نوشته شده توسط : اصغر

برندهای معروف سازنده تلویزیون هرروزه در پی جذب مشتریان بیشتر و راضی نگه داشتن طرفداران خود هستند و بر ای اساس اقدام به تولید محصولاتی کرده اند که احساس خوشی را به آن ها ارائه دهند. تلویزیون ال جی 55NANO79تلویزیون سونی 55X9500H تلویزیون 55TU7000  و تلویزیون ال جی 55NANO86 از جمله محصولاتی هستند که به دلیل امکانات فوق العاده وکیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مناسب خود را در دل مشتریان جای داده است. این چهار مدل طبق کارشناسی های انجام شده در سال 2020 توسط فروشگاه سلام بابا انجام شده است.

1) تلویزیون الجی  55NANO79:

تلویزیون ال جی 55NANO79 از مدرن ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره ای می باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل تلویزیون می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر (SUHD (Super Ultra HD می باشد که همراه با میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌ العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید. همچنین فناوری نانوسل در صفحه نمایش تلویزیون ال جی به منظور نمایش حداکثر کیفیت رنگ عمل می کند. به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر AI 4K Upscaler نیز می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید. پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون Cinema HDR، HDR10 و HLG توسط صفحه نمایش تلویزیون ال جی به تجزیه و تحلیل رنگ ها می پردازد و رنگ هایی شفاف و واضح را به نمایش می گذارد. فناوری Local Dimming یا قابلیت علم کنترل نور در این تلویزیون ال جی NANO79 با مدیریت کردن نور صفحه نمایش این امکان را به وجود می آورد تا نور به صورت یکنواخت به تمام بخش های آن انتقال داده شود. سیستم صوتی این تلویزیون که از توان خروجی 20 وات بهره می برد، صدایی واضح و فراگیر را به گوش می رساند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS آن مربوط می‌شود که همراه با هوش مصنوعی ThinQ تکمالی از یک زندگی کاملاً مدرن و پیشرفته را در خانه خود حس می کنید. راه های ارتباطی این تلویزیون شامل پورت های HDMI و USB می باشد، که به کمک این پورت ها می توانید محتوای فایل های چند رسانه ای خود را بر روی تلویزیون به اجرا در بیاورید. هر کدام از گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 کاربر را از برنامه ها، شبکه های جهانی و استانی بهره مند می سازد. همچنین با استفاده از کنترل جهانی (Universal Control) می توان تمامی دستگاه ها نظیر دی وی دی، سینما خانگی و غیره را به صورت هوشمند کنترل کرد و به آنها دسترسی داشته باشید. حال با همراهی کردن ما در بخش های دیگر، مزایای این تلویزیون 55 اینچ بیش از پیش برایتان آشکار می شوند و چه بسا در پایان این نقد و بررسی همین مدل تلویزیون ال جی سال 2020 را برای خانه خود برگزینید.

ال جی در سال 2020 از کیفیت تصویر(Super Ultra High Deffinition)  برای تلویزیون بالارده ی 55NANO79 بهره گرفت. در واقع کیفیت تصویر 4K که در حال حاظر بالاترین سطح از کیفیت تصویر در بین نمایشگرهای خانگیست رنگ های طبیعی همراه با صحنه های زنده را جلوی چشم کاربر نمایان می سازد. تعداد پیکسل های نمایشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی به بیش از 8.2 میلیون پیکسل می رسند که همگی سعی دارند تا کیفیت بالای تصاویر را به صورت کاملاً دقیق و برجسته به رخ بکشند. در کل باید گفت کوالتی تصویر 4K اجازه می دهد کیفیت بالا در هر برنامه به خوبی لحاظ شود تا شما بتوانید هر صحنه را دقیق و واضح مشاهده کنید.

توان صدای 20 وات و از همه مهمتر وجود فناوری پردازش صوتی همگی از خصوصیات برجسته و عالی صدای تلویزیون SUHD ال جی 55NANO79 محسوب می شوند. این تلویزیون 55 اینچ که با قدرت صوتی 20 وات همراه شده کاربر را از صدایی کاملاً با کیفیت بهره مند می کند. به عبارتی بلندگوهای تلویزیون ال جی صدای اَبَر قدرت سیستم صوتی ها را به رخ می کشاند و کاری می کند تا کاربر تصور کند که در یک محیط ورزشی قرار گرفته شده است. این یعنی اینکه صدایی که از هر کدام از بلندگوهای تلویزیون ال جی بیرون می آید آنچنان همه جانبه و فراگیر می باشد که گوش کاربر به صورت کامل در صدایی با کیفیت غوطه ور می‌شود.

2) تلویزیون سونی  55X9500H:

تلویزیون سونی 55X9500H در سال 2020 و با هدف خدمت به کاربران توسط کمپانی سونی تولید و عرضه بازار جهانی شد. جای دادن سبکی از طراحی بسیار شیک در ال ای دی سونی زیبایی خاصی را به محیط دعوت می‌کند. علاوه براین مهمترین مشخصه این LED سونی به بخش هوشمند آن مربوط می‌شود. یک بستر نرم‌افزاری کاملاً هوشمند که به کمک قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید، محیطی بسیار لذت‌بخش و مفرح را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. وجود برخی ویژگی‌ها همچون سازگار با محصولات اپل به کمک برنامه Apple Air Play می‌باشد که این مدل ال ای دی 4K را از سایر تلویزیون‌های موجود در بازار متمایز کرده است. از این گذشته بخش صدا و تصویر LED سونی نیز با دست پر به سراغ کاربران آمده‌اند به صورتیکه همراه با کیفیت تصویر 4K و توان بالای 30 وات هرگز از انتخاب این مدل تلویزیون اسمارت پشیمان نمی‌شوید. این ال ای دی به عنوان یکی از مدل‌های بالارده و صد البته محبوب زندگی نوینی را برایتان به وجود می‌آورد که شما نیز اگر دوست دارید تنوع را به زندگی تان راه دهید پس چه بهتر همین مدل تلویزیون  4K سونی 55X9500H را برگزینید. علاوه بر تمامی ویژگی‌های عالی این مدل، شرکت سونی مشخصات بسیار زیادی را در این مدل تلویزیونش گنجانده که توجه شما را به خواندن بخش های دیگر این نقد و بررسی جلب می‌کنیم.

یکی از بهترین شاهکارهای کمپانی سونی در سال 2020 عرضه برخی از تلویزیون‌های بالارده با دیزاین لوکس بود. بهتر است بگوییم تلویزیون 2020 سونی 55X9500H دارای جذابیت خاصی می‌باشد که انتخاب آن حتی مشکل سخت پسندان را حل کرده است. برتری این مدل ال ای دی نسبت به سایر مدل‌ها سادگی و در عین حال جذابیت آن است. قاب تلویزیون  4K سونی به دلیل جنس آلومینیومی‌اش تلویزیون را درست مانند یک اثر هنری خوش طرح نمایان می‎‌سازد و اگر بر روی د

یوار قرار بگیرد فضای منزلتان را از حالت سادگی بیرون می‌آورد. این مدل LED به دلیل سایز بزرگ 55 اینچی‌اش را می‌توانید بر روی دیوار نصب کنید و از فضایی کاملاً مرتب برخوردا شوید. برتری ال ای دی اسمارت سونی X9500H نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر این است که اگر آن را بر روی دیوار قرار دهید، هرگز با کابل‌های شلخته و در هم و برهم در اطراف آن مواجه نمی‌شوید. بهتر است بگوییم با قابلیت پنهان‌سازی کابل‌ها شما می‌توانید کابل‌های تلویزیون را به پشت آن هدایت کنید.

سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت به عنوان یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر تلویزیون‌های هوشمند امروزی نقش بسیار مهمی در زمینه دسترسی به برنامه‌ها و بخش‌های متنوع تلویزیون ایفا می‌کنند. به عنوان مثال ال ای دی 2020 سونی 55X9500H دارای سیستم عامل اندروید است که خوشبختانه در بین کاربران در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. این سیستم عامل که دارای یک نوع رابط کاربری ساده است هم دسترسی راحت و سریع به اینترنت را برای کاربرانش مهیا می‌کند و هم اینکه نسبت به سایر تلویزیون‌ها بیش از 5000 برنامه گوناگون همچون Netflix را در دسترس می‌گذارد. لازم به ذکر است LED سونی علاوه بر اینترنت پر سرعت Wi-Fi از طریق پورت LAN نیز می‌تواند به اینترنت متصل شود.

3) تلویزیون سامسونگ55TU7000 :

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 جزو برترین و خوش طرح‌ترین ال ای دی هایی است که این شرکت با تولید آن در سال 2020 قدمی متفاوت در عرصه‌ی تلویزیون‌هایش برداشت. توجه به خصوصیاتی همچون طراحی و امکانات پیشرفته‌ی این نوع ال ای دی گزینه‌ای عالی را در اختیار کاربران قرار داد. در ابتدا صفحه‌‌نمایش این تلویزیون نظرها را به خود جلب می‌کند چراکه با کیفیت تصویر 4K و از همه مهمتر موتور تصویر کریستالی همراه شده است. همچنین مرورگر وب و سیستم عامل تایزن نیز به کمک صفحه Smart Hub به جستجوهای هوشمند شما وسعت می‌دهد. اگر بخواهیم بیشتر به خصوصیات عالی و هوشمند این LED نگاهی بیندازیم باید گفت به وسیله جستجوی صوتی و هوش مصنوعی می‌توانید هم دستگاه‌های هوشمند منزل را به وسیله ریموت کنترل در دست خود داشته باشید و هم اینکه از طریق صدا دستور مد نظر را بدهید. از این گذشته صدا نیز به عنوان نقش تعیین‌ کننده در انتخاب تلویزیون با قدرت خروجی 20 وات و تقویت کننده صدا شما را با حداکثر کیفیت صدا مواجه می‌سازد. اما از همه اینها گذشته اگر شیوه طراحی تلویزیون نیز به همان اندازه سایر خصوصیات ال ای دی برایتان اهمیت دارد باید به شما مژده دهیم که TU7100 درست متناسب با خانه لوکس شما طراحی شده است. 

بدون شک تلویزیون‌های 2020 سامسونگ خصوصاً ال ای دی 55TU7000 آنچنان شیک و ماهرانه طراحی شده که گویی تلویزیونی مانند آن تاکنون طراحی نشده است. لازم نیست دقیق به این تلویزیون 55 اینچ نگاه کنید چراکه از دور نیز راحت می‌تواند نظر کاربر را به سمت خود بکشاند. در حقیقت این LED درست مانند مدل سال قبل خود یعنی RU7100 با قاب باریک و پایه‌های دو شاخه‌ای طراحی شده است. سایز بزرگ این ال ای دی کاربر را مجاب به استفاده از براکت دیواری می‌کند چراکه دلیل خوبی است تا LED در اتاق نشیمن شما محیطی سینمایی را برایتان فراهم آورد. شاید انتخاب بر سر دو مدل RU7100 و TU7000 کمی برایتان سخت باشد اما ما با پیشنهاد همین مدل ال ای دی TU7000 به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که با صرف قیمت مناسب فضای خانه‌ی خود را به یک باره تغییر و رنگ و لعابی شیک به آن می‌بخشید.

تنها ریموت کنترل چند منظوره و راهنمای جهانی کافیست تا قدم در دنیای هوشمند بگذارید! برای اثبات این جمله یک بار از منوی کاربر پسند سیستم عامل تایزن ال ای دی 55TU7000 کمک بگیرید. سیستم عامل این تلویزیون  4Kتایزن است که همراه با منوی آن در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت می‌توانید به هر چیزی دسترسی داشته باشید. قابلیت اتصال به موبایل نیز گزینه‌ای عالی برای دوست‌دران به تماشای محتوای دستگاه‌های هوشمند بر روی تلویزیون است. بهتر است بگوییم همراه با قابلیت اتصال به موبایل شما می‌توانید محتوای مورد دلخواه موجود بر روی گوشی را از طریق صفحه‌نمایش این LED مشاهده کنید. از همه اینها گذشته سامسونگ فکری به حال دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل نیز کرده چراکه این ال ای دی علاوه بر اتصال گوشی‌های دیگر؛ در عین حال نیز راحت می‌تواند با گوشی آیفون، آیپد و مک بوک ارتباط برقرار کند.

فرمان صوتی همانطورکه از نامش پیدا است کار دستور دادن به تلویزیون را دارد به صورتیکه همراه با آن دیگر لازم نیست ریموت کنترل را در دست بگیرید. شما به کمک دکمه‌ی جستجوی صوتی این تلویزیون بعد از دستور دادن از طریق صدای خود می‌توانید به پاسخ هر سوال برسید.

4) تلویزیون ال جی 55NANO86 :

تلویزیون ال جی 55NANO86   محصولی نوین همراه با امکانات پیشرفته است که ال جی در سال 2020 از آن رونمایی کرد. این ال ای دی جزو مدل‌های بالارده است که امکانات پیشرفته‌ی آن سبب شده تا راحت در بین کاربران محبوب شود. به عنوان مثال طراحی زیبا یکی از مهمترین فاکتورهای اصلی در این تلویزیون است. بعد از طراحی یکی دیگر از مشخصاتی که تلویزیون ال جی را کاربر پسند کرده بخش اسمارت یا همان هوشمند می‌باشد که با سیستم عامل webOS، مرورگر وب، قابلیت اتصال به موبایل و همچنین جستجوی صوتی همراه شده است. صفحه‌نمایش مورد دیگری در ال ای دی ال جی می‌باشد که با کیفیت تصویر 4K و پنل IPS و همچنین موتور پرادازشگر تصویر آلفا 7 راحت تصاویر فوق‌العاده زیبا و جذاب را بر روی نمایشگر به معرض نمایش قرار می‌دهد. صدا نیز بخش دیگری در این تلویزیون 2020 است که توان کلی 40 وات و فناوری صدای سه بعدی دالبی اتموس کیفیت صدای طبیعی را به معنای واقعی کلمه به گوش می‌رساند. حال در اینجا با بیان اینکه هر چند تلویزیون‌های دیگری نیز هم رده این ال ای دی 2020 تولید و طراحی شده‌اند اما به جرأت می‌توان گفت نانو 86 دست بسیاری از مدل‌های دیگر را از پشت بسته است. لذا همراهی کردن ما در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی گویای صحت جمله بالا می‌باشد.

تلویزیون نانوسل ال جی مدل نانو 86 متناسب با خانه‌های لوکس طراحی شده است. برای اثبات چنین جمله‌ای کافی است تا این ال ای دی 2020 را بر روی دیوار بنشانید چراکه از هر طرف جذابیت خود را به رخ می‌کشاند. قاب تلویزیون به حدی باریک است که با فاصله بسیار کمی بر روی دیوار قرار می‌گیرد. بعد از قاب مورد دیگری که در این ال ای دی خودنمایی می‌کند سایز بسیار بزرگ صفحه‌نمایش است که حتی از پس محیط‌هایی با متراژ بسیار بالا نیز بر می‌آید. نمایشگر این تلویزیون به صورت تخت و بسیار نزدیک به قاب آن حک شده که این نزدیکی قاب و صفحه‌نمایش با یکدیگر حواس کاربر را بر روی صفحه‌ی تلویزیون متمرکز می‌کند. پایه‌ی هلالی شکل نیز مورد دیگری می‌باشد که در طراحی تلویزیون ال جی به کار گرفته شده است. این پایه به رنگ نقره‌ای بوده که با طراحی فوق‌العاده زیبایش هزینه خرید دکور را برایتان کاهش می‌دهد.

مرورگر وب، سیستم عامل، جستجوی صوتی و هوش مصنوعی تمام چیزهایی هستند که تلویزیون ال جی NANO86 به هر کدام یک مجهز می‌باشد. ال ای دی نانو 86 از طریق مرورگر وب کاربر را به دنیای مجازی دعوت می‌کند، که در کنار سیستم عامل نیز می‌توانید دسترسی سریع و آسان به محتوای مد نظر داشته باشید. ریموت کنترل هوشمند این ال ای دی از طریق دکمه‌ی لمسی آن و نیز منوی تلویزیون هر چیزی را در اختیار می‌گذارد. از طرفی دیگر اگر نمی‌خواهید ریموت کنترل را در دست بگیرید و در وقت خود برای جستجو صرفه جویی کنید می‌توانید از جستجوی صوتی کمک بگیرید. شما از طریق جستجوی صوتی به تلویزیون دستور می‌دهید و در مدت زمان کوتاهی به دستور مد نظر پاسخ داده می‌شود. هوش مصنوعی نیز مورد دیگری است که بخش هوشمند ال ای دی ال جی به آن مجهز می‌باشد. این برنامه‌‌‌ی هوش مصنوعی از طریق ریموت کنترل تلویزیون بر روی تمامی وسایل هوشمند نظارت کرده و در نتیجه شما می‌توانید از طریق کنترل هر چیزی را تنظیم کنید. علاوه براین برنامه‌های هوشمند تلویزیون آنچنان متنوع و گسترده هستند که هزاران فیلم و نمایش خانگی را در اختیار می‌گذارد.

 



:: برچسب‌ها: بهترین تلویزیون های 55 اینچ ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

در این مقاله برایتان از پشتیبانی شبکه گفته ایم؛ علاوه بر این مزیت های برون سپاری پشتیبانی شبکه را بیان نموده ایم. با مطالعه این مقاله به طور کامل متوجه خواهید شد که چگونه می توانید هزینه های پشتیبانی شبکه خود را با یک راه حل آسان، کاهش دهید. پس همراه ما باشید.

 

پشتیبانی و نگهداری شبکه چیست؟

به مجموعه خدماتی که برای حفظ و نگهداری، افزایش امنیت و پایداری زیرساخت و تجهیزات شبکه، نرم افزار و اطلاعات یک سازمان یا شرکت و رفع مشکلات و ایرادات احتمالی صورت می گیرد، پشتیبانی شبکه می گویند.

به فرد یا شرکتی که این فعالیت ها را انجام میدهد یا مدیریت میکند، پشتیبان شبکه اطلاق می شود. پس همانطور که گفتیم پشتیبان شبکه هم می تواند یک فرد باشد هم می تواند یک شرکت باشد که در حوزه پشتیبانی شبکه تخصص و مهارت و تجربه کافی داشته باشند.

پشتیبانی و نگهداری شبکه یک امر ضروری است که اکثر شرکت ها و سازمان ها نیازمند آن هستند. حال بعضی از شرکت ها نیرویی که در حوزه خدمات نگهداری و نصب و پشتیبانی شبکه و سخت افزار متخصص باشد را استخدام می نمایند و برخی دیگر این خدمات را به شرکت های نصب، پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری برون سپاری می نمایند.

 

خدمات پشتیبانی شبکه شامل چه مواردی است؟

  • نگهداری و رفع مشکلات احتمالی سیستم و شبکه
  • بروزرسانی و نصب نرم ‌افزارهای کاربردی و سیستم‌ عامل ‌ها
  • بروزرسانی و نصب و راه‌اندازی آنتی‌ ویروس‌ها و فایروال‌های نرم ‌افزاری و سخت‌ افزاری
  • برنامه ریزی جهت ارتقاء شبکه و ارائه مشاوره به کارفرما برای بهبود شبکه
  • رفع مشکلات احتمالی نرم‌افزارهای مورداستفاده
  • نصب سخت‌افزار و نرم‌افزارهای موردنیاز
  • یکپارچه‌ سازی اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان
  • مستندسازی نحوه عملکرد شبکه و بروزرسانی ماهیانه مستندات
  • بررسی دوره‌ای وضعیت شبکه
  • ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت پشتیبانی شبکه

 

آشنایی با مفهوم برون سپاری

برون ‌سپاری به واگذاری بخشی از وظایف، عملیات، کار، انجام فرایندها یا فعالیت‌ های داخلی یک کسب و کار یا شرکت به یک تامین کننده خارجی گفته می شود. به بیان دیگر وقتی سازمانی برخی از فعالیت‌ های خود را به عرضه ‌کننده ‌ای در بیرون از شرکت یا سازمان خود می سپارد به این عمل برون‌ سپاری می گویند.

۱کاهش و کنترل هزینه ها
کاهش هزینه از طریق کاهش هزینه های مرتبط با استخدام یک کارمند، مانند آموزش، مالیات، بیمه درمانی، بازنشستگی و ...


۲تمرکز مدیران روی هدف های اصلی شرکت یا سازمان
بسیار سخت است که یک شرکت در تمام زمینه ها فعالیت داشته باشد و تمامی کارها را خود به تنهایی انجام دهد. برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه به شما این اجازه را می دهد تا روی هدف های اصلی شرکت خود تمرکز کنید و باقی کارها را به شرکت های دیگر بسپارید.


۳دسترسی به تخصص بیشتر
درصورتی که شما خدمات شبکه خود را به شرکت های متخصص برون سپاری کنید، بازگشت سرمایه به شما بسیار بیشتر می شود. و شما می توانید به جای استفاده از دانش یک نفر، از تجربه یک تیم متخصص بهره مند شوید. و آنها از سیستم های شما به صورت دوره ای بازدید میکنند تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.


4دسترسی به آخرین تکنولوژی
معمولا شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، متخصصانی دارند که دانش آن ها همیشه به روز است و شما با برون سپاری خدمات خود می توانید همیشه از خدمات بروز آن ها بهره مند شوید.


5 صرفه جویی در زمان

اگر شما مدیر شرکتی هستید و هنگام خرابی کامپیوترهایتان خودتان مجبورید اشکالات آن را برطرف کنید یا آن را به دیگر کارمندانتان که وظیفه ی دیگری دارند و فقط آشنایی با کامپیوتر دارند می سپارید، قطعا علاوه بر از دست رفتن زمان خود و کارمندان دیگر امکان دارد که دچار اشتباه شوید و خرابی بیشتری به بار آورید. اما با برون سپاری خدمات IT خود، شرکت ارائه دهنده خدمت، درصورت وقوع مشکل آن را به سرعت حل می نمایند و اینگونه دیگر وقت خود یا دیگر کارمندانتان طلف نخواهد شد. علاوه بر آن این شرکت ها معمولا دوره ای از سیستم های شما بازدید می کنند و قبل از وقوع اشکال آن را برطرف می کنند.

 

چگونه برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه در کاهش هزینه ها به شما کمک میکند؟

یک شرکت یا سازمان کوچک برای استخدام یک کارشناس پشتیبانی شبکه می بایست هزینه زیادی صرف کند که در طولانی مدت اصلا به صرفه نیست. همچنین در صورتی که سازمان با بحران مواجه شود و کارشناس پشتیبانی شبکه حضور نداشته باشد به عنوان مثال به مرخصی رفته باشد، مدیران سازمان متحمل هزینه های زیادی خواهند شد تا شرکت های خدمات و پشتیبانی درآن تایم مشکل آنها را حل نمایند.

اما درصورت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه، پیمانکار موظف به ارائه خدمات پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز می باشد و این مساله باعث آسودگی خاطر مدیران سازمان ها و شرکت ها می شود تا آنها بتوانند به اولویت های اصلی مجموعه خود بپردازند.

بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک مدت هاست خدمات پشتیبانی شبکه خود را به صورت برون سپار انجام می دهند. با توجه به مزایایی که در بالا برای برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه ذکر شد ممکن است موجب تشویق شما شده باشد تا فعالیت ITتان را برون سپاری کنید. نکته ای مهم که باید به آن توجه کنید این است که، اگر خدمات خود را به شرکتی برونسپاری نمایید که سابقه کار با زمینه تجاری مرتبط شما را داشته باشند؛ بیش از آنکه تصور کنید برای کسب و کارتان مفید خواهد بود.

 

اگر شما هم نظرتان عوض شد و تصمیم به برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه خود را داشتید ما یک شرکت پشتیبانی شبکه خوب می شناسیم که شاید شما نام آن را شنیده باشید. پیشنهاد ما تیم متخصص و خبره رایان پشتیبان است. شما باخیال راحت می توانید خدمات پشتیبانی شبکه خود را به این تیم سپرده و دیگران نگران هیچ چیز نباشید.

 

۱کاهش و کنترل هزینه ها
کاهش هزینه از طریق کاهش هزینه های مرتبط با استخدام یک کارمند، مانند آموزش، مالیات، بیمه درمانی، بازنشستگی و ...


۲تمرکز مدیران روی هدف های اصلی شرکت یا سازمان
بسیار سخت است که یک شرکت در تمام زمینه ها فعالیت داشته باشد و تمامی کارها را خود به تنهایی انجام دهد. برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه به شما این اجازه را می دهد تا روی هدف های اصلی شرکت خود تمرکز کنید و باقی کارها را به شرکت های دیگر بسپارید.


۳دسترسی به تخصص بیشتر
درصورتی که شما خدمات شبکه خود را به شرکت های متخصص برون سپاری کنید، بازگشت سرمایه به شما بسیار بیشتر می شود. و شما می توانید به جای استفاده از دانش یک نفر، از تجربه یک تیم متخصص بهره مند شوید. و آنها از سیستم های شما به صورت دوره ای بازدید میکنند تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.


4دسترسی به آخرین تکنولوژی
معمولا شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، متخصصانی دارند که دانش آن ها همیشه به روز است و شما با برون سپاری خدمات خود می توانید همیشه از خدمات بروز آن ها بهره مند شوید.


5 صرفه جویی در زمان

اگر شما مدیر شرکتی هستید و هنگام خرابی کامپیوترهایتان خودتان مجبورید اشکالات آن را برطرف کنید یا آن را به دیگر کارمندانتان که وظیفه ی دیگری دارند و فقط آشنایی با کامپیوتر دارند می سپارید، قطعا علاوه بر از دست رفتن زمان خود و کارمندان دیگر امکان دارد که دچار اشتباه شوید و خرابی بیشتری به بار آورید. اما با برون سپاری خدمات IT خود، شرکت ارائه دهنده خدمت، درصورت وقوع مشکل آن را به سرعت حل می نمایند و اینگونه دیگر وقت خود یا دیگر کارمندانتان طلف نخواهد شد. علاوه بر آن این شرکت ها معمولا دوره ای از سیستم های شما بازدید می کنند و قبل از وقوع اشکال آن را برطرف می کنند.

 

چگونه برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه در کاهش هزینه ها به شما کمک میکند؟

یک شرکت یا سازمان کوچک برای استخدام یک کارشناس پشتیبانی شبکه می بایست هزینه زیادی صرف کند که در طولانی مدت اصلا به صرفه نیست. همچنین در صورتی که سازمان با بحران مواجه شود و کارشناس پشتیبانی شبکه حضور نداشته باشد به عنوان مثال به مرخصی رفته باشد، مدیران سازمان متحمل هزینه های زیادی خواهند شد تا شرکت های خدمات و پشتیبانی درآن تایم مشکل آنها را حل نمایند.

اما درصورت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه، پیمانکار موظف به ارائه خدمات پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز می باشد و این مساله باعث آسودگی خاطر مدیران سازمان ها و شرکت ها می شود تا آنها بتوانند به اولویت های اصلی مجموعه خود بپردازند.

بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک مدت هاست خدمات پشتیبانی شبکه خود را به صورت برون سپار انجام می دهند. با توجه به مزایایی که در بالا برای برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه ذکر شد ممکن است موجب تشویق شما شده باشد تا فعالیت ITتان را برون سپاری کنید. نکته ای مهم که باید به آن توجه کنید این است که، اگر خدمات خود را به شرکتی برونسپاری نمایید که سابقه کار با زمینه تجاری مرتبط شما را داشته باشند؛ بیش از آنکه تصور کنید برای کسب و کارتان مفید خواهد بود.

اگر شما هم نظرتان عوض شد و تصمیم به برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه خود را داشتید ما یک شرکت پشتیبانی شبکه خوب می شناسیم که شاید شما نام آن را شنیده باشید. پیشنهاد ما تیم متخصص و خبره رایان پشتیبان است. شما باخیال راحت می توانید خدمات پشتیبانی شبکه خود را به این تیم سپرده و دیگران نگران هیچ چیز نباشید.

 



:: برچسب‌ها: چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

کولر گازی دیواری اجنرال یکی از پروفروش ترین و پرطرفدارترین کولرهای گازی در بین مردم است. کولر گازی دیواری اجنرال ساخت کشور تایلند هست و موتور این کولر تحت لیسانس کاوازاکی ژاپن است. کولر گازی دیواری اجنرال برطبق نیاز هایی که مردم دارند ساخته و وارد خط تولید شده اند که کولر های امروزی اجنرال دارای تکنولوژی جدید اینورتر می باشند. کولرهای گازی از انرژی برق استفاده زیادی می برند و به همین دلیل کولرهای اجنرال را مجهز به تکنولوژی اینورتر کرده اند که این تکنولوژی باعث می شود که از انرژی برق کم تری استفاده کند به عبارتی کولرهای مجهز به تکنولوژی اینوتر کم مصرف می باشند.

در کولرهای گازی قدیمی وقتی دمای کولر را در یک درجه تنظیم می شود وقتی به آن دما می رسید کولر به طور اتوماتیک خاموش می شد و بعد از اینکه دمای اتاق افت پیدا می کرد دوباره کولر به صورت اتوماتیک روشن می شود. این فرایند باعث می شود که کولر دچار استهلاک زیادی می شود و اینکه این کولرهای قدیمی برق زیادی استفاده می کردند. تکنولوژی اینورتر که امروزه در کولر اجنرال جایگذاری شده است این مشکل را حل کرده است به گونه ای که این کولرهای گازی اجنرال با این تکنولوژی جدید با افزایش دما کولر از مدار خارج نمی شود بلکه دور حرکتی موتور به حداقل می رسد تا کولر دوباره سرد شود و به جریان خود ادامه دهد.

کولر گازی دیواری اجنرال دارای انواع مدل های کانالی، پنجره ای، اسپلیت دیواری، مولتی پنل ساده و مولتی پنل پیشرفته می باشد. کولر گازی اجنرال با استفاده از تکنولوژی اینورتر ساخته شده ی کشور ژاپن که از راندمان و دوام بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار است و چون این برند دارای سابقه ی طولانی در تولید کولرهای گازی می باشد و بهترین محصولات را به بازار عرضه کرده است باعث شده است که اعتماد مردم را به دست آورد.

کولرگازی دیواری اجنرال با عملکرد سرمایشی و تکنولوژی اینورتر که دارد بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال استفاده بهینه از انرژی می باشند هست. کولرگازی اجنرالدارای ظاهری زیبا و مدرن می باشد که باعث زیبایی دکوراسیون خانه، محل کار شما می شود. کولر گازی دیواری اجنرال می توان در مدت کمی دمای اتاق یا محل کار شما را به دمای دلخواه شما در بیاورد باعث خنکی محیط اتاق شما شود.

کولر گازی دیواری اجنرال دارای ظرفیت هوایی بالای است و قدرت خنک کنندگی بسیار بالا می باشد که با نصب بر روی دیوار باعث می شود دمای اتاق خیلی سریع به حالت خنک خود برسد. در این کولر گازی که دارای فیلتر های چند لایه می باشد باعث شده است هوایی که وارد اتاق می شود دور از هرگونه آلودگی ممکن باشد. فیلترهای موجود در این کولرکه دارای قابلیت شستوشو و قدرت جذب زیاد و همچنین با دارا بودن فیلتراسیون قابلیت این را پیدا کرده است که هرگونه گرد و خاکی که در هوا وجود دارد یا ویروس، میکروب و یا هرگونه آلودگی که در هوا هست را حذف و از بین می برد و این عمل باعث می شود هوایی که وارد خانه، محل کار شما می شود هوایی پاک و عاری از هرگونه آلودگی باشد. درکولر گازی دیواری اجنرال تکنولوژی که مورد استفاده قرار گرفته است باعث شده که که این کولر از سیستم سرمایشی بالایی برخوردار باشد درکل این کولر با مصرف انرژی کمتر بیشترین کارایی ممکن را در خنک کردن محیط عرضه می کند.

این کولر چون بوسیله ی کشور ژاپن با قطعات اصلی ساخته می شود باعث شده است که دارای استهلاک کمی باشد و دوام آن بخاطر همین قطعات اصلی که باعث کاهش استهلاک می شود افزایش یابد و دارای طول عمر بسیاری باشد که ما می توانیم از این کولر گازی دیواری اجنرال به مدت زیادی در خانه، محل کار، بخش های تجاری، تفریحی استفاده کنیم. این کولر بخاطر اینکه دارای نمایی شیک و مدرن و زیبا است باعث شده است که با هر دکوراسیونی که شما مد نظر دارید هم خوانی داشته باشد و در هر فضایی می توان از این کولرها استفاده کرد. این کولر دارای تنوع مختلفی در ظرفیت هوا دهی می باشد و به خریداران این امکان را می دهد که باتوجه به شرایط محیط خود یکی را انتخاب کنند.

مواردی که باید در انتخاب یک کولر گازی باید به آن توجه کنیم:

1- در انتخاب یک کولر گازی باید توجه کنیم که این کولر انرژی زیادی را مصرف نمی کند یعنی باید دقت کنیم که کولر گازی دارای تکنولوژی اینورتر می باشد چون این تکنولوژی مشکل کولرهای گازی قدیمی را که به صورت اتوماتیک خاموش می شده اند را رفع کرده و از انرژی کمتری استفاده می کند.

2- مورد بعدی در انتخاب کولر گازی این است که باید آن فضا و یا قسمتی از دیوار را که قرار است کولر در آن قسمت قرار بگیرد را در نظر بگیریم و باتوجه به اندازه آن ناحیه ابعاد کولر را انتخاب کنیم که کولر گازی دیواری اجنرال دارای ابعاد و تنوع بسیاری در کولرهای خود می باشد و حق انتخاب بیشتری را به مشتریان خود می دهد و باعث می شود که آن ها آزادانه انتخاب کنند.

ویژگی هایی که کولر گازی دیواری اجنرال دارد :

1- باعث می شود محیط به اندازه ای که میخواهیم خنک باشد یعنی در کل راحتی ما را بهتر فراهم می کند و دارای راندمان بالایی است.

2- بخاطر دوامی که دارد باعث می شود ما از آسایش خاطر بیشتری برخوردار باشیم.

3- کولر گازی اجنرال دارای انعطاف پذیر ی بیش تری است بخاطر اینکه دارای ابعاد و تنوع های بسیاری می باشد.

4- قابلیت تعمیر و سرویس دهی آن آسان می باشد.

5- چون با قطعات اصلی خود در کشور ژاپن ساخته می شود و از طریق نمایندگی ها از طرف شرکت اصلی به فروش می رسد دارای قابلیت اطمینان بسیاری می باشد.

6- قدرت تهویه ی بالا

7- قابلیت تغییر حالت خودکار کولرگازی

بهترین پیشنهاد برای خریداران این محصول این است که این کولر را از نمایندگی خود شرکت اصلی خریداری کنیم تا بتوانیم از گارانتی آن در صورت لزوم استفاده کنیم.

منبع
https://topfroosh.com/product/air-treatment/ogeneral-split-wall-mount/



:: برچسب‌ها: کولر گازی دیواری اجنرال ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

 قبل از اینکه به مقایسه کاