کامل با گارانتی و ضمانت نامه کتبی تضمین می شوند.

به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید گوشی خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن تعمیر کنید حتماً خدمات تعمیر تعمیر گوشی شیائومی توسط تیم تخصصی این مرکز با هزینه بسیار پایین ارائه می شود را تست کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر آنلاین موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

خدمات ویژه ای که سایت اصلی نمایندگی اچ پی برای تعمیر انواع مدل های مختلف پرینتر و لپ تاپ این برند در نظر گرفته است باعث می شود تا شما بدون دغدغه و استرس نسبت به تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها و همچنین تعویض قطعات آنها با قطعات اصلی و اورجینال به راحتی دستگاه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید.

در اینجا قصد داریم به صورت مختصر تمامی خدماتی که در نمایندگی اچ پی و از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی به شما ارائه می شود را بیان کنیم.

تعمیر انواع پرینتر اچ پی
در قسمت تعمیر انواع پرینتر های اچ پی تیم فنی و تخصصی این مرکز که با تمامی مدل های مختلف پرینترهای اچ پی به صورت تجربی آشنایی دارند و تمامی تکنولوژی های به کار رفته در پرینتر ها را به خوبی می شناسند، در گام اول با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته نسبت به تست و عیب یابی دستگاه شما اقدام نموده و پس از آن با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملاً مناسب و به روز، عملیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعمیرات پرینترهای اچ پی را انجام می‌دهد.

برطرف کردن تمامی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرینترهای hp فقط در محیط نمایندگی امکان‌پذیر نیست و شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی درخواست اعزام نیرو به محیط کاری و خانگی خود را داشته و از خدمات تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کنید.

در صورتی که قطعات سخت افزاری پرینتر شما دچار مشکل عمده شده باشند و یا تعمیر آنها از نظر اقتصادی و کارهایی برای دستگاه صرفه‌جویی نداشته باشد تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی نسبت به تعویض این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌نماید.

علاوه بر این اگر قصد داشته باشید مدل های مختلف کارتریج اچ پی را شارژ کنید تمامی مدل ها با تونر های اصلی درین مرکز قابل شارژ هستند و البته این نکته را در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج ها یک امر کاملاً تخصصی است و در صورتی که با کیفیت و دقت انجام نشود ممکن است مشکلات بسیار زیادی را برای چاپ اسناد و مدارک بر روی پرینتر اچ پی به وجود بیاورد.

پس از اینکه عملیات تعمیر پرینتر hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به پایان رسید شما می توانید از گارانتی معتبر تعمیر بهره مند شده و در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از عملیات تعمیر به راحتی از خدمات این مجموعه به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

تعمیر لپ تاپ نمایندگی اچ پی
با توجه به اینکه لپ تاپ های اچ پی محبوب ترین لپ تاپ ها در کشورمان می باشند یک تیم فنی و تخصصی کاملا مجزا که ابزارها و تجهیزات به روز و پیشرفته در اختیار آنها قرار گرفته است برای بخش تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های اچ پی در نظر گرفته شده است تا تمامی مشکلات و دغدغه هایی که کاربران در هنگام استفاده از لپ تاپ های اچ پی با آنها روبرو هستند و یا در هنگام تعمیرات قصد دارند از این خدمات استفاده کنند را به آنها ارائه نماییم.

تعمیرات لپ تاپ hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود شما علاوه بر تعمیر قسمت های مختلف می توانید در صورت نیاز تمامی لوازم جانبی لپ تاپ های اچ پی را به صورت اصلی و اورجینال در این مرکز تهیه کنید.

 

علاوه بر مشکلات مربوط به خاموش شدن لپ تاپ hp و یا مشکلات سخت افزاری قسمت های مختلف مانند مادربرد در صورت نیاز شما می توانید تمامی قطعات سخت افزاری لپ تاپ های اچ پی مانند ال سی دی و قاب دور نمایشگر و کیبورد آنها را به صورت کاملا اصلی و اورجینال از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی تهیه نمایید.

همانند خدمات مربوط به تعمیر پرینتر اچ پی در این بخش نیز شما می توانید پس از تمام شدن عملیات تعمیر لپ تاپ hp لپ تاپ و مشکلات آن را در محیط نمایندگی تست کرده و در صورت تایید سلامت از گارانتی معتبر تعمیر نیز که ضمانتی برای انجام با کیفیت عملیات تعمیر می باشد استفاده نمایید.

خدمات ارسال در سایت اصلی نمایندگی اچ پی
دغدغه مهمی که امروزه برای بسیاری از کاربران به وجود آمده است این است که چگونه می توانیم در سریعترین زمان ممکن و با استفاده از افراد و دستگاه و تجهیزات کاملاً تخصصی مشکلات پرینتر و لپ تاپ اچ پی را برطرف نماییم.

برای حل این مشکل تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی علاوه بر مراجعه حضوری به این مرکز امکان تعمیرات آنلاین و ارسال از طریق پیک معتمد مجموعه را در نظر گرفته است.

علاوه بر خدمات تعمیر در محل شما میتوانید به راحتی لپ تاپ و پرینتر خود را به پیک معتمد سپرده و آن را به دست متخصصین نمایندگی اچ پی ما بسپارید و اگر در شهرهای اطراف تهران هستید به راحتی از طریق تیپاکس لپ تاپ و پرینتر خود را به دست متخصصین ما رسانده تا از خدمات ویژه‌ای که در این مرکز به شما ارائه می شود استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: سایت اصلی نمایندگی اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

همه ی ما حتما یکبار در مورد هوش مصنوعی شنیده ایم و به طور خیلی کلی با آن اشنایی داریم. ما می دانیم که هوش مصنوعی در پیشرفت تکنولوژی نقش چشمگیری داشته و با هدف بهبود و تسهیل شرایط زندگی انسان ها در این کره ی خاکی روی کار امده است اما شاید بسیاری از ما ندانیم که هوش مصنوعی واقعا چیست و دقیقا چه کاربردهایی دارد؟ آیا هوش مصنوعی توانایی تفکر دارد؟ آیا هوش مصنوعی همان ربات ها هستند؟ به راستی این تکنولوژی توانایی انجام چه کارهایی را دارد؟ اگر شما هم دوست دارید که بیشتر در مورد هوش مصنوعی و کاربرد آن در زندگی روزمره ی انسان ها بدانید این مقاله را دنبال کنید.

هوش مصنوعی چیست؟

احتمالا خیلی از انسان ها فکر می کنند که هوش مصنوعی فقط همان ربات های بی احساس و سخنگویی هستند که در فیلم های علمی و تخیلی نقش اصلی را بازی می کنند. افراد بسیاری بر این باور هستند که هوش مصنوعی بر سر کار امده است تا ربات هایی مشابه انسان ساخته و آن ها را جایگزین نسل بشر در اینده کند اما در حقیقت اینطور نیست. منظور از هوش مصنوعی تکنولوژی پیشرفته ای است که توانایی فکر کردن و تصمیم گیری دارد. اگرچه  این توانایی تفکر با شیوه ی اندیشمندی و تفکر انسان ها متفاوت است اما دانشمندان تلاش کرده اند که بیشترین شباهت را میان آن ها برقرار کنند و تا حد امکان هوش مصنوعی را مشابه هوش سیال در مغز انسان ها طراحی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هوش مصنوعی به این صفحه بروید.

https://aiportal.ir/%d9%87%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

تعریف دقیق هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی دامنه ای بسیار گسترده و انتزاعی را در بر می گیرد بنابراین نمی توان تعریفی دقیق و خلاصه برای آن ارائه نمود. اکثر دانشمندان بر این تعریف توافق دارند که هوش مصنوعی عبارت است از شکلی از تکنولوژی که می تواند مشابه انسان فکر کند، تفکر منطقی داشته باشد، متناسب با نوع موقعیت تصمیم بگیرد و مانند انسان وارد عمل شود و اقدامات عملی آن نیز نظام مند و منطقی است. بر اساس این تعریف درمی یابیم که هوش مصنوعی نه تنها در حوزه ی فرآیندهای تفکر و استدلال بلکه در رفتار و عمل نیز می تواند مانند انسان عمل کند. هوش مصنوعی تکنولوژی ای است که از طریق تفکر منطقی توانایی حل مسئله، یادگیری و اموزش دارد. برای یادگیری هوش مصنوعی به سایت پرتال هوش مصنوعی بروید.

https://aiportal.ir/

تعریف ساده ی هوش مصنوعی در نگاه مهندسی

اگر بخواهیم از منظر فناوری و مهندسی تعریفی ساده و قابل درک برای هوش مصنوعی ارائه دهیم می توان گفت که هوش مصنوعی شاخه ای از علوم رایانه ای است که تلاش می کند تا با طراحی و تولید ماشین های هوشمند، وظایفی را بر عهده بگیرد که نیازمند هوش و اقدام عملی انسانی می باشد. در حقیقت متخصصان این حوزه از طریق شبیه سازی هوش انسانی با برنامه نویسی های پیشرفته و علوم کامپیوتر ماشینی را اختراع می کنند که بتواند مانند انسان فکر کند و به جای او عمل کند بنابراین هوش مصنوعی تنها منحصر به ربات های انسان نما نیست بلکه به تمام ماشین ها و برنامه هایی اطلاق می شود که بتوانند مشابه انسان فکر کنند، تصمیم بگیرند و اقدام نمایند.

تاریخچه هوش مصنوعی

تاریخچه این تکنولوژی مدرن به سال های جنگ جهانی دوم برمی گردد. همان زمانی که آلمان ها شروع به ارسال پیام کدگذاری شده از طریق ماشین enigma کردند و انگلیسی ها به تلاش برای شکستن کدهای این هوش مصنوعی پرداختند. دانشمند انگلیسی، آلن تورینگ، ماشین bombe را با هدف رمزگشایی از کدهای enigma طراحی کرد و اینگونه شد که این دو ماشین برنامه ریزی شده پایه های علم یادگیری ماشینی یا همان machine learning را شکل دادند که یکی از زیربناهای اصلی هوش مصنوعی مدرن است. با گذشت زمان و پیشرفت سایر علوم از جمله برنامه نویسی، ریاضیات، سخت افزار و .... پایه های این تکنولوژی قوت گرفت و تبدیل به ماشین های پیچیده ی امروزی شد.

شاخه های هوش مصنوعی

همانطور که پیشتر گفته شد هوش مصنوعی تنها محدود به یک حوزه و یک نوع عملکرد نیست بلکه دایره ی بسیار گسترده و پیچیده ای را در بر می گیرد که شاخه های متعددی از آن منشعب شده اند. شاخه های هوش مصنوعی عبارتند از:

  • منطق فازی
  • یادگیری ماشینی
  • پردازش زبان طبیعی
  • شبکه عصبی
  • سیستم خبره
  • رباتیک

سطوح مختلف هوش مصنوعی کدام است؟

هوش مصنوعی متناسب با درکی که از دنیای بیرون دارد و نوع پاسخی که به آن می دهد شامل سه سطح می باشد. این سه سطح عبارتنداز:

  • هوش مصنوعی محدود

هوش مصنوعی محدود از انواع اولیه این تکنولوژی است. منظور از نوع محدود سیستم ها و ماشین های هوشمندی هستند که یک وظیفه ی خاص را بهتر از انسان ها انجام می دهند. سیستم های تشخیص چهره، سیستم های تشخیص اثرانگشت، ماشین های تبدیل خودکار گفتار به نوشتار،سیستم های هوشمند انجام فرایندهای مالی و مدیریت مالی کسب و کار، اتومبیل های خودران و بسیاری دیگر از فعالیت های اتوماتیک روزمره ی زندگی شکلی از هوش مصنوعی محدود می باشند.

  • هوش مصنوعی عمومی

هوش مصنوعی عمومی عبارت است از ماشینی هوشمند که می تواند دنیای اطراف خود را مانند یک انسان درک کند و توانایی انجام فعالیت هایی را دارد که انسان در ان محیط انجام می دهد. در حقیقت هوش مصنوعی عمومی همان ربات های انسان نمایی هستند که می توانند مانند انسان ها زندگی کنند. در حال حاضر هوش مصنوعی عمومی به طور کامل وجود ندارد اما این نوع از تکنولوژی هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت بوده و جلوه هایی از آن را می توانیم در فیلم های علمی تخیلی مشاهده کنیم.

  • سوپر هوش مصنوعی

این نوع هوش مصنوعی پا را از مرزهای تفکر و عملکرد منطقی انسان ها فراتر گذاشته و به نوعی دارای هوش فرا انسانی و ماوراء الطبیعه می باشد. اگرچه دستیابی به این نوع از هوش مصنوعی رویای تمام غول های تکنولوژی در جهان است اما هنوز هیچ مجموعه ای نتوانسته این شکل از هوش فرابشری را در قالب یک سیستم هوشمند ارائه دهد. یک سیستم هوشمند برای اینکه بتواند ادعای برخورداری از این نوع هوش را داشته باشد باید بتواند تست تورینگ را با موفقیت پشت سر بگذارد و هنوز هیچ ماشینی موفق به انجام کامل این تست نشده است.

انواع سیستم های هوش مصنوعی

دانشمندان این حوزه هوش مصنوعی را بر اساس میزان توانایی و مشابهت عملکرد ان با انسان به چهار دسته کلی تقسیم نموده اند. چهار دسته به شرح زیر می باشند:

  • ماشین های انفعالی

این نوع از هوش مصنوعی تنها برای یک سری اهداف محدود و تعریف شده کاربرد دارند و نمی توانند در هر موقعیتی درست رفتار کنند.

  • حافظه ی محدود

این نوع هوش مصنوعی می تواند از تجریبات گذشته ی خود برای تصمیم گیری در موقعیت های جدید استفاده نماید.

  • خوداگاهی

این نوع از سیستم های هوشمند نسبت به عملکرد خود اگاه و هوشیار هستند.

  • تئوری ذهن

این نوع هوش مصنوعی توانایی درک آمال ، آرزوها و نیت افراد را دارد.



:: برچسب‌ها: نقش هوش مصنوعی در زندگی انسان ها ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

جی ای سی یا جک (JAC) یک شرکت خودروسازی چینی است. جک در ابتدای حضورش فقط کامیون‌های تجاری را با نام تجاری (Jianghu) تولید می‌کرد؛ اما از دهه 2000 شروع به تولید خودروهای ام‌پی‌وی‌ و اس‌یو‌وی‌ کرد. فروش این خودروسازی در سال 2012 به بیش از 445،000 دستگاه رسید. این شرکت در سال 2013 یکی از ده تولیدکننده برتر خودرو در چین بود که 458،500 دستگاه را با 2.5 درصد سهم بازار فروخت و به رتبه هشتم رسید. شرکت کرمان موتور تولیدکننده خودروهای شرکت جک در ایران است و تاکنون مدل‌های سواری و کراس اور J5، S3، J5 و J3 را به بازار ایران عرضه کرده است. در ادامه به بررسی لوازم یدکی جک در مدل‌های موجود در ایران می‌پردازیم.

لوازم یدکی جک J5

خودرو جک J5 از سال ۱۳۹۳ در ایران توسط شرکت کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو کراس اور یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های جک در ایران است. این خودرو در دو نوع اتوماتیک و دنده‌ای در بازار موجود است که از نظر ظاهری تقریبا مشابه هم هستند و از نظر امکانات رفاهی مدل اتوماتیک آن مشخصات بهتری دارد. در ادامه قطعات مربوط به جک J5 موجود در بازار مانند چراغ، سپر، آینه بغل و ریموت و سوئیچ جک را معرفی می‌کنیم:

چراغ جلو

چراغ جلو جک J5 به شکل وارداتی است و نوع شرکتی آن نیز موجود است و بازه قیمتی وسیعی دارد. قطعات چراغ جلو موجود در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو چپ
  • چراغ جلو راست
  • پایه چراغ جلو چپ
  • پایه چراغ جلو راست

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب جک J5 دو قسمتی است که یک قسمت آن روی گلگیر و قسمت دیگر آن روی صندوق قرار می‌گیرد. این قطعات به طور جداگانه به فروش می‌رسند. این قطعات به شکل وارداتی از چین به ایران وارد می‌شود و بازه قیمتی مشخص و کمی دارند. نوع شرکتی و اصل آن نیز در بازار هست. قطعات موجود در ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ خطر عقب چپ روی گلگیر
  • چراغ خطر عقب راست روی گلگیر
  • چراغ خطر عقب چپ روی صندوق
  • چراغ خطر عقب راست روی صندوق

چراغ مه شکن

چراغ مه شکن جک J5 به شکل وارداتی با بازه قیمتی وسیع در بازار ایران است که نوع شرکتی آن نیز وجود دارد. لوازم یدکی خودرو جک مربوط به چراغ مه شکن که در بازار ایران موجود هستند شامل موارد زیر است:

  • مه شکن جلو راست
  • مه شکن جلو چپ
  • مه شکن عقب راست
  • مه شکن عقب راست

آینه بغل

آینه بغل خودرو جک J5 قابلیت تنظیم برقی و تاشوندگی برقی دارد و دارای چراغ راهنما است که به شکل جداگانه نیز به فروش می‌رسد. این قطعات به شکل وارداتی چینی در بازار موجود است و نوع شرکتی آن نیز پیدا می‌شود و بازه قیمتی وسیعی دارد. قطعات آن شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل چپ
  • آینه بغل راست
  • راهنما آینه چپ
  • راهنما آینه راست

سپر جلو

قطعات یدکی جک J5 مربوط به سپر جلو خودرو شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو
  • پلیت سپر جلو
  • گارد سپر جلو
  • ضربه گیر سپر جلو
  • شبکه سپر جلو استیل دار
  • پایه سپر جلو کامل راست
  • پایه سپر جلو کامل چپ
  • قاب زیر سپر جلو
  • سینی زیر سپر جلو
  • نگهدارنده سپر جلو راست
  • نگهدارنده سپر جلو چپ
  • فلاپ پلاستیکی زیر سپر جلو
  • دیاق سپر جلو

·         توری سپر جلو

سپر عقب

لوازم یدکی جک J5 مربوط به سپر عقب این خودرو در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • گارد سپر عقب
  • ضربه گیر (فوم) سپر عقب
  • فلاپ زیر سپر عقب
  • دیاق سپر عقب
  • قاب پایین سپر عقب

لوازم یدکی جک S3

خودرو جک S3 یک مینی کراس‌اوری است که توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو دارای 6 کیسه هوای ایمنی و ترمز ABS و EBD است.

چراغ جلو

چراغ‌های جلو جک S3 زیباتر از مدل J5 هستند و نمای جلویی دلنشینی به ماشین می‌دهند. قطعات آن شامل دو نوع زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

چراغ خطر عقب

چراغ عقب جک S3 مانند مدل J5 دو قسمتی است و در بازار ایران دارای قطعات زیر است:

  • چراغ خطر عقب راست روی گلگیر
  • چراغ خطر عقب چپ روی گلگیر
  • چراغ خطر عقب راست روی صندوق
  • چراغ خطر عقب چپ روس صندوق

آینه بغل

آینه بغل جک S3 برقی و دارای چراغ راهنما است. لوازم یدکی ماشین جک S3 مربوط به آینه بغل در بازار شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل راست
  • آینه بغل چپ
  • چراغ راهنما آینه راست
  • چراغ راهنما آینه چپ
  • شیشه آینه بغل راست
  • شیشه آینه بغل چپ

سپر جلو

سپر این ماشین ساده است و برای چراغ مه شکن دارای یک فضای خالی‌ است. قطعات مربوط به سپر جلو جک S3 موجود در بازار شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو
  • ضربه گیر سپر جلو
  • دیاق سپر جلو
  • فلاپ سپر جلو
  • صفحه اتصال بالای پوسته سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ
  • قاب ضربه گیر سپر جلو چپ
  • قاب ضربه گیر سپر جلو راست

سپر عقب

قطعات مربوط به سپر عقب جک S3 موجود در بازار شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • زه سپر عقب
  • ضربه گیر سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب
  • پایه رام سپر عقب

لوازم یدکی جک J5

خودرو جک J5 از سال 2011 به شکل سدان تولید شد و نسخه هاچ بک آن تولید شده که با این حال فقط نسخه سدان آن در بازار ایران است. این خودرو اول به شکل دنده‌ای 5/1 لیتری و بعد 8/1 لیتری با گیربکس اتومات توسط کرمان موتور به بازار عرضه شد. در ادامه لوازم یدکی جک J5 موجود در بازار را بررسی می‌کنیم.

چراغ جلو

قطعات چراغ‌های جلو این خودرو شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب این مدل دو قسمتی است. قطعات موجود در بازار شامل:

  • چراغ عقب روی گلگیر راست
  • چراغ عقب روی گلگیر چپ
  • چراغ عقب روی صندوق راست
  • چراغ عقب روی صندوق چپ

آینه بغل

آینه بغل جک J5 دارای چراغ راهنما است. قطعات یدکی این مدل در بازار شامل این موارد است:

  • آینه بغل سمت راست
  • آینه بغل سمت چپ
  • چراغ راهنما آینه بغل راست
  • چراغ راهنما آینه بغل چپ
  • شیشه آینه بغل راست
  • شیشه آینه بغل چپ

سپر جلو

قطعات یدکی سپر جلو جک J5 به شکل وارداتی و نیز شرکتی اصل در بازار وجود دارد و قطعات موجود در بازار شامل این موارد است:

  • سپر جلو
  • جای پلاک سپر جلو
  • دیاق سپر جلو بالایی
  • دیاق سپر جلو پایینی
  • توری سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ

سپر عقب

لوازم یدکی جک J5 مربوط به سپر عقب در بازار شامل این موارد است:

  • سپر عقب
  • فلاپ سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب
  • رام پشت سپر

کلام آخر

لوازم یدکی مربوط به خودروهای جک در بازار ایران به سادگی یافت می‌شوند. باید لوازم یدکی مورد نظر خود را از فروشگاه معتبر تهیه کنید تا از اصل بودن آن‌ها مطمئن شوید.



:: برچسب‌ها: فروش لوازم یدکی جک ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

دیزل ژنراتور یا دستگاه مولد برق نوعی ژنراتور است که در مواقع ضروری برای تولید برق به کار برده می شود. دیزل ژنراتور از یک ژنراتور و همچنین یک موتور دیزلی تشکیل شده است. دستگاه دیزل ژنراتور برای این که بتواند برق مورد نیاز خود را تامین کند، باید نیروی مکانیکی تولید شده را به ژنراتور انتقال دهد. به طور کلی می توان گفت دیزل ژنراتورها دستگاه هایی برای تولید برق هستند و برای به راه انداختن آنها از گازوئیل استفاده می شود. در حقیقت دیزل ژنراتور همان موتور برق بوده و در مکان های مختلف برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرند.

 دیزل ژنراتورها در اماکن مختلف به ویژه در مکان هایی که برق به طور موقت قطع می شود، مورد استفاده قرار می گیرند. بیشترین مصرفی که از دیزل ژنراتور ها می شود، در زمان قطع شدن برق است ولی با این وجود بعضی از انواع دیزل ژنراتورها برای مصارف دائمی نیز  استفاده می شوند. مبنای تولید دیزل ژنراتورها بر اساس نیرویی است که برای تولید برق دارند و بر همین اساس دیزل ژنراتورها در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

بعضی از انواع دیزل ژنراتورها این توانایی را دارند تا 250 ولت آمپر برق تولید کنند که این نوع از دیزل ژنراتورها در بیشتر مواقع برای تولید برق اضطراری مورد استفاده قرار می گیرند. دیزل ژتراتورها در زمان اوج مصرف برق نیز قابل استفاده هستند. دیزل ژنراتور هایی که سایز کوچک تری دارند، نمی توانند بیشتر از 200 ولت آمپر برق تولید کنند. از این نوع دیزل ژنراتور بیشتر در مواقع اضطراری استفاده می شود. علاوه بر این دیزل ژنراتورها برای تامین برق روشنایی و همچنین برای نیروی محرکه وسایل نقلیه بزرگ از جمله کشتی ها نیز استفاده می شوند. 

دیزل ژنراتورها دارای قطعات و لوازم یدکی مختلفی هستند و این قطعات نقش بسیار مهمی در عملکرد دیزل ژنراتورها ایفا می کنند.

کانوپی دیزل ژنراتور

کانوپی دیزل ژنراتور یک اتاق کوچک است و به خاطر عایق بندی صوتی خوبی که دارد صدای دیزل ژنراتور را تا حد زیادی کاهش می دهد و در نتیجه مانع از آلودگی صوتی می شود. کانوپی در برابر شرایط محیطی مانند گرما مقاومت بالایی دارد زیرا وظیفه اصلی کانوپی نگهداری و محافطت از دیزل ژنراتور می باشد. دیزل ژنراتورها در هنگام کار سر و صدای زیادی تولید کرده و آلودگی صوتی ایجاد می کنند. با توجه به این موضوع استفاده از کانوپی در دیزل ژنراتورها اهمیت زیادی دارد. کانوپی علاوه بر کم کردن صدا، در برابر گرد و غبار و همچنین گرما و سرما از دیزل ژنراتور محافظت می کند.

فیلتر دیزل ژنراتور

فیلتر دیزل ژنراتور یکی از مهمترین قطعات یدکی دیزل ژنراتور محسوب می شود. در حقیقت فیلترها نقش بسیار مهمی در نحوه عملکرد دیزل ژنراتورها ایفا می کنند.  فیلترهایی از کیفیت بهتری برخوردار هستند، تاثیری مثبت در کارکرد دستگاه داشته و باعث می شوند دستگاه دیزل ژنراتور عمر طولانی تری داشته باشد. دیزل ژنراتورها دارای فیلترهای مختلفی از جمله فیلتر روغن، فیلتر بای پس روغن، فیلتر سوخت، فیلتر آبگیر سوخت و فیلتر هوا هستند.

فیلترهای آبگیر گازوئیلی با تصفیه نمودن گازوئیل مصرفی از آلاینده های مایع و گاز، از بروز مشکلاتی مانند افت فرکانس دستگاه جلوگیری کرده شده و به این ترتیب دستگاه آسیب نمی بیند. کاربرد فیلتر روغن دیزل ژنراتور این است که روغن را از آلاینده های مایع و جامد تصفیه کرده و مانع از شکستگی سیلندر و میل لنگ می شود. فیلتر هوای دیزل ژنراتور از طریق تصفیه کردن هوا، موجب کاهش مصرف و همچنین عملکرد بهتر دیزل ژنراتور می شود. به این ترتیب دیزل ژنراتور عمر بیشتر و مفیدتری خواهند داشت. اگر فیلتر هوای دیزل ژنراتور به موقع عوض نشود، ممکن است دیزل ژنراتور بیش از حد گرم شده و در نتیجه نتواند کار خود را به درستی انجام دهد. با تعویض نمودن به موقع فیلتر از شکستگی سوپاپ ها جلوگیری شده و به این ترتیب دیزل ژنراتور موقع  کار کردن خاموش نمی شود.

روغن دیزل ژنراتور

روغن دیزل ژنراتور نقش بسیار مهمی در عملکرد این دستگاه دارد و به این ترتیب باید از بهترین نوع روغن در این دستگاه استفاده شود. به طور کلی می توان گفت موتورهای دیزلی به خاطر دارا بودن قطعات متحرک فلزی، نیازمند به یک محلول روان کننده هستند تا دچار اصطحکاک نشوند.

روغنی که برای دیزل ژنراتور مورد استفاده قرار می گیرد، باید ضد گوگرد باشد زیرا روغن های معمولی H2S و یا سایر ترکیبات گوگردی دارند و در اثر گرما به اسید سولفوریک تبدیل می شوند. اسید سولفوریک یکی از اسیدهای قوی بوده و موجب خوردگی پیستون می شود. بنابراین بهتر است از روغن ضد گوگرد استفاده شود تا دیزل ژنراتور دچار این مشکلات نشود.

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار یکی از پرکاربردترین تجهیزات ابزار دقیق بوده و علاوه بر این از مهمترین تجهیزات سیستم اتوماسیون صنعتی نیز محسوب می شود. ترانسمیتر فشار برای کنترل فرآیندهای صنعتی از جمله اندازه گیری فشار گاز یا مایع مورد استفاده قرار می گیرد.

محل نصب ترانسمیترهای فشار به روی لوله ها و مخازن و در نقاط اندازه گیری است زیرا تراتسمیتر ها این توانایی را دارند که فشار گاز و مایعات را به طور دقیق اندازه گیری کنند. در حقیقت می توان گفت ترانسمیترها متشکل از سه بخش تقویت کننده، مبدل و سنسور می باشند. علاوه بر این از ترانسمیتر فشار برای کنترل فشار و نشان دادن مقدار فشار نیز استفاده می شود. ترانسمیتر فشار این توانایی را دارد که سطح مایعات موجود در مخزن را به طور دقیق اندازه گیری کند و به همین دلیل این دستگاه به عنوان یکی از بهترین و دقیق ترین تجهیزات ابزار دقیق شناخته می شود.

علاوه بر این ترانسمیترهای فشار قادر هستند که در همه شرایط، تغییرات ناشی از فشار را اندازه گیری کنند. ترانسمیتر فشار بعد از اندازه گیری فشار، تغییرات ناشی از فشار را به صورت یک عدد دیجیتالی در نمایشگر نشان می دهد. بعضی از ترانسمیترهای فشار، به مواد پیزوالکتریک وابسته هستند و به همین دلیل می توانند نیروی مکانیکی را به راحتی تشخیص دهند. این نوع از ترانسمیترها می توانند انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کنند.

 به طور کلی می توان گفت بخشی از ترانسمیتر فشار، فشار موجود را اندازه گیری می کند و بخش دیگر این دستگاه نتایج به دست آمده را انتقال می دهد. استفاده از ترانسمیتر فشار مزیت های زیادی داشته و تقریباً با همه محیط ها سازگار است. مهمترین مزیت ترانسمیتر فشار این است که حتی به صورت مستغرق نیز می توان از آن استفاده کرد. ترانسمیتر فشار این توانایی را دارد که به طور مستقیم سطح فشار و همچنین فشار تفاضلی را اندازه گیری کند. با توجه به این که مواد پیزوالکتریک برای طراحی و ساخت ترانسمیترهای فشار مورد استفاده قرار می گیرند، این نتیجه به دست می آید که این مواد در برابر میدان الکترومغناطیسی و میدان تابشی مقاوت بالایی  دارند.



:: برچسب‌ها: دیزل ژنراتور ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.



:: برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

گیج فشار از مهمترین انواع ابزار دقیق است. این ابزار به منظور اندازه گیری مقدار فشار سیالات در سیستم های لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. کلیه گیج های فشار مجهز به یک فشار سنج دقیق هستند در غیر این صورت اگر فشار به طور ناگهانی افزایش پیدا کند، ممکن است مشکلات جبران ناپذیری برای دستگاه به وجود آید. با استفاده صحیح از دستگاه گیج فشار، سیستم های هیدرولیک با مشکلاتی از جمله نشتی و همچنین تغییرات ناشی از فشار روبرو نمی شوند.

 دستگاه گیج فشار مجهز به یک حسگر و یک نشانگر است  و در صورتی که تغییراتی در این دو ایجاد ایجاد شود، عددی به دست می آید که این عدد تغییرات ناشی از فشار را نشان می دهد. دستگاه گیج فشار باید به طور دقیق و به درستی استفاده شود، در غیر این صورت سیستم های قدرت مایع نمی توانند کار خود را به طور دقیق انجام دهند و در نتیجه مشکلاتی ایجاد می شود.

 سیستم هیدرولیکی در دستگاه گیج فشار به گونه ایی طراحی شده است که می تواند در مجموعه ایی از دامنه های فشار فعالیت داشته باشد. گیج های فشار هیدرولیک، در بیشتر مواقع نزدیک به ورودی فشار پمپ نصب می شوند اما با این وجود می توان آنها را در بخش های دیگر دستگاه مانند زیر شیر کاهش دهنده فشار نیز نصب نمود. به طور کلی می توان گفت گیج های فشار بیشتر در سیستم هایی به کار برده می شوند که دارای فشار مایع می باشند. با توجه به این که تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است، طرح های جدیدی از گیج های فشار در حال وارد شدن به بازار هستند و استفاده از این ابزار روز به روز در حال افزایش است.

 بعضی از گیج های فشار از نوع دیجیتال بوده و در حقیقت می توان گفت گیج های فشاری که طراحی دیجیتالی دارند، در مقایسه با سایر گیج های فشار،  دارای سیستم عامل های دقیق تری هستند، در نتیجه به راحتی می توان آنها را تنظیم کرد. با استفاده از گیج های فشار، می توان به آسانی نشتی های حاصل از فشار را کنترل و اندازه گیری کرد. گیج فشارهای در صنایع مختلف و همچنین پالایشگاه ها نقش بسیار مهمی داشته و رخ دادن بسیاری از حوادث جلوگیری می کنند. از آن جایی که فشار نقش بسیار مهمی در واکنش های شیمیایی دارد و با تغییر آن بسیاری از واکنش های شیمیایی نیز دچار تغییر می شود، استفاده از گیج فشار امری ضروری محسوب می شود.

گیج فشار دیجیتال نسبت به گیج های فشار عقربه ایی، بسیار دقیق تر بوده و به همین دلیل نتایج به دست آمده را با کیفیت بهتری گزارش می دهد. گیج فشار دیجیتال به خاطر دقیق بودنش، در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. گیج فشار دیجیتال برای اندازه گیری و سنجش فشار، از مکانیزم های زیادی مثل مکانیزم دیافراگمی، سیتم بیلوز، المنت و لوله بوردن استفاده می کند. بزرگترین مزیت گیج فشار دیجیتال نسبت به گیج های فشار عقربه ایی این است که این گیج نتایج به دست آمده را دقیق تر نشان می دهند، در نتیجه در صنایعی که از حساسیت بیشتری برخوردارند، بهتر است از گیج فشار دیجیتال استفاده شود.

گیج فشار دیجیتال دارای یک مبدل و همچنین یک ترانسدیوسر است و این ترانسدیوسر اطلاعات مکانیکی و آنالوگ را تبدیل به داده های دیجیتالی می کند. در حقیقت می توان گفت نیروی وارد شده بر سنسور دستگاه، فشار است و در مبدل به اختلاف پتانسیل و شدت جریان خروجی تبدیل می شود. در نتیجه اطلاعات به دست آمده به صورت واضح  و به شکل داده های دیجیتالی نمایش داده می شود. یکی دیگر از مهمترین مزیت های گیج فشار دیجیتال این است که این گیج می تواند به راحتی به سیستم های دیگر و سیستم های انتقالی متصل شود و به همین دلیل می تواند مثل یک تراتسمیتر فشار کار کرده و نتایج به دست آمده را به اتاق کنترل گزارش دهد.

چیلر

چیلر یکی از مهمترین تجهیزات سرمایشی برای تولید سرما در ساختمان ها و کارخانه های صنعتی است. در حقیقت چیلر دستگاهی است که با استفاده از فرآیند تبخیر و تقطیر یک مبرد، حرارت را از یک بخش از دستگاه به بخش دیگر در یک چرخه انتقال می دهد. چیلر با انتقال گرما از یک محیط با دمای پایین تر به محیطی با دمای بالاتر، تولید سرما می کند.

کاربرد اصلی چیلر این است که آب را برای سرمایش هوای ساختمان و مصارف صنعتی سرد کند. آبی که درون چیلر سرد شده، از طریق پمپ و به وسیله لوله کشی به واحدهای توزیع کننده هوای سرد مثل فن کوئل های تعبیه شده در داخل ساختمان ها یا دستگاه هوا ساز ارسال می شود. لوله هایی که کار انتقال آب سرد را انجام می دهند باید به خوبی عایق کاری شوند تا بتوانند دمای آب سرد را حفظ کنند. علاوه بر سرمایش ساختمان ها، آب سرد در فرآیندهای صنعتی نیز به عنوان آب خنک کننده  یک دستگاه موتور استفاده می شود. آب سرد چیلر در یک مدار بسته جریان دارد و مدار بسته باعث می شود که آب درون لوله ها و کویل ها جریان پیدا کرده و راهی برای تبخیر آن وجود نداشته باشد. چیلرها از نظر کارکرد و نوع عملکردشان، انواع مختلفی دارند و به دو نوع چیلر تراکمی و چیلر جذبی طبقه بندی می شوند. چیلرها در مواردی همچون صنایع شیمیایی، نگهداری مواد غذایی، دستگاه های سرد کننده خانگی و تهویه مطبوع و صنعتی استفاده می شوند.

چیلر مدیا

 چیلر مدیا یکی از بهترین چیلرهای تراکمی موجود در بازار بوده و برای خنک سازی هوای محیط استفاده می شود. چیلرهای مدیا از کیفیت و راندمان بسیار بالایی برخوردارند، به همین دلیل موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین کاهش مصرف برق می شوند. چیلر مدیا مانند بقیه تجهیزات چیلر، بر اساس سیستم تبرید و تولید هوا و آب خنک فعالیت می کند. این تجهیزات، ظرفیت خنک کنندگی بسیار بالایی داشته و تمام بخش های آن با بیشترین میزان راندمان کار می کنند.

چیلرهای تراکمی مدیا متشکل از بخش های مختلفی بوده و اساس کار آن مانند سایر چیلرهای صنعتی می باشد. کمپرسور یکی از مهمترین بخش های چیلرهای تراکمی مدیا بوده و کار اصلی آن به حرکت درآوردن سیال و همچنین متراکم کردن آن می باشد. بخش های دیگر چیلر تراکمی مدیا، از لوله ها و مسیر عبور جریان سیال تشکیل شده است و همه این تجهیزات در داخل یک محفظه فلزی قرار دارند. علاوه بر این، چیلر مدیا مجهز به فیلترهایی است که مانع از عبور گرد و غبار و ناخالصی ها به داخل قطعات دستگاه می شود. چیلر مدیا دارای تعدادی فن است و این فن ها وظیفه خنک کردن دستگاه را به عهده دارند.

چیلر مدیا دارای مزیت های فروانی است. در حقیقت چیلر مدیا یکی از سیستم های تهیه مطبوع بوده و ظرفیت سرمایشی آن در مقایسه با اسپلیت ها و کولرهای گازی بیشتر است. چیلر مدیا از ظرفیت خنک کنندگی بالایی برخوردار بوده و در مکان های مختلف قابل استفاده است. این چیلر بدون تولید سر و صدا کار می کند و علاوه بر این قیمت آن بسیار مناسب می باشد. هزینه تعمیرات و نگهداری این چیلر نیز خیلی پایین است و همچنین این چیلر از توان بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل برای تامین سرمایش آپارتمان ها، ادارات و گلخانه ها تا حد زیادی به کار برده می شود. توان بالایی که این چیلر دارد موجب می شود که فضاهای بزرگ به راحتی خنک شود.



:: برچسب‌ها: گیج فشار ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

یادگیری زبان اهمیت زیادی در زندگی کاری و تحصیلی افراد دارد. آموزشگاه های زیادی در حال تدریس زبان های ترکی، آلمانی و انگلیسی هستند و افراد با گذراندن دوره های مختلف زبان انگلیسی، آلمانی و ترکی می توانند زبان خود را تا حد زیادی تقویت کنند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین روش ها برای یادگیری این زبان بوده و بازدهی بسیار خوبی برای زبان آموزان دارد. زبان انگلیسی از پرکاربردترین زبان های دنیا بوده و بنابراین یادگیری این زبان اهمیت زیادی در دنیای امروز دارد. با توجه به این که زبان انگلیسی زبان اصلی بسیاری از کشورهای دنیا است، یادگیری آن برای همه افرادی که مشغول کار یا تحصیل هستند، امری ضروری است. یادگیری زبان انگلیسی به صورت خصوصی یکی از بهترین روش ها برای تدریس این زبان به افراد است زیرا این روش در مقایسه یا سایر روش هاس آموزشی بازدهی بسیار بالایی دارد. به طور کلی می توان گفت زبان آموزانی که در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تهران شرکت می کنند، این امکان را دارند که مهارت های 4 گانه زبان انگلیسی خود را تا حد زیادی ارتقا داده و در زبان انگلیسی پیشرفت کنند. زبان آموزانی که به قصد ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان، در حال یادگیری زبان انگلیسی به طور خصوصی هستند، با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانند این زبان را به طور دقیق آموزش ببینند. یکی از بهترین روش ها برای تقودیت مهارت های شنیداری و مکالمه در کلاس های خصوصی، دیدن فیلم یا گوش دادن به اخبار محلی می باشد.

به طور کلی می توان گفت کلاس های خصوصی در مقایسه با کلاس های گروهی مزیت های بیشتری دارند و از آن جایی که استاد فقط با یک زبان آموز سر و کار دارد، این امکان را دارد که با توجه به سطح یادگیری همان یک نفر، آموزش دهد. در کلاس های خصوصی این امکان برای زبان آموزان وجود دارد که در زمان کم تری به زبان انگلیسی تسلط پیدا کرده و بعد از مدتی به این زبان صحبت کنند. در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مدرس این امکان را دارد که در هر جلسه از کلاس با توجه به سطح یادگیری زبان آموز، در پایان کلاس آزمونی برگزار کند. افرادی که به خاطر شلوغ بودن کلاس های گروهی، مطالب درسی را به خوبی یاد نمی گیرند، با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانند در کمترین زمان، این زبان را یاد بگیرند. در کلاس های تدریس خصوصی، تمرکز افراد برای یادگیری بیشتر است و در نتیجه میزان یادگیری زبان آموزان زیاد می شود. به همین دلیل زبان آموزان در کلاس های تدریس خصوصی نتایج بهتری از آموزش می گیرند.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

زبان آلمانی از زبان های مهم دنیا بوده و بنابراین یادگیری این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است. زبان آلمانی بعد از زبان انگلیسی، از پرکاربردترین زبان های دنیا بوده و به همین دلیل در بسیاری از کشورهای افراد در حال یادگیری این زبان هستند. یادگیری زبان آلمانی به طورخصوصی یکی از پربازده ترین روش ها برای یادگیری این زبان بوده و زبان آموزان با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی می توانند خیلی سریع این زبان را یاد بگیرند. این روزها افراد زیادی به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه های آلمان، در حال یادگیری این زبان به صورت خصوصی هستند. از آن جایی که دانشگاه های کشور آلمان شرایط  بسیار خوبی برای ادامه تحصیل دارد، افراد زیادی برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. علاوه بر این تدریس خصوصی زبان آلمانی نقش مهمی در پیشرفت کاری افراد داشته و شرایط همکاری خوبی با شرکت های آلمانی برای این افراد فراهم می کند. به خاطر گسترده شدن تجارت جهانی در سال های اخیر، افراد زیادی در حال یادگیری زبان آلمانی به صورت خصوصی هستند. افرادی که قصد همکاری با کشورهای آلمانی زبان را دارند، با یادگیری زبان آلمانی می توانند خیلی راحت با مشتریان آلمانی زبان ارتباط برقرار کنند. زبان آموزان با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی، خیلی سریع در یادگیری این زبان پیشرفت خواهند کرد. 



:: برچسب‌ها: آموزش زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

برندهای معروف سازنده تلویزیون هرروزه در پی جذب مشتریان بیشتر و راضی نگه داشتن طرفداران خود هستند و بر ای اساس اقدام به تولید محصولاتی کرده اند که احساس خوشی را به آن ها ارائه دهند. تلویزیون ال جی 55NANO79تلویزیون سونی 55X9500H تلویزیون 55TU7000  و تلویزیون ال جی 55NANO86 از جمله محصولاتی هستند که به دلیل امکانات فوق العاده وکیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مناسب خود را در دل مشتریان جای داده است. این چهار مدل طبق کارشناسی های انجام شده در سال 2020 توسط فروشگاه سلام بابا انجام شده است.

1) تلویزیون الجی  55NANO79:

تلویزیون ال جی 55NANO79 از مدرن ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره ای می باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل تلویزیون می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر (SUHD (Super Ultra HD می باشد که همراه با میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌ العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید. همچنین فناوری نانوسل در صفحه نمایش تلویزیون ال جی به منظور نمایش حداکثر کیفیت رنگ عمل می کند. به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر AI 4K Upscaler نیز می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید. پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون Cinema HDR، HDR10 و HLG توسط صفحه نمایش تلویزیون ال جی به تجزیه و تحلیل رنگ ها می پردازد و رنگ هایی شفاف و واضح را به نمایش می گذارد. فناوری Local Dimming یا قابلیت علم کنترل نور در این تلویزیون ال جی NANO79 با مدیریت کردن نور صفحه نمایش این امکان را به وجود می آورد تا نور به صورت یکنواخت به تمام بخش های آن انتقال داده شود. سیستم صوتی این تلویزیون که از توان خروجی 20 وات بهره می برد، صدایی واضح و فراگیر را به گوش می رساند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS آن مربوط می‌شود که همراه با هوش مصنوعی ThinQ تکمالی از یک زندگی کاملاً مدرن و پیشرفته را در خانه خود حس می کنید. راه های ارتباطی این تلویزیون شامل پورت های HDMI و USB می باشد، که به کمک این پورت ها می توانید محتوای فایل های چند رسانه ای خود را بر روی تلویزیون به اجرا در بیاورید. هر کدام از گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 کاربر را از برنامه ها، شبکه های جهانی و استانی بهره مند می سازد. همچنین با استفاده از کنترل جهانی (Universal Control) می توان تمامی دستگاه ها نظیر دی وی دی، سینما خانگی و غیره را به صورت هوشمند کنترل کرد و به آنها دسترسی داشته باشید. حال با همراهی کردن ما در بخش های دیگر، مزایای این تلویزیون 55 اینچ بیش از پیش برایتان آشکار می شوند و چه بسا در پایان این نقد و بررسی همین مدل تلویزیون ال جی سال 2020 را برای خانه خود برگزینید.

ال جی در سال 2020 از کیفیت تصویر(Super Ultra High Deffinition)  برای تلویزیون بالارده ی 55NANO79 بهره گرفت. در واقع کیفیت تصویر 4K که در حال حاظر بالاترین سطح از کیفیت تصویر در بین نمایشگرهای خانگیست رنگ های طبیعی همراه با صحنه های زنده را جلوی چشم کاربر نمایان می سازد. تعداد پیکسل های نمایشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی به بیش از 8.2 میلیون پیکسل می رسند که همگی سعی دارند تا کیفیت بالای تصاویر را به صورت کاملاً دقیق و برجسته به رخ بکشند. در کل باید گفت کوالتی تصویر 4K اجازه می دهد کیفیت بالا در هر برنامه به خوبی لحاظ شود تا شما بتوانید هر صحنه را دقیق و واضح مشاهده کنید.

توان صدای 20 وات و از همه مهمتر وجود فناوری پردازش صوتی همگی از خصوصیات برجسته و عالی صدای تلویزیون SUHD ال جی 55NANO79 محسوب می شوند. این تلویزیون 55 اینچ که با قدرت صوتی 20 وات همراه شده کاربر را از صدایی کاملاً با کیفیت بهره مند می کند. به عبارتی بلندگوهای تلویزیون ال جی صدای اَبَر قدرت سیستم صوتی ها را به رخ می کشاند و کاری می کند تا کاربر تصور کند که در یک محیط ورزشی قرار گرفته شده است. این یعنی اینکه صدایی که از هر کدام از بلندگوهای تلویزیون ال جی بیرون می آید آنچنان همه جانبه و فراگیر می باشد که گوش کاربر به صورت کامل در صدایی با کیفیت غوطه ور می‌شود.

2) تلویزیون سونی  55X9500H:

تلویزیون سونی 55X9500H در سال 2020 و با هدف خدمت به کاربران توسط کمپانی سونی تولید و عرضه بازار جهانی شد. جای دادن سبکی از طراحی بسیار شیک در ال ای دی سونی زیبایی خاصی را به محیط دعوت می‌کند. علاوه براین مهمترین مشخصه این LED سونی به بخش هوشمند آن مربوط می‌شود. یک بستر نرم‌افزاری کاملاً هوشمند که به کمک قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید، محیطی بسیار لذت‌بخش و مفرح را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. وجود برخی ویژگی‌ها همچون سازگار با محصولات اپل به کمک برنامه Apple Air Play می‌باشد که این مدل ال ای دی 4K را از سایر تلویزیون‌های موجود در بازار متمایز کرده است. از این گذشته بخش صدا و تصویر LED سونی نیز با دست پر به سراغ کاربران آمده‌اند به صورتیکه همراه با کیفیت تصویر 4K و توان بالای 30 وات هرگز از انتخاب این مدل تلویزیون اسمارت پشیمان نمی‌شوید. این ال ای دی به عنوان یکی از مدل‌های بالارده و صد البته محبوب زندگی نوینی را برایتان به وجود می‌آورد که شما نیز اگر دوست دارید تنوع را به زندگی تان راه دهید پس چه بهتر همین مدل تلویزیون  4K سونی 55X9500H را برگزینید. علاوه بر تمامی ویژگی‌های عالی این مدل، شرکت سونی مشخصات بسیار زیادی را در این مدل تلویزیونش گنجانده که توجه شما را به خواندن بخش های دیگر این نقد و بررسی جلب می‌کنیم.

یکی از بهترین شاهکارهای کمپانی سونی در سال 2020 عرضه برخی از تلویزیون‌های بالارده با دیزاین لوکس بود. بهتر است بگوییم تلویزیون 2020 سونی 55X9500H دارای جذابیت خاصی می‌باشد که انتخاب آن حتی مشکل سخت پسندان را حل کرده است. برتری این مدل ال ای دی نسبت به سایر مدل‌ها سادگی و در عین حال جذابیت آن است. قاب تلویزیون  4K سونی به دلیل جنس آلومینیومی‌اش تلویزیون را درست مانند یک اثر هنری خوش طرح نمایان می‎‌سازد و اگر بر روی د

یوار قرار بگیرد فضای منزلتان را از حالت سادگی بیرون می‌آورد. این مدل LED به دلیل سایز بزرگ 55 اینچی‌اش را می‌توانید بر روی دیوار نصب کنید و از فضایی کاملاً مرتب برخوردا شوید. برتری ال ای دی اسمارت سونی X9500H نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر این است که اگر آن را بر روی دیوار قرار دهید، هرگز با کابل‌های شلخته و در هم و برهم در اطراف آن مواجه نمی‌شوید. بهتر است بگوییم با قابلیت پنهان‌سازی کابل‌ها شما می‌توانید کابل‌های تلویزیون را به پشت آن هدایت کنید.

سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت به عنوان یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر تلویزیون‌های هوشمند امروزی نقش بسیار مهمی در زمینه دسترسی به برنامه‌ها و بخش‌های متنوع تلویزیون ایفا می‌کنند. به عنوان مثال ال ای دی 2020 سونی 55X9500H دارای سیستم عامل اندروید است که خوشبختانه در بین کاربران در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. این سیستم عامل که دارای یک نوع رابط کاربری ساده است هم دسترسی راحت و سریع به اینترنت را برای کاربرانش مهیا می‌کند و هم اینکه نسبت به سایر تلویزیون‌ها بیش از 5000 برنامه گوناگون همچون Netflix را در دسترس می‌گذارد. لازم به ذکر است LED سونی علاوه بر اینترنت پر سرعت Wi-Fi از طریق پورت LAN نیز می‌تواند به اینترنت متصل شود.

3) تلویزیون سامسونگ55TU7000 :

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 جزو برترین و خوش طرح‌ترین ال ای دی هایی است که این شرکت با تولید آن در سال 2020 قدمی متفاوت در عرصه‌ی تلویزیون‌هایش برداشت. توجه به خصوصیاتی همچون طراحی و امکانات پیشرفته‌ی این نوع ال ای دی گزینه‌ای عالی را در اختیار کاربران قرار داد. در ابتدا صفحه‌‌نمایش این تلویزیون نظرها را به خود جلب می‌کند چراکه با کیفیت تصویر 4K و از همه مهمتر موتور تصویر کریستالی همراه شده است. همچنین مرورگر وب و سیستم عامل تایزن نیز به کمک صفحه Smart Hub به جستجوهای هوشمند شما وسعت می‌دهد. اگر بخواهیم بیشتر به خصوصیات عالی و هوشمند این LED نگاهی بیندازیم باید گفت به وسیله جستجوی صوتی و هوش مصنوعی می‌توانید هم دستگاه‌های هوشمند منزل را به وسیله ریموت کنترل در دست خود داشته باشید و هم اینکه از طریق صدا دستور مد نظر را بدهید. از این گذشته صدا نیز به عنوان نقش تعیین‌ کننده در انتخاب تلویزیون با قدرت خروجی 20 وات و تقویت کننده صدا شما را با حداکثر کیفیت صدا مواجه می‌سازد. اما از همه اینها گذشته اگر شیوه طراحی تلویزیون نیز به همان اندازه سایر خصوصیات ال ای دی برایتان اهمیت دارد باید به شما مژده دهیم که TU7100 درست متناسب با خانه لوکس شما طراحی شده است. 

بدون شک تلویزیون‌های 2020 سامسونگ خصوصاً ال ای دی 55TU7000 آنچنان شیک و ماهرانه طراحی شده که گویی تلویزیونی مانند آن تاکنون طراحی نشده است. لازم نیست دقیق به این تلویزیون 55 اینچ نگاه کنید چراکه از دور نیز راحت می‌تواند نظر کاربر را به سمت خود بکشاند. در حقیقت این LED درست مانند مدل سال قبل خود یعنی RU7100 با قاب باریک و پایه‌های دو شاخه‌ای طراحی شده است. سایز بزرگ این ال ای دی کاربر را مجاب به استفاده از براکت دیواری می‌کند چراکه دلیل خوبی است تا LED در اتاق نشیمن شما محیطی سینمایی را برایتان فراهم آورد. شاید انتخاب بر سر دو مدل RU7100 و TU7000 کمی برایتان سخت باشد اما ما با پیشنهاد همین مدل ال ای دی TU7000 به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که با صرف قیمت مناسب فضای خانه‌ی خود را به یک باره تغییر و رنگ و لعابی شیک به آن می‌بخشید.

تنها ریموت کنترل چند منظوره و راهنمای جهانی کافیست تا قدم در دنیای هوشمند بگذارید! برای اثبات این جمله یک بار از منوی کاربر پسند سیستم عامل تایزن ال ای دی 55TU7000 کمک بگیرید. سیستم عامل این تلویزیون  4Kتایزن است که همراه با منوی آن در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت می‌توانید به هر چیزی دسترسی داشته باشید. قابلیت اتصال به موبایل نیز گزینه‌ای عالی برای دوست‌دران به تماشای محتوای دستگاه‌های هوشمند بر روی تلویزیون است. بهتر است بگوییم همراه با قابلیت اتصال به موبایل شما می‌توانید محتوای مورد دلخواه موجود بر روی گوشی را از طریق صفحه‌نمایش این LED مشاهده کنید. از همه اینها گذشته سامسونگ فکری به حال دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل نیز کرده چراکه این ال ای دی علاوه بر اتصال گوشی‌های دیگر؛ در عین حال نیز راحت می‌تواند با گوشی آیفون، آیپد و مک بوک ارتباط برقرار کند.

فرمان صوتی همانطورکه از نامش پیدا است کار دستور دادن به تلویزیون را دارد به صورتیکه همراه با آن دیگر لازم نیست ریموت کنترل را در دست بگیرید. شما به کمک دکمه‌ی جستجوی صوتی این تلویزیون بعد از دستور دادن از طریق صدای خود می‌توانید به پاسخ هر سوال برسید.

4) تلویزیون ال جی 55NANO86 :

تلویزیون ال جی 55NANO86   محصولی نوین همراه با امکانات پیشرفته است که ال جی در سال 2020 از آن رونمایی کرد. این ال ای دی جزو مدل‌های بالارده است که امکانات پیشرفته‌ی آن سبب شده تا راحت در بین کاربران محبوب شود. به عنوان مثال طراحی زیبا یکی از مهمترین فاکتورهای اصلی در این تلویزیون است. بعد از طراحی یکی دیگر از مشخصاتی که تلویزیون ال جی را کاربر پسند کرده بخش اسمارت یا همان هوشمند می‌باشد که با سیستم عامل webOS، مرورگر وب، قابلیت اتصال به موبایل و همچنین جستجوی صوتی همراه شده است. صفحه‌نمایش مورد دیگری در ال ای دی ال جی می‌باشد که با کیفیت تصویر 4K و پنل IPS و همچنین موتور پرادازشگر تصویر آلفا 7 راحت تصاویر فوق‌العاده زیبا و جذاب را بر روی نمایشگر به معرض نمایش قرار می‌دهد. صدا نیز بخش دیگری در این تلویزیون 2020 است که توان کلی 40 وات و فناوری صدای سه بعدی دالبی اتموس کیفیت صدای طبیعی را به معنای واقعی کلمه به گوش می‌رساند. حال در اینجا با بیان اینکه هر چند تلویزیون‌های دیگری نیز هم رده این ال ای دی 2020 تولید و طراحی شده‌اند اما به جرأت می‌توان گفت نانو 86 دست بسیاری از مدل‌های دیگر را از پشت بسته است. لذا همراهی کردن ما در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی گویای صحت جمله بالا می‌باشد.

تلویزیون نانوسل ال جی مدل نانو 86 متناسب با خانه‌های لوکس طراحی شده است. برای اثبات چنین جمله‌ای کافی است تا این ال ای دی 2020 را بر روی دیوار بنشانید چراکه از هر طرف جذابیت خود را به رخ می‌کشاند. قاب تلویزیون به حدی باریک است که با فاصله بسیار کمی بر روی دیوار قرار می‌گیرد. بعد از قاب مورد دیگری که در این ال ای دی خودنمایی می‌کند سایز بسیار بزرگ صفحه‌نمایش است که حتی از پس محیط‌هایی با متراژ بسیار بالا نیز بر می‌آید. نمایشگر این تلویزیون به صورت تخت و بسیار نزدیک به قاب آن حک شده که این نزدیکی قاب و صفحه‌نمایش با یکدیگر حواس کاربر را بر روی صفحه‌ی تلویزیون متمرکز می‌کند. پایه‌ی هلالی شکل نیز مورد دیگری می‌باشد که در طراحی تلویزیون ال جی به کار گرفته شده است. این پایه به رنگ نقره‌ای بوده که با طراحی فوق‌العاده زیبایش هزینه خرید دکور را برایتان کاهش می‌دهد.

مرورگر وب، سیستم عامل، جستجوی صوتی و هوش مصنوعی تمام چیزهایی هستند که تلویزیون ال جی NANO86 به هر کدام یک مجهز می‌باشد. ال ای دی نانو 86 از طریق مرورگر وب کاربر را به دنیای مجازی دعوت می‌کند، که در کنار سیستم عامل نیز می‌توانید دسترسی سریع و آسان به محتوای مد نظر داشته باشید. ریموت کنترل هوشمند این ال ای دی از طریق دکمه‌ی لمسی آن و نیز منوی تلویزیون هر چیزی را در اختیار می‌گذارد. از طرفی دیگر اگر نمی‌خواهید ریموت کنترل را در دست بگیرید و در وقت خود برای جستجو صرفه جویی کنید می‌توانید از جستجوی صوتی کمک بگیرید. شما از طریق جستجوی صوتی به تلویزیون دستور می‌دهید و در مدت زمان کوتاهی به دستور مد نظر پاسخ داده می‌شود. هوش مصنوعی نیز مورد دیگری است که بخش هوشمند ال ای دی ال جی به آن مجهز می‌باشد. این برنامه‌‌‌ی هوش مصنوعی از طریق ریموت کنترل تلویزیون بر روی تمامی وسایل هوشمند نظارت کرده و در نتیجه شما می‌توانید از طریق کنترل هر چیزی را تنظیم کنید. علاوه براین برنامه‌های هوشمند تلویزیون آنچنان متنوع و گسترده هستند که هزاران فیلم و نمایش خانگی را در اختیار می‌گذارد.

 



:: برچسب‌ها: بهترین تلویزیون های 55 اینچ ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

در این مقاله برایتان از پشتیبانی شبکه گفته ایم؛ علاوه بر این مزیت های برون سپاری پشتیبانی شبکه را بیان نموده ایم. با مطالعه این مقاله به طور کامل متوجه خواهید شد که چگونه می توانید هزینه های پشتیبانی شبکه خود را با یک راه حل آسان، کاهش دهید. پس همراه ما باشید.

 

پشتیبانی و نگهداری شبکه چیست؟

به مجموعه خدماتی که برای حفظ و نگهداری، افزایش امنیت و پایداری زیرساخت و تجهیزات شبکه، نرم افزار و اطلاعات یک سازمان یا شرکت و رفع مشکلات و ایرادات احتمالی صورت می گیرد، پشتیبانی شبکه می گویند.

به فرد یا شرکتی که این فعالیت ها را انجام میدهد یا مدیریت میکند، پشتیبان شبکه اطلاق می شود. پس همانطور که گفتیم پشتیبان شبکه هم می تواند یک فرد باشد هم می تواند یک شرکت باشد که در حوزه پشتیبانی شبکه تخصص و مهارت و تجربه کافی داشته باشند.

پشتیبانی و نگهداری شبکه یک امر ضروری است که اکثر شرکت ها و سازمان ها نیازمند آن هستند. حال بعضی از شرکت ها نیرویی که در حوزه خدمات نگهداری و نصب و پشتیبانی شبکه و سخت افزار متخصص باشد را استخدام می نمایند و برخی دیگر این خدمات را به شرکت های نصب، پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری برون سپاری می نمایند.

 

خدمات پشتیبانی شبکه شامل چه مواردی است؟

  • نگهداری و رفع مشکلات احتمالی سیستم و شبکه
  • بروزرسانی و نصب نرم ‌افزارهای کاربردی و سیستم‌ عامل ‌ها
  • بروزرسانی و نصب و راه‌اندازی آنتی‌ ویروس‌ها و فایروال‌های نرم ‌افزاری و سخت‌ افزاری
  • برنامه ریزی جهت ارتقاء شبکه و ارائه مشاوره به کارفرما برای بهبود شبکه
  • رفع مشکلات احتمالی نرم‌افزارهای مورداستفاده
  • نصب سخت‌افزار و نرم‌افزارهای موردنیاز
  • یکپارچه‌ سازی اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان
  • مستندسازی نحوه عملکرد شبکه و بروزرسانی ماهیانه مستندات
  • بررسی دوره‌ای وضعیت شبکه
  • ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت پشتیبانی شبکه

 

آشنایی با مفهوم برون سپاری

برون ‌سپاری به واگذاری بخشی از وظایف، عملیات، کار، انجام فرایندها یا فعالیت‌ های داخلی یک کسب و کار یا شرکت به یک تامین کننده خارجی گفته می شود. به بیان دیگر وقتی سازمانی برخی از فعالیت‌ های خود را به عرضه ‌کننده ‌ای در بیرون از شرکت یا سازمان خود می سپارد به این عمل برون‌ سپاری می گویند.

۱کاهش و کنترل هزینه ها
کاهش هزینه از طریق کاهش هزینه های مرتبط با استخدام یک کارمند، مانند آموزش، مالیات، بیمه درمانی، بازنشستگی و ...


۲تمرکز مدیران روی هدف های اصلی شرکت یا سازمان
بسیار سخت است که یک شرکت در تمام زمینه ها فعالیت داشته باشد و تمامی کارها را خود به تنهایی انجام دهد. برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه به شما این اجازه را می دهد تا روی هدف های اصلی شرکت خود تمرکز کنید و باقی کارها را به شرکت های دیگر بسپارید.


۳دسترسی به تخصص بیشتر
درصورتی که شما خدمات شبکه خود را به شرکت های متخصص برون سپاری کنید، بازگشت سرمایه به شما بسیار بیشتر می شود. و شما می توانید به جای استفاده از دانش یک نفر، از تجربه یک تیم متخصص بهره مند شوید. و آنها از سیستم های شما به صورت دوره ای بازدید میکنند تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.


4دسترسی به آخرین تکنولوژی
معمولا شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، متخصصانی دارند که دانش آن ها همیشه به روز است و شما با برون سپاری خدمات خود می توانید همیشه از خدمات بروز آن ها بهره مند شوید.


5 صرفه جویی در زمان

اگر شما مدیر شرکتی هستید و هنگام خرابی کامپیوترهایتان خودتان مجبورید اشکالات آن را برطرف کنید یا آن را به دیگر کارمندانتان که وظیفه ی دیگری دارند و فقط آشنایی با کامپیوتر دارند می سپارید، قطعا علاوه بر از دست رفتن زمان خود و کارمندان دیگر امکان دارد که دچار اشتباه شوید و خرابی بیشتری به بار آورید. اما با برون سپاری خدمات IT خود، شرکت ارائه دهنده خدمت، درصورت وقوع مشکل آن را به سرعت حل می نمایند و اینگونه دیگر وقت خود یا دیگر کارمندانتان طلف نخواهد شد. علاوه بر آن این شرکت ها معمولا دوره ای از سیستم های شما بازدید می کنند و قبل از وقوع اشکال آن را برطرف می کنند.

 

چگونه برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه در کاهش هزینه ها به شما کمک میکند؟

یک شرکت یا سازمان کوچک برای استخدام یک کارشناس پشتیبانی شبکه می بایست هزینه زیادی صرف کند که در طولانی مدت اصلا به صرفه نیست. همچنین در صورتی که سازمان با بحران مواجه شود و کارشناس پشتیبانی شبکه حضور نداشته باشد به عنوان مثال به مرخصی رفته باشد، مدیران سازمان متحمل هزینه های زیادی خواهند شد تا شرکت های خدمات و پشتیبانی درآن تایم مشکل آنها را حل نمایند.

اما درصورت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه، پیمانکار موظف به ارائه خدمات پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز می باشد و این مساله باعث آسودگی خاطر مدیران سازمان ها و شرکت ها می شود تا آنها بتوانند به اولویت های اصلی مجموعه خود بپردازند.

بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک مدت هاست خدمات پشتیبانی شبکه خود را به صورت برون سپار انجام می دهند. با توجه به مزایایی که در بالا برای برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه ذکر شد ممکن است موجب تشویق شما شده باشد تا فعالیت ITتان را برون سپاری کنید. نکته ای مهم که باید به آن توجه کنید این است که، اگر خدمات خود را به شرکتی برونسپاری نمایید که سابقه کار با زمینه تجاری مرتبط شما را داشته باشند؛ بیش از آنکه تصور کنید برای کسب و کارتان مفید خواهد بود.

 

اگر شما هم نظرتان عوض شد و تصمیم به برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه خود را داشتید ما یک شرکت پشتیبانی شبکه خوب می شناسیم که شاید شما نام آن را شنیده باشید. پیشنهاد ما تیم متخصص و خبره رایان پشتیبان است. شما باخیال راحت می توانید خدمات پشتیبانی شبکه خود را به این تیم سپرده و دیگران نگران هیچ چیز نباشید.

 

۱کاهش و کنترل هزینه ها
کاهش هزینه از طریق کاهش هزینه های مرتبط با استخدام یک کارمند، مانند آموزش، مالیات، بیمه درمانی، بازنشستگی و ...


۲تمرکز مدیران روی هدف های اصلی شرکت یا سازمان
بسیار سخت است که یک شرکت در تمام زمینه ها فعالیت داشته باشد و تمامی کارها را خود به تنهایی انجام دهد. برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه به شما این اجازه را می دهد تا روی هدف های اصلی شرکت خود تمرکز کنید و باقی کارها را به شرکت های دیگر بسپارید.


۳دسترسی به تخصص بیشتر
درصورتی که شما خدمات شبکه خود را به شرکت های متخصص برون سپاری کنید، بازگشت سرمایه به شما بسیار بیشتر می شود. و شما می توانید به جای استفاده از دانش یک نفر، از تجربه یک تیم متخصص بهره مند شوید. و آنها از سیستم های شما به صورت دوره ای بازدید میکنند تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.


4دسترسی به آخرین تکنولوژی
معمولا شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، متخصصانی دارند که دانش آن ها همیشه به روز است و شما با برون سپاری خدمات خود می توانید همیشه از خدمات بروز آن ها بهره مند شوید.


5 صرفه جویی در زمان

اگر شما مدیر شرکتی هستید و هنگام خرابی کامپیوترهایتان خودتان مجبورید اشکالات آن را برطرف کنید یا آن را به دیگر کارمندانتان که وظیفه ی دیگری دارند و فقط آشنایی با کامپیوتر دارند می سپارید، قطعا علاوه بر از دست رفتن زمان خود و کارمندان دیگر امکان دارد که دچار اشتباه شوید و خرابی بیشتری به بار آورید. اما با برون سپاری خدمات IT خود، شرکت ارائه دهنده خدمت، درصورت وقوع مشکل آن را به سرعت حل می نمایند و اینگونه دیگر وقت خود یا دیگر کارمندانتان طلف نخواهد شد. علاوه بر آن این شرکت ها معمولا دوره ای از سیستم های شما بازدید می کنند و قبل از وقوع اشکال آن را برطرف می کنند.

 

چگونه برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه در کاهش هزینه ها به شما کمک میکند؟

یک شرکت یا سازمان کوچک برای استخدام یک کارشناس پشتیبانی شبکه می بایست هزینه زیادی صرف کند که در طولانی مدت اصلا به صرفه نیست. همچنین در صورتی که سازمان با بحران مواجه شود و کارشناس پشتیبانی شبکه حضور نداشته باشد به عنوان مثال به مرخصی رفته باشد، مدیران سازمان متحمل هزینه های زیادی خواهند شد تا شرکت های خدمات و پشتیبانی درآن تایم مشکل آنها را حل نمایند.

اما درصورت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه، پیمانکار موظف به ارائه خدمات پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز می باشد و این مساله باعث آسودگی خاطر مدیران سازمان ها و شرکت ها می شود تا آنها بتوانند به اولویت های اصلی مجموعه خود بپردازند.

بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک مدت هاست خدمات پشتیبانی شبکه خود را به صورت برون سپار انجام می دهند. با توجه به مزایایی که در بالا برای برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه ذکر شد ممکن است موجب تشویق شما شده باشد تا فعالیت ITتان را برون سپاری کنید. نکته ای مهم که باید به آن توجه کنید این است که، اگر خدمات خود را به شرکتی برونسپاری نمایید که سابقه کار با زمینه تجاری مرتبط شما را داشته باشند؛ بیش از آنکه تصور کنید برای کسب و کارتان مفید خواهد بود.

اگر شما هم نظرتان عوض شد و تصمیم به برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه خود را داشتید ما یک شرکت پشتیبانی شبکه خوب می شناسیم که شاید شما نام آن را شنیده باشید. پیشنهاد ما تیم متخصص و خبره رایان پشتیبان است. شما باخیال راحت می توانید خدمات پشتیبانی شبکه خود را به این تیم سپرده و دیگران نگران هیچ چیز نباشید.

 



:: برچسب‌ها: چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

کولر گازی دیواری اجنرال یکی از پروفروش ترین و پرطرفدارترین کولرهای گازی در بین مردم است. کولر گازی دیواری اجنرال ساخت کشور تایلند هست و موتور این کولر تحت لیسانس کاوازاکی ژاپن است. کولر گازی دیواری اجنرال برطبق نیاز هایی که مردم دارند ساخته و وارد خط تولید شده اند که کولر های امروزی اجنرال دارای تکنولوژی جدید اینورتر می باشند. کولرهای گازی از انرژی برق استفاده زیادی می برند و به همین دلیل کولرهای اجنرال را مجهز به تکنولوژی اینورتر کرده اند که این تکنولوژی باعث می شود که از انرژی برق کم تری استفاده کند به عبارتی کولرهای مجهز به تکنولوژی اینوتر کم مصرف می باشند.

در کولرهای گازی قدیمی وقتی دمای کولر را در یک درجه تنظیم می شود وقتی به آن دما می رسید کولر به طور اتوماتیک خاموش می شد و بعد از اینکه دمای اتاق افت پیدا می کرد دوباره کولر به صورت اتوماتیک روشن می شود. این فرایند باعث می شود که کولر دچار استهلاک زیادی می شود و اینکه این کولرهای قدیمی برق زیادی استفاده می کردند. تکنولوژی اینورتر که امروزه در کولر اجنرال جایگذاری شده است این مشکل را حل کرده است به گونه ای که این کولرهای گازی اجنرال با این تکنولوژی جدید با افزایش دما کولر از مدار خارج نمی شود بلکه دور حرکتی موتور به حداقل می رسد تا کولر دوباره سرد شود و به جریان خود ادامه دهد.

کولر گازی دیواری اجنرال دارای انواع مدل های کانالی، پنجره ای، اسپلیت دیواری، مولتی پنل ساده و مولتی پنل پیشرفته می باشد. کولر گازی اجنرال با استفاده از تکنولوژی اینورتر ساخته شده ی کشور ژاپن که از راندمان و دوام بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار است و چون این برند دارای سابقه ی طولانی در تولید کولرهای گازی می باشد و بهترین محصولات را به بازار عرضه کرده است باعث شده است که اعتماد مردم را به دست آورد.

کولرگازی دیواری اجنرال با عملکرد سرمایشی و تکنولوژی اینورتر که دارد بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال استفاده بهینه از انرژی می باشند هست. کولرگازی اجنرالدارای ظاهری زیبا و مدرن می باشد که باعث زیبایی دکوراسیون خانه، محل کار شما می شود. کولر گازی دیواری اجنرال می توان در مدت کمی دمای اتاق یا محل کار شما را به دمای دلخواه شما در بیاورد باعث خنکی محیط اتاق شما شود.

کولر گازی دیواری اجنرال دارای ظرفیت هوایی بالای است و قدرت خنک کنندگی بسیار بالا می باشد که با نصب بر روی دیوار باعث می شود دمای اتاق خیلی سریع به حالت خنک خود برسد. در این کولر گازی که دارای فیلتر های چند لایه می باشد باعث شده است هوایی که وارد اتاق می شود دور از هرگونه آلودگی ممکن باشد. فیلترهای موجود در این کولرکه دارای قابلیت شستوشو و قدرت جذب زیاد و همچنین با دارا بودن فیلتراسیون قابلیت این را پیدا کرده است که هرگونه گرد و خاکی که در هوا وجود دارد یا ویروس، میکروب و یا هرگونه آلودگی که در هوا هست را حذف و از بین می برد و این عمل باعث می شود هوایی که وارد خانه، محل کار شما می شود هوایی پاک و عاری از هرگونه آلودگی باشد. درکولر گازی دیواری اجنرال تکنولوژی که مورد استفاده قرار گرفته است باعث شده که که این کولر از سیستم سرمایشی بالایی برخوردار باشد درکل این کولر با مصرف انرژی کمتر بیشترین کارایی ممکن را در خنک کردن محیط عرضه می کند.

این کولر چون بوسیله ی کشور ژاپن با قطعات اصلی ساخته می شود باعث شده است که دارای استهلاک کمی باشد و دوام آن بخاطر همین قطعات اصلی که باعث کاهش استهلاک می شود افزایش یابد و دارای طول عمر بسیاری باشد که ما می توانیم از این کولر گازی دیواری اجنرال به مدت زیادی در خانه، محل کار، بخش های تجاری، تفریحی استفاده کنیم. این کولر بخاطر اینکه دارای نمایی شیک و مدرن و زیبا است باعث شده است که با هر دکوراسیونی که شما مد نظر دارید هم خوانی داشته باشد و در هر فضایی می توان از این کولرها استفاده کرد. این کولر دارای تنوع مختلفی در ظرفیت هوا دهی می باشد و به خریداران این امکان را می دهد که باتوجه به شرایط محیط خود یکی را انتخاب کنند.

مواردی که باید در انتخاب یک کولر گازی باید به آن توجه کنیم:

1- در انتخاب یک کولر گازی باید توجه کنیم که این کولر انرژی زیادی را مصرف نمی کند یعنی باید دقت کنیم که کولر گازی دارای تکنولوژی اینورتر می باشد چون این تکنولوژی مشکل کولرهای گازی قدیمی را که به صورت اتوماتیک خاموش می شده اند را رفع کرده و از انرژی کمتری استفاده می کند.

2- مورد بعدی در انتخاب کولر گازی این است که باید آن فضا و یا قسمتی از دیوار را که قرار است کولر در آن قسمت قرار بگیرد را در نظر بگیریم و باتوجه به اندازه آن ناحیه ابعاد کولر را انتخاب کنیم که کولر گازی دیواری اجنرال دارای ابعاد و تنوع بسیاری در کولرهای خود می باشد و حق انتخاب بیشتری را به مشتریان خود می دهد و باعث می شود که آن ها آزادانه انتخاب کنند.

ویژگی هایی که کولر گازی دیواری اجنرال دارد :

1- باعث می شود محیط به اندازه ای که میخواهیم خنک باشد یعنی در کل راحتی ما را بهتر فراهم می کند و دارای راندمان بالایی است.

2- بخاطر دوامی که دارد باعث می شود ما از آسایش خاطر بیشتری برخوردار باشیم.

3- کولر گازی اجنرال دارای انعطاف پذیر ی بیش تری است بخاطر اینکه دارای ابعاد و تنوع های بسیاری می باشد.

4- قابلیت تعمیر و سرویس دهی آن آسان می باشد.

5- چون با قطعات اصلی خود در کشور ژاپن ساخته می شود و از طریق نمایندگی ها از طرف شرکت اصلی به فروش می رسد دارای قابلیت اطمینان بسیاری می باشد.

6- قدرت تهویه ی بالا

7- قابلیت تغییر حالت خودکار کولرگازی

بهترین پیشنهاد برای خریداران این محصول این است که این کولر را از نمایندگی خود شرکت اصلی خریداری کنیم تا بتوانیم از گارانتی آن در صورت لزوم استفاده کنیم.

منبع
https://topfroosh.com/product/air-treatment/ogeneral-split-wall-mount/



:: برچسب‌ها: کولر گازی دیواری اجنرال ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

 قبل از اینکه به مقایسه کاندوم خاردار یا کاندوم معمولی بپردازیم، و به دنبال پاسخ سوال "کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی" باشیم، اولین سوالی که هر مصرف کننده باید از خود داشته باشد این است که هنگام رابطه جنسی با کدام کاندوم راحت‌تر هست!

انتخاب کاندوم تنها به مقدار لذت بردن مرد و زن از رابطه جنسی مربوط نمی شود. برای همین استفاده هریک از محصولات جنسی رضایت زوجین شرط اصلی است. کاندوم خاردار برای لذت بیشتر در روابط جنسی زن و مرد است، این درحالی است که کاندوم معمولی پرکاربردترین نوع کاندوم در دنیا است.

در مقایسه جلوگیری از بارداری استفاده، کاندوم خاردار در برابر کاندوم ساده با هم تفاوت های زیادی دارند و میزان جلوگیری از ورود اسپرم به داخل رحم زن در کاندوم ساده بسیار بیشتر است.

نحوه عملکرد کاندوم خاردار چگونه است؟

امروزه محصولاتی مانند کاندوم های خاردار، شیاردار، تاخیری و طعم دار از انواع کاندوم های پرطرفدار شرکت های تولیدی هستند که هر کدام در صدد پاسخ گویی به بخشی از نیازهای زوجین و با تمرکز بر افزایش لذت جنسی زن و شوهر و رفع معایب استفاده از انواع کاندوم از جمله کم شدن لذت جنسی و کاهش انتقال گرمای نواحی جنسی بوده، تلاش زیادی شده است و محصولاتی مانند کاندوم های خاردار و معمولی و خیلی نازک به سبد تولیدات خود اضافه کرده اند.

کاندوم های خاردار از یکسری برآمدگی روی سطح کاندوم تشکیل شده اند که همه نواحی کاندوم را پوشانده است و کاندوم های شیاردار نیز از گروه خاردارها است که یکسری برآمدگی هایی که حول محور کاندوم را پوشانده، تشکیل شده است. این برآمدگی ها و برجستگی ها سبب افزایش اصطکاک میان بافت واژن و آلت پوشیده شده با کاندوم میشود و همین امر تحریک پذیری زنان را هنگام رابطه جنسی و دخول به شدت افزایش میدهد و تجربه داشتن یک رابطه کامل همرا با ارگاسم را برای آن ها بوجود میاورد.

در برخی مدل های موجود در بازار این دو ویژگی با همدیگر ترکیب شده و محصول پرطرفداری را عرضه کرده اند. همچنین یکسری از کاندوم های شیاردار که برجستگی هایی را در قسمت پایه کاندوم دارند میتوانند سبب تحریک عضو کلیتوریس در زنان شده و لذت مضاعفی را از رابطه به ارمغان آورند.

مزایای استفاده از کاندوم معمولی

  •  استفاده از کاندوم بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به عفونت مقاربتی است.
  •  کاندوم را می توان به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی معمولی خریداری کرد، که باعث می شود آنها برای بسیاری از افراد به راحتی قابل دسترسی باشند.
  •  کاندوم معمولی مزیت این را دارد که حتی پس از مقاربت جنسی در محل خود بماند ، بر خلاف کاندوم های خاردار که ممکن است هنگام رابطه جنسی نعوظ مرد را از بین ببرد.
  •  استفاده از کاندوم معمولی به زن و مرد اجازه می دهد تا از یک روش ساده مسئولیت جلوگیری از بارداری ناخواسته را بر عهده بگیرند.

چه کسی از چه کاندومی استفاده کند؟

استفاده از کاندوم های خاردار و شیاردار عموما میان زوجین میانسال و زنانی که به دلایل مختلف از جمله زایمان طبیعی دچار گشادی واژن شده اند رایج تر است و به زوج های جوان که تعداد دفعات رابطه جنسی آن ها زیاد نبوده توصیه نمیشود و کاندوم های معمولی به همراه ژل روان کننده لوبریکانت بهترین انتخاب است.

لذت کاندوم معمولی بیشتر است یا خاردار؟

در مقایسه و تفاوت های میان کاندوم های معمولی و خاردار و با استناد به مقاله ای در رابطه با میزان لذت جنسی میان رابطه با کاندوم ساده و نوع خاردار، اکثرمردان اذعان داشتند که رابطه بدون کاندوم برای آن ها در مقایسه با رابطه جنسی محافظت شده با انواع کاندوم لذت بخش تر بوده است اما، میزان کم شدن این لذت در میان خانم ها در مقایسه با اکثر مردان کمتر بوده است.

 به عنوان پیشنهاد استفاده ازانواع کاندوم خاردار و یا معمولی که تحریک پذیری طرفین را بیشتر میکند، مثل کاندوم های دارای برجستگی های زیاد که افزایش دهنده اصطکاک بین آلت و واژن را بیشتر می کند و رابطه جنسی چند برابر لذت بخش تر می شود.

یا کاندوم های تاخیری که تایم رابطه جنسی زن و شوهر را بیشتر می کند را به شما توصیه می کنیم . همچنین استفاده از کاندوم های ساده که ممکن است احساس لذت بخش رابطه را کمی کاهش دهد، به دلیل مزایایی که در جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته دارد به نفع طرفین است قطعا توصیه شده است.

 یکی از مهمترین دلایل داشتن رابطه جنسی لذت بردن است. برخی افراد معتقدند در هنگام استفاده از کاندوم های معمولی این لذت کمتر شده و گرمای اندام جنسی در مقایسه با زمانی که بدون کاندوم رابطه برقرار می شود کمتر بوده و تمایل به استفاده از کاندوم را در آن ها کمتر می کند.

 پس پیشنهاد بهتر استفاده از کاندوم های خاردار و همینطور برای زوجین جوان، استفاده از کاندوم های خیلی نازک است.

روشهای پیشگیری از بارداری زیادی وجود دارد که زن و شوهر در یک رابطه جنسی، استفاده از آنها را انتخاب کنند.  با این حال، برای پیشگیری از بارداری کاندوم معمولی سریعترین انتخاب است. در صورت استفاده صحیح ، هر دو کاندوم معمولی و خاردار در جلوگیری از بارداری ناخواسته بسیار مؤثر هستند.

آیا کاندوم خاردار و معمولی از بارداری جلوگیری میکنند؟

هیچ روش پیشگیری از بارداری 100٪ مؤثر نیست ، اما کاندوم ها به طور کلی یک هدف مشترک دارند.  21٪ احتمال باردار شدن در هنگام استفاده از کاندوم معمولی وجود دارد.  14٪ احتمال بارداری هنگام استفاده از کاندوم خاردار است.  شما می توانید از یکی از کاندوم ها استفاده کنید.  کاندوم های معمولی و کاندوم خاردار با هم قابل استفاده نیستند.

آیا اندازه کاندوم مهم است؟

اگر از کاندوم مناسب استفاده نکنید رابطه جنسی می تواند ناراحت کننده باشد.  کاندوم خارجی خیلی بزرگ یا حتی خیلی کوچک می تواند آلت تناسلی شما را اذیت کند و خطر بارداری یا انتقال بیماری را افزایش دهد.  همچنین می تواند بر توانایی شما در ارگاسم تأثیر بگذارد. به همین دلیل دانستن اندازه کاندوم شما برای رابطه جنسی ایمن و لذت بخش از اهمیت زیادی برخوردار است.



:: برچسب‌ها: کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

در اکثر محیط های مجازی ، می توانید بخش های کوچکی را برای یک مارک ، سبک یا نوع محصول خاص پیدا کنید. در این بخش شما طرفداران محصولاتی را پیدا خواهید کرد که با ایجاد لینک ها و نام های تجاری ، مشتری بیشتری پیدا کنند. کلمات کلیدی محصول راهی عالی برای استفاده از سایت شما و شروع بسیار خوبی برای ایجاد محتوا برای وبلاگ شما است!

استفاده از این نوع از کلمات زمانی محفوظ است که برخی از کاربران فقط در جستجوی کلمه کلیدی نیستند و ممکن است برای یافتن آن از کلمات و اصطلاحات طولانی تری استفاده کنند. برای بسیاری از سایت ها ، رشد رتبه بندی گوگل عامل اصلی رشد و توسعه آن است.

هر وب مستر می خواهد بعد از طراحی سایت خود در صفحه اول یک محصول قرار بگیرد ، اما نکته اینجاست که همه نمی توانند به این صفحه دسترسی پیدا کنند. شرکت ، مارک و وب سایت شما حق این سطح را دارند! موتورهای جستجوی گوگل بیش از 200 نوع مختلف الگوریتم بهینه سازی موتور جستجو برای جستجوی سایت و بررسی دارند.

کلیه حقوق مالکیت معنوی در این سایت در مجموعه بروشور اصلی موجود است. طراحی وب سایت

اگر جواب این سؤالها بله است ، قدم بعدی را در نظر بگیرید.

طراحی وب سایت و ورزش یکی از خدمات تیم طراحی وب سایت CMS Top است و با گذشت سالها که در این زمینه رشد کرده ایم ، کیفیت طراحی وب روز به روز بهبود یافته است. طراحی وب سایت برای موتورهای جستجو ، حسابداران و متخصصان بسیار عالی خواهد بود. برای درک بهتر این خدمات می توانید به سبد طراحی وب سایت ما نگاهی بیندازید.

به لینک زیر نیز نگاهی بیاندازید:

روش قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چیست؟



:: برچسب‌ها: قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری نیاز و تقاضا به استفاده از کامپیوترهای شخصی و کالای دیجیتال روز به روز افزایش یافته است. این امر بدیهی است که هیچ یک از قطعات دیجیتال و کامپیوترهای شخصی ایده آل نبوده و امکان خرابی و ایجاد مشکلاتی  وجود دارد. همین امر باعث یه وجود آمدن نیاز و تقاضا از طرف استفاده کنندگان کالاهای دیجیتال به شرکت ها و تیم هایی که بتوانند این نیاز را یرطرف کنند شده است در ادامه با بلاگتن همراه باشید.

شرکت ایسوس

شرکت ایسوس (AsusTek Computer Inc) یک شرکت چندملیتی تایوانی هست که در زمینه ساخت محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات فعالیت میکند

ناگفته نماند که شرکت ایسوس سومین تولیدکننده برتر لپ‌تاپ در جهان و با اختصاص چهل درصد از سهم بازار مادربورد به خود بزرگ ترین تولید کننده مادر بورد هست.

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری ایسوس (یا آسوس) شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس کامپیوتر در تایوان تأسیس شد. ایده تاسیس ایسوس توسط مهندسان اسبق شرکت ایسر شکل گرفته و در نهایت افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران ایسوس معرفی شدند. نام کمپانی ایسوس از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است.

این کمپانی در سال 198 میلادی تاسیس گردیده است ایسوس با هدف ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمندانه امروز و فردا،با نام تجاری ایسوس پای به عرصه دنیای انفورماتیک گذاشت. مادربرد  ایسوس یکی از اولین تولیدات این کمپانی محسوب میگردد. این کمپانی در ادامه روند رو به رشد خود تا اواخر سال 2018 میلادی تولیدات کم نظیر و قابل توجهی از جمله نوت بوک های عامه پسند گوشی های هوشمند زنفون و در ادامه در ساخت ربات خانگی هوشمند زنبو به موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کرده است.

در سال 2015 و 2016 مجله فورچون کمپانی ایسوس را به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین کمپانی های جهان معرفی نمود و در ادامه روند رو به رشد خود در چهار سال گذشته رتبه با ارزش ترین کمپانی بین المللی کشور تایوان را به خود اختصاص داده است.

کسب بیش از 4300 جایزه و عنوان و درآمد تقریبی 13.3 میلیون دلار در سال 2016 تایید کننده این موضوع میباشد.

لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ ایسوس طرفداران زیادی در بازاردنیا و ایران پیدا کرده و خیلی ها فکر میکنند که لپ تاپ ایسوس از بسیاری از مارک های دیگر لپ تاپ بهتره و ایسوس رو در اولویت قرار میدن. چون  شرکت ایسوس خودش تولید کننده سخت افزار و بخصوص مادربورد های حرفه ای و قابل اعتماد در دنیاست.همچنین لپ تاپ ایسوس از نظر امکانات سخت افزاری و تکنولوژی هایی که داخلش استفاده میشه ، همیشه یه سر و گردن از مارک های هم قیمتش بالاتر بوده دسته بندی انواع لپ تاپ ایسوس Asus

■ لپ تاپ ایسوس خانواده (Thin & Light) باریک و سبک یا سری U یا S

■ لپ تاپ ایسوس خانواده ( Multimedia ) چند رسانه ای یا سری N

■ لپ تاپ ایسوس خانواده (Gaming ) مخصوص بازی یا سری G

■ لپ تاپ ایسوس خانواده (Everyday Computing ) کارهای کامپیوتری روزمره یا معمولی یا سری X و سری K

سری N ، سری K  ، سری X و … همگی زیر مجموعه ای از دسته بندی بالا هستند .

تعمیرات لپ تاپ های ایسوس

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم هیچ یک از کالاهای دیجیتال ایده آل نبوده و

احتمال بروز مشکل وجود دارد حتی برای  لپ تاپ های ایسوس . در همین راستا برای حل مشکلات ایجاد شده برای شما کاربران لپتاپ های ایسوس شرکت تعمیرات لپ تاپ ایسوس تاسیس گردیده است .

این شرکت مجموعه ای از تیم فنی و حرفه ای و کارشناسانی مجرب است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در حداقل زمان مشکلات شما عزیزان را میتواند برطرف کند.



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و... شنیده اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با ما همراه شوید.

 

چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید

 

اگر برای توسعه و دیده شدن کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده نمی کنید، بهتر است بدانید فرصت بسیار بزرگی را از دست داده اید؛ پس هرچه زودتر فعالیت مناسب در اینستاگرام را در برنامه های کاری خود قرار دهید و قدمی بزرگ تر به سوی اهدافِ کاری خود بردارید. اما به راستی چرا اینستاگرام از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است؟

1.ارتباط مستقیم با کاربران

اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای ارتباط مستقیم با کاربران است. در اینستاگرام می توانید با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران، کسب و کار خود را بهبود دهید و محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهید. همچنین تعامل داشتن با مخاطبان، می تواند نشان دهنده پویایی و زنده بودن کسب و کار شما شود و این امر به خودیِ خود، هوادارانِ شما را افزایش خواهد داد.

2. لزوم محتوای بصری

اینستاگرام محیطی برای به اشتراک گذاری انواع تصویر و ویدیو است. بهتر است بدانید انتشار تصاویری از محیط کاری، جو و فضای میان کارمندان و پروسه کاری می تواند تاثیری عظیم در ایجاد حس نزدیکی و جذب مخاطبان داشته باشد. همچنین با انتشار تصاویر مرتبط در مناسبت های مختلف، هر روزه توجه و فعالیت خود را به کاربران دیگر یادآوری کنید.

3. زیر نظر گرفتن فعالیت های رقبا

با حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، می توانید هر روزه شاهد فعالیت رقبای خود نیز باشید. همواره بررسی کنید که رقیب هایتان از چه راه هایی برای تبلیغات استفاده می کنند و چگونه با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. همچنین تعداد فالوورها و لایک های صفحه های رقیب، محبوبیت کسب و کار آن ها را به شما نشان می دهد. البته می توانید با خرید لایک ایرانی و فالوور ایرانی، خیال خود را از برتری میان دیگر رقبا راحت کنید.

 

 

 

 

انواع لایک و فالوور اینستاگرام

همانطور که گفتیم، از روش های برتری میان دیگر رقبا در اینستاگرام، خرید لایک و فالوور ایرانی است. اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اینستاگرام دارید، بهتر است به سرعت ترافیک پیج خود را بالا ببرید. خرید فالوور ارزان از جمله راه های موجود است. انواع لایک و فالوور اینستاگرام به شرح زیر است: لایک و فالوور ایرانی لایک و فالوور خارجی لایک و فالوور واقعی لایک و فالوور فیک در ادامه به توضیح تفاوت های هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی

همانطور که گفتیم، با افزایش تعداد فالوورها و لایک های مطالب، محبوبیت شما در میان کاربران افزایش می یابد. اگر قصد خرید فالوور ارزان برای پیج خود را دارید، بهتر است درباره انواع مختلف لایک و فالوور بدانید. به طور کلی می توان لایک و فالوورها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستند؛ اما نام و تصویر آنها متفاوت است. اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می شوند. به همین علت، لایک ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

تفاوت لایک و فالوور واقعی و فیک

تفاوت عمده میان فالوورهای فیک و واقعی، فعالیت آن هاست. فالوورهای فیک هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند. اما فالوورهای واقعی، دارای نام و تصاویر واقعی هستند و مانند هر یک از ما، در اینستاگرام فعالیت می کنند. با دانستن این موضوع، حتما متوجه شده اید که خرید لایک و فالوور ایرانی واقعی بهترین گزینه برای توسعه و دیده شدن صفحه شما در اینستاگرام است. ، ما برای فروش لایک و فالوورهای ایرانی باکیفیت همواره در کنار شما خواهد بود

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

خرید فالوور و لایک برای پیج اینستاگرامی، می تواند راه حلی عالی برای ارتقا برند شما در فضای مجازی باشد. اما بهتر است پیش از اقدام به خرید، مزایا و معایب این کار را نیز بدانید.

مزایای خرید لایک و فالوور

خرید لایک و فالوور اینستاگرام، می تواند به دیده شدن کسب و کار شما کمک بسیاری کند. اما بهتر است در خرید آن ها زیاده روی نکنید؛ چرا که اگر تفاوت میان لایک و فالوورهایتان فاحش باشد کاربران متوجه غیر واقعی بودن آن ها می شوند. به همین خاطر بهتر است متناسب با تعداد فالوورهایتان لایک بخرید و بالعکس. از جمله مزایای خرید فالوور اینستاگرامی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فالوور بالا برگ تایید شماست

با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک، می تواند اعتبار پیج شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شده اند. فالوورهای بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد.

بهتر از رقبای خود باشید

همانطور که گفتیم، نگاه کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است. به همین علت، برتری نسب به دیگر رقبا نقشی کلیدی در جذب مخاطبان خواهد داشت. از جمله راه های برتری نسبت به رقبا در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتر فالوور و لایک است. البته بهتر است به تناسب میان تعداد فالوور و لایک توجه داشته باشید.

معایب خرید لایک و فالوور

با دانستن معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توانید اهمیت و فواید این کار را برای کسب و کار خود بهتر ارزیابی کنید. از جمله معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توان موارد زیر را نام برد:

حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام: بهتر است بدانید، گرچه فالوورهای فیک می توانند به ظاهرِ بهتر صفحه شما کمک کنند، اما پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف خواهند شد. واضح است که کاهش ناگهانی فالوورهای پیج شما، هرگز جنبه خوبی نخواهد داشت و می تواند برای کسب و کار شما گران تمام شود.

بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما:

اگر اقدام به خرید لایک و فالوور ایرانی کرده اید، بهتر است به فکر خرید کامنت و ویو نیز باشید. بالا بودن تعداد فالوورها، در حالی که تعداد لایک ها و کامنت های مطالب پایین هستند، می تواند موجب بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما شود. پس بهتر است به تناسب میان تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های صفحه خود توجه داشته باشید.

به طور خلاصه

همانطور که در مقاله بالا خواندید، با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می توانید ارتباط خود را با مخاطبان و کاربران افزایش دهید و بیش از پیش دیده شوید. خرید لایک و فالوور ایرانی می تواند تاثیری چشمگیر در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما داشته باشد. اما بهتر است در این راه به کیفیت لایک ها و فالوورها توجه داشته باشید؛ خرید لایک و فالوورهای بی کیفیت، می تواند باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران شود. با استفاده از خدمات ما می توانید از کیفیت بالای لایک ها و فالوورهای خود اطمینان داشته باشید.

منبع: نمناک



:: برچسب‌ها: مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

مهمترین مطلب درمورد خرید پیپ اصل و خرید توتون پیپ شاید این باشد که بجز اصول اساسی و اولیه و بنیادین که آن هم در طول زمان دچار تغییراتی شده مانند اصول طراحی و ساخت پیپ که در سالهای اخیر دستخوش تغییراتی از جمله تغییرات سلیقه ای شده است ، مابقی مسایل مربوط به عالم پیپ و توتون از نظر شخص بنده ، بالای نود درصد ، بر اساس سلیقه و احساس میباشد !!!

شاید بهترین و ساده ترین توصیه ای که درباره انتخاب و خرید اولین پیپ بتوان داشت این جمله است که از هر پیپی که خوشتان آمد،  همان را بخرید !!
اما قبل از گوش دادن و رعایت این توصیه در نظر گرفتن برخی نکات و ویژگی ها لازم و مفید فایده است .
اول از همه در هنگام خرید پیپ، تهیه ادوات پیپ همچون فندک زیپو و کبریت مخصوص،  ابزار و یا بیلچه ،  نخ تمیز کننده و ....  فراموش نشود .
حال به برخی نکات و اصطلاحات که در هنگام خرید پیپ باید در نظر گرفته شوند اشاره ای میکنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید 

پیپ

1-جنس پیپ :

بعنوان اولین پیپ سعی کنید پیپی از جنس برایر که رایج ترین و بهترین گزینه برای ساخت می باشد،  انتخاب کنید،  ماده ای که از هر لحاظ برای ساخت پیپ مناسب است مقاوم در برابر حرارت ،  کیفیت اسموک عالی،  قدرت جذب مناسب و ظاهری زیبا و فریبنده .
اگر چه پیپ از مواد دیگری مانند سفال،  میرشام ، فلز و حتی پرسلین و...  نیز ساخته می شود ولی در میان تمام این موارد ،  برایر گزینه برتر است .
بعنوان ارزانترین پیپ نیز می توان از پیپ کورن کاب نام برد که از ذرت طی مراحل خاصی تولید می شود اما به دلیل داشتن کاسه کوچک و طعم و مزه خاص این پیپ به عنوان گزینه ای برای اولین پیپ توصیه نمی شود .
استم اکثر پیپ های برایری معمولا از جنس ولکانیت و یا لوسیت ساخته می شوند البته مواد دیگری نیز استفاده می شود.
ولکانیت جنس نرم تری دارد و در دهان و در میان دندان ها حس راحتی بیشتری ایجاد می کند و معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
لوسیت دوام و مقاومت بیشتری در برابر اکسیداسیون از خود نشان می دهد .

2-فرم و اندازه پیپ :

برخی دوستان جویای این مطلب شده بودند که تفاوت بین فرم های خمیده و غیر خمیده straight در چیست و کدام بهتر است !؟
در پاسخ بایید عرض کنم که غیر از تفاوت آشکار ظاهری قابل مشاهده در این دو فرم , هر کدام معایب و مزایایی دارند .
در فرم غیر خمیده straight بدلیل مستقیم بودن مسیر هوایی از آتشگاه تا دهان اسموک لایت و سبک تری خواهیم داشت , معمولا بدلیل فرم و ساختار ظاهری وزن کمتری دارند و سبک تر هستند , در هنگام نگهداشتن در دهان فشار کمتری به دندان وارد میشود , بنابر همین موارد به توصیه اساتید فن پیپ های غیر خمیده انتخاب مناسب تری برای پایپرهای تازه کار میباشند .
اما ! به دلیل همین مستقیم بودن مسیر هوایی و عبور هوای بیشتر و راحتر تر اگر صبر و تامل و آرامش در حین اسموک رعایت نشود احتمال گرم شدن کاسه پیپ بیشتر است و مطلب بعدی اینکه به همین دلیل اگر توتون مصرفی مرطوب و یا شیره دار باشد , خب طبیعتا باید منتظر ایجاد شیره در حین کشیدن پیپ باشید و شیره ایجاد شده به دلیل مستقیم بودن مسیر هوایی به راحتی به دهان منتقل خواهد شد .
در مورد پیپ های خمیده Bent باید عرض کنم که :
اولا شکل ظاهری این نوع پیپ ها حس نوستالژیک در بین افراد ایجاد میکند و بیشتر افراد , پیپ را با این فرم و ظاهر در ذهن به خاطر می آورند . گذشته از این موضوع باید اشاره کرد که به دلیل انحنای موجود در این فرم پیپ , مسیر جریان هوا طولانی تر شده و در نتیجه اسموک خنک تری خواهیم داشت بخصوص در مدل های چرچ , هر چه مسیر عبور هوا طولانی تر باشد , اسموک خنک تر میشود اما همین افزایش مسیر هوا خود مستلزم ایجاد فشار بیشتر در دهان برای کام گرفتن میشود بعلاوه باعث افزایش وزن پیپ نیز میگردد , همچنین به خاطر ساختمان ظاهری پیپ شاید مجبور شوید زمان بیشتری را برای پیدا کردن پیپ مناسبی که با استایل شما هماهنگی بیشتری داشته باشد و به اصطلاح در دستتان بنشیند , صرف کنید .
مزیت این فرم در منتقل نشدن شیره ایجاد شده به دهان پایپر است.
مخصوصا با سیستمهای ابداعی و انحصاری که توسط سازندگان پیپ در ساخت پیپ ها انجام میگیرد مانند سیستم انحصاری بربیا در قسمت استم و سیستم انحصاری پترسون , که همگی سعی بر داشتن هر چه بیشتر اسموکی خنک تر , خشک تر و لایت و سبکتری دارند ..

پیپ

3-قیمت پیپ  :

پیپ در کشور ما معمولا از حدود 100 هزار تومان شروع شده و تا چند میلیون ادامه پیدا می کند.
پیشنهاد میکنم برای اولین پیپ از گران قیمت ها شروع نکنید تا اگر بنا به دلایلی از ادامه پیپ کشیدن منصرف شدین فشار مالی زیادی به شما وارد نشود.
همچنین از خرید پیپ های فیک و چینی موجود در بازار نیز خودداری کنید که جزء ضرر به سلامتی و همینطور جیب شما چیزی بهمراه نخواهد داشت.
توصیه میکنم به فروشگاه مراجعه کنید و از گفتن این موضوع که شما در پیپ کشیدن تازه کار هستین ابایی نداشته باشین،  در هر صورت فروشنده دیر یا زود متوجه این موضوع خواهد شد ولی با بیان تازه کار بودن فروشنده می تواند طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش روی شما قرار دهد و چه بسا توصیه های ارزشمندی برای شروع کار داشته باشد .

4 -فیلتر پیپ :

یکی از اساسی ترین موارد در هنگام پیپ کشیدن داخل ندادن دود حاصل از سوختن توتون  به ریه هاست بهمین دلیل به عقیده خیلی ها وجود فیلتر امری غیر ضروری است ،  به عقیده این گروه یکی از معایب وجود سیستم فیلترینگ در صورت رعایت نکردن نظافت مرتب و منظم تاثیر بر روی طعم و مزه و کیفیت اسموک به دلیل وجود آلودگی در سیستم فیلترینگ است .
اگر چه در بسیاری از نقاط دنیا بخصوص اروپای مرکزی استفاده از پیپ های فیلتر دار 9 میلی متری رایج و مرسوم است .

انواع توتون پیپ ساموئل گاویت:

شرکت ساموئل گاویت در سال ۱۷۹۲ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ سال است که در زمینه تولید توتون پیپ مرغوب و توتون اسنیف در حال فعالیت است. شاید یکی از نامدارترین و قدیمیترین برند های تولید توتون پیپ در جهان باشد.
استفاده از موارد اولیه مرغوب، اسانس هایی با پایه طبیعی و فارق از افزودنی های شیمیایی آن را به یکی از برترین برندهای تولید کننده در این صنعت تبدیل کرده است. شاید جمله " هنوز آنقدر پولدار نشده ام که کالای ارزان بخرم"را واقعا در طرز تفکر این شرکت انگلیسی بشود یافت! شاید جالب باشد بدانید که شرکتی با این قدمت و سابقه هنوز در تولیدات خود از روش های سنتی و گاها دستی استفاده می کند و برخی از ماشین آلات آنها متعلق به همان ۲۰۰ سال پیش است. !

سوال این است چرا؟

شاید بتوان اولین برندهای تولید پیپ را هنوز در انگلستان جست، در زمانی که پیپ و پیپ کشیدن در ابتدای راه خود بود. پیپ کشیدن همیشه طبقه خاصی از جامعه را شامل شده و هنوز هم بسیاری افراد پیپ کش را کمی خاص تر می بینند.
شرکت ساموئل گاویت هنوز هم مشاور بلیندینگ بسیاری از شرکت های اروپایی و امریکایی است و کمتر نمایشگاه معتبری را می توان جست که استند این کمپانی خالی باشد.
در ذیل به توضیح انواع توتون پیپ این شرکت خواهیم پرداخت.

توتون فول ویرجینیا فلیک (FullVirginiaFlake1):

این توتون فلیک ۱۰۰% ویرجینیاست. ویرجینیا توتون شیرینی به حساب می آید و رنگ آن زرد روشن است. در دو مرحله بلیندینگ و هولدینگ کمی رنگ آن تیره تر شده و برای دوستداران توتون شیرین انتخاب مناسبی است. طعم آن شیرین و سنگینی آن متوسط است.
هنر طراحی و ساخت پیپ ایرانی تا سال ۲۰۱۵ رویایی بیش برای ایرانیان نبود! ماه اکتبر ۲۰۱۵ بود که تیم مدیریت انجمن پیپ ایران و مجموعه پاسارگاد تاباک طراحی های خاص استاد رحیمی (mastro rahimi ) و‌ ترکیب رینگ نقره و حتی مینا کاری توجه سازندگان پیپ جهانی و حتی سندیکاهای پیپ سازی ایتالیا و فرانسه را به خود جلب کرد. با چند سال تلاش و کار گروهی از اولین ست شش تایی پیپ طراحی و ساخت رونمایی شد و نام‌ برند پاسارگادتاباک در دنیا به عنوان اولین سازنده پیپ ایرانی مطرح شد و صفحات اینستاگرام و سایت و فیسبوک این مجموعه مورد توجه برند های معتبر سازنده ایتالیایی شد و بازدید هایی توسط صاحبان برند و مطرح جهان و مخصوصا ایتالیایی ها از محل فروشگاه انجام شد و استاندارد های فروشگاه و شرایط یک اسموک شاپ واقعی مورد تایید این عزیزان همچون آقای بوتزی صاحب برند پیپ بربیا قرار گرفت
تا ماه اکتبر ۲۰۱۸ پاسارگادتاباک بعد از گذشت سه سال از شروع به طراحی و ساخت اولین پیپ در ایران۴۲۰ پیپ تماما دست ساز با برایر و متریال ایتالیایی را با هنر ایرانی به نمایش گذاشته است.
مجموعه پاسارگادتاباک و کافه آرتین با شعار کار گروهی و به عنوان اولین اسموک شاپ و اولین انجمن پیپ ایران و اولین طراح و سازنده پیپ ایران و اولین بیوکس کار حرفه ای پیپ مرشام و تنها مرکز نگهداری اصولی سیگاربرگ در ایران
منبع : www.pasargadtabac.net                     
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره "٠٩٣٥٢٢٠٠٠٧٧" تماس حاصل فرمائید.
كانال انجمن پاسارگاد تاباک : pasargadtabaccafeartin@

پیپ

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت پیپ اصل,خرید پیپ اصل,خرید توتون پیپ ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

مقدمه :

فناوری نانو به دليل تاثير قابل توجه و توسعه روز افزون در زمينه های مختلف، دارای اهميت ویژه ای است. در كنار مزايای غير قابل انكار ابعاد نانو، مسئله زيست محيطی مرتبط با آن نيز از اهميت زيادی برخوردار است . در اين راستا يكی از مسائل مطرح در صنايع ساختمانی،  افزایش کیفیت و دوام متریال های مورد استفاده نسبت به آلودگی های جوی و نیز محیطی می باشد.
در این پروژه به منظور تولید سرامیک نانو با خواص، ضد لکه، آسان تمیز شونده، بی نیاز از شستشو با استفاده از مواد جرم گیر و افزایش مقاومت دکور مطرح می باشد.
به جهت تولید چنین محصولی پیشنهاد می گردد از مواد و پوشش های آبگریز نانو مقیاس استفاده گردد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

پوشش نانو

نانو پوشش‌ چیست؟

در تعریف پوشش‌ها گفتیم که آنها لایه‌هایی هستند با ضخامت کمتر از ماده‌ای که روی آن می‌نشینند. فکر می‌کنید وقتی پیشوند «نانو» را به «پوشش» اضافه کنیم چه تغییری در تعریف آن ایجاد می‌شود؟
در نگاه اول ممکن است با قرار دادن «نانو» در کنار «پوشش» به این نتیجه برسید که این لایه ضخامتی در حد چند نانو خواهد داشت  که البته درست است ولی همیشه این‌گونه نیست. وضعیتی را در نظر بگیرید که در آن برای تولید پوشش، از مواد نانومتری و نانوذرات استفاده شود. در این صورت، اجزاء تشکیل‌دهنده این پوشش‌ها نانومتری هستند، ولی خود پوششِ ضخامتی بیش از 100 نانو ضخامت خواهد داشت.

انواع نانوپوشش‌ها:

با توجه به تعریف بالا، می‌توان نانو پوشش‌ها را به صورت زیرتقسیم‌بندی کرد:
یکی از مشکلات خوردن پفک، چسبیدن ذرات پفک به دست است که باعث می‌شود انگشتانی نارنجی داشته باشیم. (اما البته به سختی‌اش می‌ارزد!) چگونگی چسبیدن ذرات پفک مثل تولید پوشش با استفاده از ذرات ریز است. ذرات پفک به خاطر رطوبت به دست می‌چسبند (عامل چسباننده) و پوششی از ذرات پفک را ایجاد می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید نانولوله‌ها، نانوپودرها، نانوسیم‌ها و... موادی نانومتری هستند. هر کدام از این مواد خصوصیات فوق‌العاده‌ای دارند. مثلاً نانولوله‌ها از خواص الکتریکی، استحکام مکانیکی و چند خاصیت ویژة دیگر برخوردارند. اگر ما با استفاده از عوامل چسباننده، نانوذرات را کنار هم روی سطح بچسبانیم، پوششی ایجاد خواهد شد که خواص آن مشابه خواص نانوذرات خواهد بود. البته مهم‌ترین عامل در این حالت، سطح آزاد بالای این نانوذرات است که باعث می‌شود به نحو بسیار مناسبی به همدیگر بچسبند.
برای درک این موضوع تصور کنید که چگونه ذرات نمک درون یک نمکدان به علت رطوبت موجود در هوا به همدیگر می‌چسبند و کلوخه‌ای می شوند. رطوبت عاملی است که سطح بیرونی ذرات ریز نمک را خیس می‌کند و باعث می‌شود سطح بیرونی دو ذره به همدیگر بچسبند. حتماً می‌دانید که یک کلوخه وقتی خرد می‌شود، سطح آزاد آن به چند برابر می‌رسد. از طرف دیگر، این سطح آزاد مکانی خواهد بود که در آن ذرات به سطح زیرین می‌چسبند.
چیدمان اتم‌های مواد درون سلول‌هایی به نام دانه در مواد بلوری (که اتم‌هایشان به صورت منظم کنار هم چیده شده‌اند)، راه دیگری برای تولید نانوپوشش‌هاست. مواد بلوری موادی هستند که اتم‌های تشکیل‌دهندة آنها به صورت منظم در جهت‌هایی خاص درون حوزه‌هایی مثل سلول‌های روی پوست دست قرار گرفته‌اند. برای تولید نانوپوشش با این خصوصیت، باید اندازه دانه‌های این پوشش‌ها را به حد 1 تا 100 نانومتر درآورد، یعنی باید دانه‌ها را  که داخل هر کدام از آنها اتم‌ها در جهت خاصی چیده شده‌اند) ریز کرد. استفاده از دانه‌هایی با اندازة 1 تا 100 نانومتر، پوشش تولیدی را به عنوان پوشش نانوساختار مطرح می‌کند.
شمایی از یک پوشش نانوساختار
اصطلاح «لایه نازک» یا «فیلم نازک» را شاید شنیده باشید، ولی آیا می‌دانید منظور از لایه نازک چیست؟ چرا می‌گوییم نازک؟ و نازکی این لایه‌ها در چه حدی است؟
تصویری از یک لایه نازک اکسید آلومینیوم که روی یک زمینه سیلیکونی نشانده شده است.
همان‌طور که حدس زده‌اید، لایه نازک، ضخامت خیلی کمی دارد، اما لایه‌های نازکی نانوپوشش به شمار می‌روند که ضخامت آنها در محدوده 1 تا 100 نانومتر باشد. چنین لایه‌هایی کاربردهای فراوانی دارند. مثلاً می‌خواهیم آینه‌ای داشته باشیم که فقط طول موج 620 نانومتر یعنی قرمز را منعکس کند و بقیه امواج را از خود عبور دهد.
چنین کاری با نشاندن یک لایه نازک مناسب که دارای این خاصیت باشد امکان‌پذیر است. در این فرآیند معمولاً از دو ماده استفاده می‌کنیم: اولی زیرلایه و دومی پوشش است که با روش‌هایی مثل تبخیر و رسوب‌دهی «لایه‌نشانی» می‌شوند. تعداد لایه‌های نشانده ‌شده بستگی دارد به اینکه بخواهیم آینه چه ضریبی از موج را منعکس کند. هر چه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، امواج بیشتری منعکس می‌شوند، ولی اگر این تعداد از مقدار معینی بیشتر شود، لایه‌ها دیگر به هم نمی‌چسبند.
ما در طبیعت هم مثال‌هایی از لایه نازک داریم. اگر گفتید کجا؟ با کمی فکر کردن حتماً متوجه خواهید شد. (راهنمایی: یادی از نفتکش‌ها کنید!) وقتی نفت در دریا نشت می‌کند سریع‌ترین کاری که باید انجام شود، پاک‌سازی دریاست. ولی از کجا متوجه می‌شوند که نفت در کدام قسمت سطح دریا پراکنده شده است؟ رنگ آن قسمت از دریا تغییر می‌کند. در حقیقت، به رنگ سبز درمی‌آید. یک لایه از نفت روی سطح دریا مثل یک لایه نازک عمل می‌کند. این لایه نازک فقط طول موج 530 نانومتر (سبز) را باز می‌تاباند. مثال دیگر حباب صابون است. حباب صابون لایه‌ای نازک از آب و مواد شوینده است که داخل آن را هوا پر کرده است. (سخن یک آدم بزرگ: انسان هیچ‌وقت چیزی را از خودش ابداع نمی‌کند، بلکه همیشه از طبیعت الهام می‌گیرد)

پس دیدیم که نانوپوشش‌ها به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

نانوذرات چسبانده‌شده روی یک زمینه
روکش‌های بلوری با ساختار نانومتری
لایه‌های نازک

سنجش کیفیت محصول :

در اولویت اولیه نمایش آبگریزی ترکیب مورد اهمیت است، البته در اين خصوص اطمینان از عدم رهاسازی مواد به كار رفته به عنوان نانو ماده موثر بر روي سطح کار، جهت اثبات کیفیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا كه در اثر رهايش نه تنها پايداري نانو ماده از بين رفته و در نتيجه ويژگی پيشرفته ضد لك بودن به مرور زمان و در اثر شستشوی مكرر از بين خواهد رفت.
در این مورد باید به استانداردهای مربوط به تست خواص پوشش های نانو، در حوزه داخلی و بین اللملی استناد شود؛ لذا تست متدهایی بر اساس این استاندارد ها برای آزمایش بر روی سطح پوشش داده شده با مواد نانو تهیه می گردد. پس از تعیین تست متد ها باید آزمایش هایی مربوط به اندازه گیری میزان زاویه تماس، مقدار مقاومت سطح نسب به مواد شوینده و نیز در برابر سایش (بار ترافیکی) از سطح های مختلف پوشش داده شده با مواد نانو طراحی و انجام شود.
جهت تدوین این روش آزمایش و اجرای آن بر روی سطوح مختلف، استفاده از خدمات پژوهشکده های رنگ و پوشش توصیه می گردد.

مقدار پوشش دهی محلول های نانو :

مقدار محلول مورد نیاز برای پوشش دهی هر متر مربع به طور متوسط تقریباً 40سی سی می باشد.
مدت زمان نگهداری محلول های نانو
مواد اولیه محلول نانو جهت پوشش  دهی دارای دوام 11 ماهه می باشد و پس از ساخت محلول ، ترکیب نهایی دارای دوام 2 ماهه می باشد و پس از این زمان ذرات محلول شروع به درشت شدن می کنند و خواص حاصله کاهش می یابد .

شرکت نانو پویش  با ارئه خدما زیر در خدمت شماست:

راحی ، مشاوره و فروش محصولات نانو (پوشش های ضد آب ،ضد لکه ، خود تمیز شونده ،آنتی باکتریال)
ارائه انواع پوشش های نانو (آبگریز – خود تمیز شونده – آسان تمیز شونده )
اجرای انواع پوشش های نانو همراه با شستشو و نظافت نما ( با داربست یا بدون داربست)
ارائه مواد ضد آب برای سنگ های طبیعی و مصنوعی : ضد آب، لکه چای، قهوه، روغن و . . .
ارائه مواد خود تمیز شونده برای نما های شیشه ای
ارائه مواد خود تمیز شونده (فتوکاتالیست) برای انواع سنگ، آجر و بتن
ارائه مواد آسان تمیز شونده (Easy Clean) برای سنگ های کف سالن و پارکینگ
ارائه مواد نانو برای اجرا روی بند کشی کاشی های استخر، حمام، سونا، جکوزی و سرویس های بهداشتی (ضد نفوذ آب و پرکننده درزها)
ارائه مواد نانو جهت اجرا بر روی نماهای شیشه ای و کامپوزیت ها
ارائه مواد نانو جهت پایداری و ضد آب نمودن چوب در ساختمان ها
ارائه مواد نانو برای نماهای آجری و یا سیمان سفید
ارائه مواد نانو برای اجرا بر روی سازه های بتنی جهت آبگریزی این نوع از سازه ها (جایگزین ایزوگام)
ضد آب نمودن گچ ( پنل های گچی یا کناف ضد آب)
ارائه مواد نانو برای ابنیه قدیمی (کاهگلی و گچی) و حفظ ظاهر کاهگل و گچ و نیز ضد آب نمودن آنها
ارائه مواد نانو برای براق نمودن و جلا دادن به سنگ و آجر نما

نانونیا:

نانو نیا ارائه کننده پوشش های نسل جدید در زمینه عایق های رطوبتی، رزین، پوشش های خود تمیز شونده و افزودنی های بتن با بهره گیری از تکنولوژی نانو می باشد.
این محصولات به عنوان نسل جدیدی از خدمات ساختمانی در زمینه اماکن و محل های مرتبط با آب و رطوبت، حفاظت از نمای ساختمان ها و تقویت سازه ها می باشد و ما افتخار داریم علاوه بر تولید این محصولات در زمینه مشاوره و اجرای آنها با مهندسان، طراحان و شرکت های ساختمانی همکاری مستمری داشته باشیم

ارتباط با ما:

تهران ، اتوبان ارتش، مینی سیتی، قبل از میدان شاهد ، کوچه شهید غیبی ، پلاک ۸ ، طبقه ۱

تلفن :
26456991 - 021
فکس :
26456293 - 021
info@nanonia.ir


:: برچسب‌ها: پوشش های نانو , فناوری نانو ,
:: بازدید از این مطلب : 627
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

در سری وبلاگ های موجود تصمیم دارم مطالب مهم سایت ویکی پدیا را برای کسانی که دنبال کننده وبلاگ های من هستند منتشر کنم شاید از خود بپرسید چرا مزایای این مقالات چی هست یکی از مزایای این مقالات این است که به زبان فارسی روان تبدیل شده و به راحتی قابل خواندن می باشد یکی دیگر از مزایای این مقالات فونت و ترتیب کلمات است از اینکه وبلاگ ما را را دنبال می کنید از شما تشکر می کنیم و آرزو داریم بتوانیم مقالات خوبی را برای شما فراهم کنیم

لطفا توجه داشته باشید این مطلب دارای منبع است و در انتهای مقاله می توانید منبع به همراه لینک را مشاهده کنید

خدمات میکروبلیدینگ

بی مقدمه در این مطلب از نام کلمه میکروبلیدینگ به خیلی از موارد دلخواهتان می‌توانید برسید. اگر ابروهای کم‌پشتی دارید و یا از آرایش کردن ابروهای خود بصورت مداوم خسته شده‌اید و می‌خواهید همیشه و همه جا حتی مواقعی که از خواب بیدار می‌شوید، ابروهای طبیعی و قشنگی داشته باشید  بهتر است با کلمه میکروبلیدینگ بیشتر آشنا شوید. این روش با استفاده از تیغ یا بلید، رنگ را به لایه‌های زیرین پوست انتقال داده که گاهاً با کمی خونریزی همراه بوده و رنگ را تا حدود قابل توجهی به عمق نفوذ پوست می‌برد و اثری ماندگار و طبیعی بر روی چهره افراد می‌گذارد.

این تکنیک کار سخت و پیچیده‌ای نیست و نیاز به زمان زیادی ندارد و بسته به مدل و طراحی بر روی چهره افراد می‌تواند جذابیت بیشتری به چهره آنان بدهد گاهاً حدود دو ساعت و یا شاید کمتر، زمان نیاز است که بتوانید نتیجه خوبی از آن بگیرید.

مزیت‌های تکنیک میکروبلیدینگ فیبروز

به دلیل نفوذ کمتر بر روی عمق پوست این تکنیک بسیار طبیعی جلوه می‌نماید.

این امکان را میسر می‌سازد که فرد درصورت تمایل مدل ابروی خود را تغییر دهد.

پس از انجام میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو، شخص موهای طبیعی ابروهای خود را نه تنها دارد بلکه باعث تقویت آن نیز شده است.

فرد دیگر نیازی به استفاده از آرایش بصورت مداوم ندارد و با انجام اینکار می‌تواند چهره طبیعی خود را حفظ نماید.

تفاوت تکنیک میکروپیگمنتیشن با میکروبلیدینگ

در روش میکروبلیدینگ، از سوزن‌هایی بنام بلید استفاده می‌شود که توسط آن رنگ به داخل پوست نفوذ کرده و همانطور که گفته شد تا سطح کمتری از لایه پوست را درگیر می‌نماید و به همین دلیل است که ماندگاری کمتری نسبت به میکروپیگمنتیشن دارد اما ظرافت کار آن واقعا قابل توجه است و طبیعی بودن قشنگی را از خود به جا می‌گذارد.

تاثیرات میکروبلیدینگ فیبروز بر روی افراد

جالب است که بدانید افرادی که از این تکنیک طبیعی استفاده می‌کنند در روز اول خیلی خرسند، خوشحال و هیجان زده هستند که دارای ابروهای زیبایی شده‌اند اما در روزهای آتی مقداری اثر آن کمرنگ شده و فرد احساس می‌کند رنگ ابروهای خود را بتدریج از دست می‌دهد اما جالب تر اینکه ابروها در حال گرفتن رنگ و جلوه طبیعی به خود هستند و اینکار حتی پس از ترمیم فیکس شده و تا مدت طولانی شکل  طبیعی خود را حفظ می‌نماید و باز هم آن شخص خوشحالی روز اول خود را احساس می‌نماید.

هزینه ، قیمت و تعرفه میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز ابرو)

کلیه هزینه ها در این زمینه متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در کلینیک تخصصی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات میکروبلدینگ ابرو لطفاً با ما تماس بگیرید.

آموزش میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز ابرو) در غرب تهران

چنانچه قصد دارید شما نیز یکی از هنرآموزان این حرفه باشید، فاصله زیادی تا محقق شدن آرزوهایتان وجود ندارد. کافیست در دوره های آموزشی میکروبلدینگ ابرو (فیبرو ابرو) در غرب تهران که توسط اینجانب برگزار و اجرا می گردد به طور کامل با مباحث این حوزه و نحوه انجام به صورت کاملا عملی برخوردار گردید. ضمناً کلیه هنرآموزان عزیز از پشتیبانی آنلاین دائم برخوردار خواهند بود. خدمات میکروبلیدینگ نچرال با سبک انحصاری همراه با ۲ شیدینگ، میکروشیدینگ و شیدینگ دستی با استفاده از سوزن آکادمی فی اروپا و رنگ‌های گیاهی معدنی امریکایی انجام می‌گردند.

هزینه و تعرفه آموزش میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز ابرو) در غرب تهران

جهت اطلاع از تعرفه و قیمت شرکت در دوره های آموزش میکروبلیدینگ (فیبروز) کافیست با ما تماس بگیرید.

س با انجام این تکنیک فوق العاده، زیبایی طبیعی صورت خود را افزایش دهید. در دنیای امروز، میکروبلیدینگ به عنوان یک دانش پزشکی در زمینه زیبایی شناخته می‌شود. ما افتخار داریم شما را در انجام خدمات میکروبیلدینگ با بهره گیری از بهترین امکانات جهت رضایت شما مشتریان عزیز یاری رسانیم.

منبع: https://fatemehhabashi.com/



:: برچسب‌ها: آموزش و خدمات میکروبلیدینگ , خدمات میکروبلیدینگ , مزیت‌های تکنیک میکروبلیدینگ فیبروز ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

در ابتدا لازم است که به خوبی الفبای زبان ایتالیایی را بیاموزید که بر اساس سنین مختلف به شکل های متنوعی مورد تدریس قرار می گیرد. برای مثال برای کودکان با استفاده از موزیک و نقاشی می تواند بسیار آموزنده باشد و برای بزرگسالان با مطالعه و تکرار آن ها می توان حافظه خوبی از آن ایجاد کرد و به صورت روان و به خوبی آن ها را به خاطر سپرد.

به دلیل محبوبیت آن، فقدان منابع یادگیری وجود نخواهد داشت، خواه بخواهید مهارت های خود را بصورت آنلاین یا شرکت در کلاس های زبان ایتالیایی همچون مراجعه به مطالعه و تمرین کنید.اما چگونه سریع ایتالیایی را یاد بگیرید هنگامی که از پایه شروع می کنید؟ کلاس با کیفیت زبان ایتالیایی دایلو می توند تاثیر بالایی در یادگیری شما ایجاد کند و همچنین می توانید به روش اصولی به مطالعه و یادگیری بپردازید.

می توان گفت که تا سال های آینده افرادی که علاقه مند به دو یا چند زبانه شدن هستند و می خواهند سطح زبان ایتالیایی خود را بالا ببرند بیشتر می گردد تا بتوانند به خوبی از این زبان استفاده کنند که در محیط های کاری و دانشگاهی بتوانند به صورت روان صحبت کنند و با دوستان خود احوالپرسی کنند.

مطمئنا شما یک برنامه مطالعه شخصی تهیه خواهید کرد که نیازهای شما را کاملا برآورده سازد. فقط کافی است اولین درس خود را در کلاس یا به صورت آنلاین بیاموزید و سفر یادگیری خود را شروع نمایید. لازم است که شما در طول دوره یادگیری خود دید روشنی داشته باشید. قبل از پاسخ دادن به سوال اینکه چگونه می توانم زبان ایتالیایی را یاد بگیرم؟، دلیلی را پیدا کنید که چرا باید مهارت های زبانی خود را بهبود ببخشید.

برای بسیاری از زبان آموزان و علاقه مندان پس از یادگیری الفبا و استفاده از آن در جملات می توانید از انواع کلمات و عبارت ها استفاده نمایید و از عبارت های ساده ای مثل این و آن و استفاده از انواع افعال بهره گیرید و در جملات خود از آن ها استفاده نمایید. صحبت کردن با این کلمات در ابتدا می تواند انگیزه شما را برای یادگیری بیشتر افزایش دهد تا بتوانید به خوبی مکالمه کنید که در آینده به صورت روان تر صورت می گیرد.

اینکه شما دید روشنی داشته باشید، به شما کمک می کند در طی فرایند یادگیری متمرکز و مداوم باشید. یادگیری زبان ایتالیایی نه تنها مفید است، بلکه رضایت زیادی نیز می بخشد و پیشرفت باعث می شود احساس خوبی به شما دست دهد. آیا یادگیری زبان ایتالیایی آسان است؟ با وجود هجی کردن لیست طولانی از افعال نامنظم، ایتالیایی یکی از زبان های محبوب در جهان می باشد.

بخش قابل توجهی از انگیزه برای ماندن در مسیر را برای شما ایجاد می کند، حتی اگر خودتان علاقه خود را برای یادگیری زبان ایتالیایی از دست بدهید. فضایی را ایجاد کنید که در آن درس بخوانید نه به این دلیل که مجبور هستید بلکه به این دلیل که می خواهید و علاقه مند به آشنا شدن با این زبان هستید. در هنگام یادگیری زبان در مرحله بعد می تواند به استفاده از اعداد بپردازید و آن ها را در کنار بیان کردن روز های هفته، تاریخ ها و عبارت های پرکاربرد دیگر پرداخت.

اهداف مشخصی را برای خود تعیین کنید. چه مدت طول می کشد شما زبان ایتالیایی را بیاموزید؟ اول از همه، این به اهداف شما و یک برنامه مطالعاتی بستگی دارد. بعد از مشخص کردن چرا می خواهید به زبان ایتالیایی مهارت پیدا کنید، دقیقا چه چیزی را می خواهید برای دستیابی به دست بیاورید و زمان آن همگی از موارد مهم در یادگیری یک زبان جدید می باشد که موجب پیشرفت زبان آموزان می گردد.

در مورد دلایلی که یادگیری این زبان برای شما بسیار مهم است  تامل کنید. آیا هدف خاصی دارید یا برای سرگرمی و تمرین ذهنی از آن استفاده می کنید. مطمئن شوید که به اندازه کافی قابل توجه برای ایجاد انگیزه برای ادامه حرکت در طول سفر در یادگیری زبان است. هرچه بیشتر تمرکز داشته باشید، سریع تر و آسان تر پیشرفت خواهید کرد و بهتر آن را خواهید آموخت.

تعیین اهداف واضح و مشخص، وضوح لازم در روند کار را به شما می دهد و به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند. یک هدف بلند مدت و کوتاه مدت تعیین کنید و روی کار به سمت آن ها متمرکز شوید. یادگیری با استفاده از منابع آموزشی مناسب همچون کتاب های منتشر شده از انتشارات مختلف که مورد تدریس قرار می گیرد می تواند آموزش را بهتر سازد.

توجه کنید که اهداف مشخص شده محدودیت زمانی نداشته باشد. بنابراین اضافه کردن مهلت برای ارزیابی پیشرفت شما بسیار مهم می باشد و موجب می شود که بتوانید بیشتر و با انگیزه بهتر بیاموزید که البته در کلاس های خوب زبان ایتالیایی سعی می شود به شکل بهتری آموزش ارائه گردد تا کلیه زبان آموزان سطح پایه بتوانند درک خود را نسبت به مطالب آموزش داده شده بیشتر نمایند.

 

 



:: برچسب‌ها: بهبود مکالمه زبان ایتالیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

اسکی باز رقابتی ، مولی بلوم (جسیکا چستاین) در جستجوی یک شروع تازه به لس آنجلس حرکت می کند و حرفه ای را پیدا می کند که یک بازی پوکر مشهور پرفروش را تجربه می کند. در ابتدا او موفقیت وحشی دارد ، اما هرچه عمیق تر می شود ، وسوسه عبور از خط به غیرقانونی افزایش می یابد. دانلود بروزترین فیلم های ایرانی

پوکر بازی مهارت است و نه شانس ، اما با وجود این که معیشت و زندگی می تواند به نوبت یک کارت آویزان شود ، این به ما پایان فیلم های سنگین و دست نخورده برای ما نداده است ، حتی بدون اینکه پانچ بصری کشویی به خانه باشد. پایه ای برای بلند کردن داستان. اولین کارگردانی مستقر در آرون باهوش با تمرکز روی دونده بازی ها و نه بازی ، این کار را زیر ذره بین نمی گذارد ، و این هنگام نگه داشتن چشم او از کارت هاست که به بهترین وجه تنش غیرممکن بازی را ضبط می کند.

وقتی وارد محاکمات المپیک زمستانی تیم ایالات متحده شد ، با مولی بلوم با جسیکا چاستین ملاقات کردیم. فاجعه به دنبال دارد ، وی مجروح می شود و یک ورزشکار ویرانگر به جای آن به LA می رود. در حالی که به عنوان PA در یک آستین هالیوود کار می کند ، او شروع به اجرای بازی های مشهور هفتگی کارت ویزیت خود می کند ، و به زودی خودش را به عنوان یک مهماندار پوکر قدرتمند و دست نخورده معرفی می کند. او قمار نمی کند ، به خاطر خدماتش پرداخت نمی شود ، و از نکات عجیب و غریب مشتری های بالاخره زندگی می کند. کافی است که او را در Balmain و Louboutin نگه دارید ، اما یک اختلاف قدرت در نهایت ویرانگر وجود دارد.

به همین دلیل ما را به سمت مولی مسن تر بازداشت می کنیم ، که دستگیر و به اتهام درگیری با مافیای روسی دستگیر شده و به طرز ناامیدی از وکیل محتاط ادریس البا ، چارلی جفی ، کمک می خواهیم. چالش بلوم متقاعد کردن او برای پیگیری پرونده خود است ، هیچ وقت به فکر غلبه بر فعالیت دولت برای قرار دادن او در زندان نیست. سوال اینجاست که مولی برای تضمین آزادی خود حاضر است چه کارتهایی را نشان دهد. آیا او خاک را بشویید یا ساکت بماند و عواقب آن را متحمل شود؟

از The West Wing گرفته تا شبکه های اجتماعی ، سورکین به دلیل شایستگی مورد انتقاد شخصیت های زن خود قرار گرفته است ، اما Chastain عالی است به عنوان Bloom مصمم ، محاصره شده و وزن و ظرافت خاصی را برای زن به ارمغان می آورد که زبانه ها را به کلیشه ای برای دختر و دختران کاهش می دهد.

اما نمایش نخستین عملکرد در اینجا Sorkin است ، در اولین باری که کارگردان فیلمنامه نویس به طور کامل مجدداً مجانی ارائه می شود. روایت بلوم به زبان مسلط ork Sorkinese ’ارائه می شود ، در حالی که Chastain و Elba یکدیگر را در زمینه های پشت پرده یکدیگر به عنوان ابزاری برای تبدیل نمایشگاه به ویژگی های شخصیت می شناسند. این اثر هیجان انگیز و مؤثر است ، اما بسیار آشنا است.



:: برچسب‌ها: دانلود بروزترین فیلم های ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

همانطور که همه میدانید گوگل و موتورهای جست و جو وظیفه معرفی خواسته و نتایج جست و جوی مخاطبان را بر عهده دارند این پلتفرم ها برای مخاطب بسیار جایگاه مهمی را ایفا می کنند همینطور موتورهای جست و جو می شود گفت غول کسب و کارهای فعال هستند و همه کسب و کارهای اینترنتی سعی دارند فاتح صفحات برتر و جایگاه های برتر موتورهای جست و جو باشند و همین امر باعث شده است هزینه های زیادی برای دستیابی به صفحات برتر گوگل و یا موتورهای جست و جوی دیگر بپردازند این هزینه ها گاها باعث میشود خیلی از این دست از کسب و کارها به هدف خود برسند و به صورت دائمی در مراتب بالای این نتایج بمانند.

خود موتورهای جست و جو هم می دانند برای ماندن در این عرصه باید صاحبان کسب و کار هزینه هایی را بر عهده گیرند همین امر باعث گردیده طرحی را پیاده سازی کنند به نام (گوگل ادوردز) این پلتفرم را شرکت پرطرفدار گوگل اولین بار اجرایی نمود محتوای این طرح برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی بسیار شیرین بوده و برای بیشتر افراد دارای حواشی سودی بسیاری بوده است گوگل ادوردز همانطور که گفته شد یکی از پلتفرم های تبلیغاتی است که شمارا در کلمات سخت با پرداخت هزینه به صفحات برتر گوگل هدایت می کند و باعث خواهد شد فروش شما و دیده شدن شما توسط مخاطبان افزایش چشمگیری خواهد داشت ما دراین مقاله قصد داریم شما را با این روش از تبلیغات آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید

گوگل ادوردز

همانطور که گفتیم یکی از موثرترین روش های تبلیغ ، تبلیغات در گوگل (google adwords) یا تبلیغات کلیکی  می باشد. با توجه به بازدید میلیونی روزانه از گوگل و امکانات بی شماری که نرم افزار تبلیغات گوگل (google adwords) گوگل ادرودز در اختیار عموم و متخصصان تبلیغات اینترنتی قرار می دهد این است که مش مشتریان شما در هر صنفی به سهولت و با کمترین هزینه ، می توانند شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند و شمارا متعجب کنند.همچنين اين فرايند موجب بهبود رتبه سايت شما در گوگل مي‌شود. هزینه این تبلیغات بصورت نرخ مصوب برای هر کلیک می باشد.

 اولکا با توجه به سوابق ارزشمند خود در امر تبليغ در گوگل و این تضمین را برای عموم مشتریان خود دارد که در صورت نارضایتی از تبليغات در گوگل  موجبات عودت وجه را فراهم سازد.

گروه اولکا ( مجری طراحی سایت و تبلیغات در گوگل ) به پشتوانه ۷ سال سابقه در امر خدمات رسانی در حوزه طراحی سایت , تبلیغات در گوگل ( گوگل ادوردز ) ، ساخت اکانت اختصاصی ، شارژ اکانت گوگل ادوردز ، مشاوره و مدیریت اکانت گوگلی ، تبلیغات اینترنتی و بهینه سازی سایت ( سئو ) مفتخر است  اعلام دارد که قادر است در جهت بازاریابی اینترنتی و تبلیغات کسب و کار شما در هر زمینه ای (مشاغل نوپا و بزرگ) در گوگل با کمترین هــزینه و بالاترین بازدهی یاری رساند  .



:: برچسب‌ها: تبلیغ در گوگل , گوگل ادوردز , موتورهای جست و جو , google adwords , گروه اولکا , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

رایانه چیست -  کامپیوتر چیست؟ 

کلمه رایانه از کلمه "Compute" در انگلیسی گرفته شده است که به معنی "محاسبه" است ، به همین دلیل به آن نیز ماشین حساب یا رایانه می گویند ، برای محاسبه اختراع شد ، در زمان قدیمی از رایانه فقط برای محاسبه استفاده می شد. اما امروزه از آن در ساخت اسناد ، نامه الکترونیکی ، گوش دادن و مشاهده صوتی و تصویری ، بازی ، تهیه پایگاه داده و همچنین بسیاری از کارهای دیگر مانند بانک ها ، در موسسات آموزشی ، دفاتر استفاده می شود.در خانه ها ، در مغازه ها

توابع کامپیوتر

فرآیند عملکرد یک کامپیوتر به صورت فاز تکمیل می شود -

ورودی → پردازش → خروجی

  1. برای ورودی ، از صفحه کلید ، ماوس و غیره و همچنین دستگاه های ورودی و همچنین دستورات یا رایانه از طریق نرم افزار استفاده کرده یا داده را وارد می کنید.
  2. این دستورات یا با خود را فعال کنید این بخش دوم از فرایند است داده به پردازنده توسط نرم افزار ارائه شده است برای پردازش اطلاعات و دستورالعمل ارائه شده است.
  3. خروجی قسمت سوم و نهایی اطلاعات خروجی اطلاعات پردازش شده توسط شما بر اساس دستور داده شده توسط رایانه است که توسط دستگاه خروجی دریافت می شود .

استفاده از رایانه - کاربرد رایانه

  • پردازش داده ها - از رایانه ای برای انجام پردازش داده های بزرگ و بزرگ و تولید اطلاعات استفاده می شود ، این امر باعث می شود جمع آوری داده ها ، تجزیه و تحلیل و به دست آوردن اطلاعات بسیار آسان باشد.
  • آموزش و پرورش - تصویر آموزش مدرن در رایانه ها تغییر کرده است ، امروز با وسط اینترنت می توانیم در چند لحظه از هر موضوعی اطلاعات کسب کنیم ، مدارس و دانشکده ها نیز به اینترنت و بسیاری از مکان ها وصل شده اند. اما تأكيد بر كلاس هوشمند است كه فقط به دليل كامپيوتر ممكن است
  • بانک - در بخش بانکی ، استفاده از رایانه ها متحول شده است ، کتاب های قدیمی حساب ها و ثبات ها توسط رایانه ها جایگزین شده اند.بیشتر عملکردهای بانک ها از طریق رایانه هایی مانند برداشت پول و سپرده انجام می شود. برای انجام این کار ، حتی ماشینهای رایانه ای نیز برای شمارش پول در دسترس هستند.
  • ارتباطات - اینترنت 4G امروزه توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، فناوری رایانه ای امکان استفاده از اینترنت در زمینه ارتباطات را فراهم کرده است و اینترنت باعث ایجاد انقلاب در ارتباطات شد.
  • تفریح ​​- استفاده از چندرسانه ای باعث شده کامپیوترها چند وجهی داشته باشند ، از رایانه ها نیز برای پخش فیلم ، تلویزیون ، بازی های ویدئویی استفاده می شود.
  • اداره - هر مؤسسه مدیریت داخلی خود را دارد و کارهای اداری از طریق رایانه انجام می شود ، همچنین مزایای برنامه های دولت به عنوان حکمرانی الکترونیکی نیز امروز به گوش مردم می رسد. شده است
  • امنیت - امروزه بدون رایانه سیستم امنیتی ما کاملاً ضعیف خواهد بود. در ردیابی هواپیماها از رایانه ها در حملات هوایی ، دوربین های مدار بسته استفاده می شود
  • تجارت - در مغازه ها ، بانک ها ، بیمه ، شرکت های اعتباری و غیره از کامپیوتر حداکثر استفاده می شود. کار کردن بدون رایانه برای دنیای مالی غیرممکن شده است
  • صنعت - بسیاری از مؤسسات صنعتی؛ به عنوان مثال ، فولاد ، شیمیایی ، شرکتهای نفتی و غیره به کامپیوتر وابسته هستند. گیاهان همچنین برای کنترل واقعی فرایندها از رایانه استفاده می کنند.
  • پزشکی - در زمینه پزشکی از کاربرد رایانه برای تشخیص انواع بیماری های جسمی استفاده می شود ، تجزیه و تحلیل و تشخیص بیماری ها نیز با استفاده از رایانه ، اشعه ایکس ، اسکن شهری ، سونوگرافی و غیره در زمینه های مختلف در دوره مدرن امکان پذیر است. رایانه در کاربرد گسترده ای است

ویژگی های کامپیوتر |ویژگی های کامپیوتر

1.                  سرعت - در حالی که شخص شما را برای انجام یک محاسبه کوچک زمان می برد ، اما کامپیوتر می تواند در کمتر از ثانیه محاسبات زیادی را انجام دهد ، این سرعت توسط پردازنده ارائه می شود ، سرعت کامپیوتر در هرتز اندازه گیری می شود. ، شدت کار رایانه در هر ثانیه ، به ازای هر میلی ثانیه ، در هر ثانیه در هر نانو ثانیه انجام می شود.

2.                  دقت - انجام کار بدون خطا به معنای تکمیل هر کار آینده با دقت کامل دومین ویژگی یک کامپیوتر است ، هیچ اشتباهی توسط رایانه انجام نمی شود ، کامپیوتر همیشه نتیجه صحیح می دهد ، زیرا کامپیوتر ما است تنها با رعایت دستورالعمل مشخص شده توسط برنامه ایجاد شده توسط کامپیوتر ، یک کار را انجام می دهد ، اگر نتیجه ای که توسط رایانه داده شده اشتباه باشد در آن صورت منطقه ممکن است یک خطا در برنامه هایی که توسط انسان طراحی شده

3.                  اتوماسیون - هنگامی که یک دستورالعمل بعدی به کامپیوتر داده شود تا کار تمام شود ، این کار به طور خودکار و بدون توقف کار می کند ، به عنوان مثال وقتی کامپیوتر به چاپگر اجازه می دهد 100 صفحه را چاپ کند. تمام 100 صفحه فقط بعد از چاپ متوقف می شود ، کامپیوتر دستورالعمل هایی را برای انجام این کارها دریافت می کند ، او آنها را بر اساس این دستورالعمل ها تکمیل می کند. یک برنامه / نرم افزار جداگانه برای انجام هر کار انجام شده توسط R وجود دارد

4.                  ظرفیت ذخیره سازی بزرگ: - داده ها و اطلاعات نامحدود را می توان در رسانه های ذخیره سازی خارجی و داخلی رایانه (هارد دیسک ، فلاپی دیسک ، نوار مغناطیسی ، CD RAM) ذخیره کرد. اطلاعات را می توان در رایانه ذخیره کرد و فضای کمتری را اشغال کرد. از این رو ظرفیت ذخیره سازی آن بسیار زیاد و نامحدود است.

5.                  بازیابی سریع: - اطلاعات لازم را می توان از اطلاعات ذخیره شده در چند ثانیه با استفاده از رایانه بدست آورد. استفاده از RAM- Random Access Memory باعث شده تا این کار راحت تر شود.

6.                  توانایی تصمیم گیری سریع: - کامپیوتر وضعیت را با توانایی تصمیم گیری سریع بر اساس دستورالعمل هایی که قبلاً گفته شد ، تجزیه و تحلیل می کند.

7.                  تطبیق پذیری: - انواع مختلفی از کارها با کمک رایانه قابل انجام است. رایانه های مدرن توانایی انجام انواع مختلفی از کارها به طور همزمان را دارند.

8.                  تکرار: - با دادن سفارشات رایانه ، می توانید همان نوع کارها را به طور مکرر و با اطمینان انجام دهید.

9.                  چابکی - کامپیوتر به دلیل ماشین بودن عاری از نقص انسان است. احساس خستگی و کسالت نمی کند و هر بار با ظرفیت برابر کار می کند.

10.              رازداری: - استفاده از رمزعبور می تواند کار رایانه را محرمانه جلوه دهد. فقط کسی که رمز عبور را می داند می تواند داده ها و برنامه های نگهدارنده در رایانه را با استفاده از رمز عبور مشاهده یا تغییر دهد.

11.              یکنواختی کار: - با وجود انجام یک کار مکرر و مداوم ، کیفیت کار کامپیوتر هیچ تاثیری ندارد.

انواع رایانه

کامپیوتر آنالوگ چیست؟

این گروه از رایانه هایی است که برای اندازه گیری فشار واحدهای فیزیکی ، دما ، طول ، سرعت و غیره استفاده می شوند ، بگذارید کمی بیشتر بدانیم ، بیایید در مورد فشارهای هواشناسی ، رطوبت یا باران موجود در جو صحبت کنیم. یا کمترین یا بالاترین درجه حرارت امروز چقدر بود ، آنالوگ رایانه ای برای جمع آوری داده های همه ، سنج باران (باران سنج) - در مکانی خاص ساخته شده است. میزان بارندگی اندازه گیری می شود ، 2 ریز سنج - رطوبت غالب موجود در جو ، انیمومتر را اندازه گیری می کند - قدرت و سرعت هوا را اندازه گیری می کند ، یعنی تمام رایانه های آنالوگ داده های فیزیکی را جمع می کنند. هستند 

رایانه دیجیتال چیست؟

رایانه های دیجیتال رایانه هایی هستند که شما معمولاً در خانه خود ، در دفاتر کار می کنید ، که در آن داده ها به صورت دیجیتالی تغذیه می شوند و خروجی بدست می آید .بیشتر رایانه های دیجیتال مورد استفاده و بازاریابی قرار می گیرند. رایانه های دیجیتال معمولاً داده ها و برنامه ها را به 0 و 1 تبدیل می کنند و آنها را بصورت الکترونیکی می گیرند.

رایانه ترکیبی چیست

رایانه های ترکیبی (رایانه آنالوگ) و آنالوگ رایانه (رایانه دیجیتال) از خصوصیات هر دو برخوردار هستند. این رایانه ها از آنالوگ و دیجیتال قابل اطمینان تر هستند ، کار آنها تهیه اطلاعات دیجیتالی از آنالوگ کامپیوتر است ، آنها بیشتر در پزشکی ، هواشناسی استفاده می شوند.

 



:: برچسب‌ها: اطلاعات عمومی رایانه , اطلاعات کامل در مورد رایانه , رایانه چیست , کاربرد رایانه ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

همانطور که همه میدانیم دنیای سلامت و زیبایی در کشور رو به پیشرفت چشمگیری گام نهاده است این عرصه در عین حال عرصه ای حساس و پیچیده است که ما قصد داریم در این متن راجع به این عرصه با شما صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید

دنیای سلامت و زیبایی همانطور که گفته شد رو به پیشرفت است و هرروز شاهد وارد شدن موسسات بسیار زیادی هستیم که در این زمینه فعالیت خود را آغاز می کنند ولی همانطور که در این مقاله ذکر شد و همه ما از آن مطلع هستیم این عرصه بسیار حساس و دارای پیچیدگی های خاص خود است به دو دلیل که شاید برای شما هم آشنا باشد آن هم ارتباط مستقیم آن با سلامت انسان و مهمتر از آن زیبایی شاید در خبرها زیاد شنیده اید که موسسات گوناگون زیادی را به دلیل رعایت نکردن الزامات و یا حتی ایجاد صدمات جانی جبران ناپذیر زیادی مجبور به تعطیلی شده اند و حتی برای همیشه مجوزهای لازم آن ها باطل شده است

شاید برای شماهم بارها پیش آمده باشد به فکر کاشت مو افتاده باشید کاشت مو و عمل های مرتبط با آن روش های بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها کاشت مو به روش SUT نام دارد خب اگر سری به موتورهای جست و جو بزنید خواهید دید موسسات زیادی در این عرصه فعالیت حرفه ای دارند ما قصد داریم در این مقاله یکی از موسسات را به شما معرفی کنیم ولی قبل از معرفی برخی از روش های مختلف کاشت مورا برای شما توضیح خواهیم داد

همانطور که گفتیم روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که شاید دانستن آن ها برای شما جالب باشد در گذشته نه چندان دور این امر زحمت فراوانی هم برای بیمار داشت و هم برای متخصصان این عرصه ولی اکنون با تلاش برخی از این افراد آن روش های دست و پا گیر گذشته جای خود را به روش های علمی و زود بازده کنونی داده است یکی دیگر از این روش ها کاشت مو به روش FIT نام دارد که شاید این روش برای خیلی از شما آشنا باشد

 

 

در روش هایی که معرفی شد خیلی از موسسات فعالیت حرفه ای و در خوری را دارند که هم سلامت بیمار و بازدهی بالارا تضمین می کند این روش ها برای متخصصانی هم که در این عرصه فعالیت می کنند از زحمتشان کم کرده و راحتی خیال را برای آن ها فراهم کرده است که از همه مهمتر سلامت بیمار آن ها در الویت است یکی دیگر از روش های کاشت مو که باید به آن اشاره کنیم کاشت مو به روش FUTاست که این روش هم به تازگی در کشور نهادینه و پا به عرصه اجرا گذاشته است همانطور که گفتیم در این مقاله قصد داریم موسسه ایی را به شما معرفی کنیم که تمام روش های فوق را به صورت حرفه ای در چارت تخصصی خود جای داده است و جالب است بدانید این موسسه دارای تجربه درخشانی در زمینه زیبای پوست و مو را داراست که شاید با کمی تحقیق و بررسی شما هم به این نتیجه برسید

کلینیک زیبایی آریامن یکی از موسساتی است که تمام روش های فوق را با دارا بودن متخصصین حرفه ایی و کار آزموده به بیماران ارائه می نماید این موسسه کارنامه درخشانی از فعالیت حرفه ایی خود به همراه رزومه پربار و رضایت افراد بسیاری را در خود جای داده است جالب است بدانید کلینیک زیبایی آریامن دارای وبسایت است که در آن می توانید رزومه آن ها و تخصص ها و روش های مختلف کاشت مو را مطالعه کنید

 

شماره تماس کلینیک زیبایی آریامن : ۰۲۱۸۸۲۱۰۱۳۶



:: برچسب‌ها: کاشت مو به روش SUT,کاشت مو به روش FIT,کاشت مو به روش FUT,کلینیک زیبایی آریامن,شماره تماس کلینیک زیبایی آریامن ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر


اگر اینترنت این فناوری را با یک کلمه پنهان نبوده است ، شاید آینده چیز دیگری باشد ، این اینترنت است که ما را به آن اضافه کرده است ، باعث شده رایانه ها و تلفن های هوشمند بدون اینکه به فکر اینترنت باشند ، احساس زنده بودن می کنند. چه اتفاقی برای Google ، Facebook و بله واتس اپ می افتد؟ شاید اگر وجود نداشته باشد

اینترنت چیست؟ 

اینترنت فن آوری است که دو یا چند رایانه ، سرور و مراکز داده را بهم وصل می کند ، به عنوان مثال فیسبوکی که شما اجرا می کنید و عکس ها و فیلم هایی که در فیس بوک آپلود می کنید در سیلیکون ولی ، ایالات متحده در مرکز داده های دفتر مرکزی فروشگاه هایی وجود دارد و آن اینترنت است ، به همین دلیل شما قادر به استفاده از آن داده ها هستید. 

انقلاب اینترنتی

امروزه اینترنت در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد ، در چند سال اخیر مردم به آن متصل شده اند به گونه ای که در زمان آینده نمی توان هیچ فن آوری را بدون اینترنت تصور کرد ، امروز هیچ منطقه ای از طریق اینترنت دست نخورده است ، امروزه به دلیل اینترنت در هند ، روستاها و پانچایات ها از مزایای مدیریت الکترونیکی بهره مند می شوند. مردم چنین مزایای زیادی را از اینترنت می گیرند.

مزایای اینترنت

امروز می توانید با کمک گوگل در چند دقیقه اطلاعاتی را در اینترنت بدست آورید ، اگر برای امتحان امتحان آماده می شوید ، به بسیاری از کودکان تحصیل می کند. با تماشای فیلم در YouTube از خانه می توانید یاد بگیرید که هر کاری انجام دهید. قبل از مراجعه به سایت ، می توانید تمام اطلاعات مربوط به نقشه را در نقشه گوگل و همچنین اطلاعات مربوط به آب و هوای مکان و اماکن برای بازدید در آنجا مشاهده کنید. صفحه اصلی  تجارت الکترونیکی که از طریق آن شما می توانید خرید، بانکداری خالص و یا کسب و کار. زنان می توانند دستور العمل ها ، نکات مربوط به سازنده خانه را درست از خانه یاد بگیرند. اگر حوصله دارید می توانید آهنگ ها ، فیلم ها ، بازی ها را با کمک آن بارگیری کنید. 

 

از دست دادن اینترنت

همچنین در دنیای اینترنت مورد سوءاستفاده قرار می گیرد ، برخی از افراد در اینترنت به سایت های شبکه های اجتماعی و غیره تبدیل می شوند و شب و شب به گفتگو و بیدار شدن ادامه می دهند ، این موضوع بر سلامتی تأثیر منفی می گذارد. استفاده ناامن از اینترنت می تواند باعث ویروس در رایانه شما شود و به کامپیوتر ارزشمند شما آسیب برساند. در بانکداری آنلاین ، سایتهای شبکه های اجتماعی ، اطلاعات شخصی شما مانند نام ، آدرس ، عکس و شماره تلفن همراه وجود دارد ، به دلیل بی دقتی شما هکرها می توانند اطلاعات شما را دزدی کنند و به شما آسیب مالی و روانی وارد کنند. 



:: برچسب‌ها: اینترنت چیست , مزایای اینترنت , انقلاب اینترنتی , از دست دادن اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

سفارش نقاشي ديجيتال

شما مي توانيد براي سفارش نقاشي ديجيتال از اين صفحه اطلاعات لازم را كسب كنيد.

رفتن به فرم خريد نقاشي ديجيتال

نقاشي كامپيوتري يا ديجيتال يك اثر هنري ماندگار است كه مي توانيد در تمام دستگاه هاي ديجيتال خودتان آن را با كيفيت بالا تماشا كنيد. اگر با اين نقاشي ها آشنا نيستيد ادامه ي مطلب را مطالعه كنيد.

نقاشي ديجيتال چيست ؟

ديجيتال پينتيگ – digital painting – از هنرهاي مدرن و وابسته به تكنولوژي است . هنرمند طراح ديحيتال با استفاده از يكي از كهن ترين هنرهاي جامعه انساني ( نقاشي ) به همراه تكنولوژي كامپيوتري و قلم نوري تصاوير ديجيتالي خلق مي كند كه براي علاقه مندان اين حيطه جذابيت خاصي دارد.

در اين حيطه برخي از هنرمندان دست به خلاقيت هايي نيز مي زنند و با اعمال برخي بزرگ نمايي ها تصاوير جذاب تري خلق مي كنند. برخي از هنرمندان به هنر كاريكاتور نيز در اين عرصه آثار شگفت انگيزي خلق كرده اند.

در كل در نقاشي ديجيتال هر تصويري كه در نقاشي هاي سنتي ديده ايد را مي توانيم انجام دهيم . تنها چيزي كه متفاوت هست رنگ و لعاب كار هست و ابزاري كه براي خلق اين اثر از آن استفاده شده.

از مزيت هاي نقاشي ديجيتال مي توان به چاپ اين آثار در ابعاد بزرگ اشاره كرد. البته اگر نياز به چاپ با ابعاد خاصي داريد ، قبل از خلق اثر با هنرمند در ميان بگذاريد.

نرم افزار هاي نقاشي ديجيتال :

براي اجراي تصاوير كامپيوتري معمولا از نرم افزار فتوشاپ و ايلوستريتور استفاده مي شود. همچنين نرم افزار كورل پينتر از نرم افزارهاي قدرتمند در ويندوز هست. نرم افزار بسيار قدرتمند ديگري كه اين روزها خيلي رايج شده است نرم افزار Procreate براي تبلت هاي آي پد پرو هست كه هنرمندان اين عرصه تصاوير بي نظيري با اين برنامه و البته با اين تبلت ايجاد كرده اند.

در بين نرم افزارهاي مطرح در اين زمينه مي توان از نرم افزارهاي ديگري هم نام برد ، از جمله :

  • Krita
  • Artweaver 
  • Microsoft Paint 3D
  • Affinity Designer
  • Clip Studio Paint
  • ArtRage
  • CorelDRAW

سفارش نقاشي ديجيتال ( تصويرسازي ) به سبك دانيال طاهري فر

اگر شما هم علاقه مند به نقاشي ديجيتال هستيد ( يا شده ايد ) مي توانيد تصوير خودتان را به صورت نقاشي ديجيتال داشته باشيد.

براي اين كار كافي است سه عكس با كيفيت از خودتان( يا عزيزتان ) كه دوست داريد آماده كنيد و براي من ارسال كنيد. ( به ايميل يا تلگرام من )

نمونه كار ها :

برخي از نمونه نقاشي هاي بنده را در تصوير زير مشاهده مي كنيد :

سفارش نقاشي ديجيتال

صفحه ي اينستاگرام دانيال طاهري فر : @danialtaherifar

قيمت نقاشي ديجيتال

هزينه ي اين كار براي عزيزاني كه در ايران زندگي مي كنند ۲۶۵ هزار تومان در ازاي هر كاراكتر هست و براي هموطنان مقيم كشورهاي خارجي ۵۰ دلار آمريكا در ازاي هر كاراكتر. ( به اين معني كه هزينه ي پرداختي شما براي يك عكس دو نفره هزار تومان يا ۱۰۰ دلار آمريكا خواهد بود )

قيمت نقاشي ديجيتال دو نفره :

  • قيمت براي ساكنين ايران ۴۹۰ هزار تومان
  • قيمت براي ايرانيان مقيم كشورهاي خارجي ۹۰ دلار آمريكا

زمان تحويل نقاشي ديجيتال :

زمان آماده شدن بستگي به كار شما و ميزان ريزه كاري هاي آن دارد، اما معمولا براي كارهاي تك نفره يك هفته زمان لازم هست و براي كارهاي دو نفره ۲ هفته.

 



:: برچسب‌ها: سفارش نقاشي ديجيتال , نقاشي ديجيتال چيست , نرم افزار هاي نقاشي ديجيتال , دانيال طاهري فر , قيمت نقاشي ديجيتال ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مهر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد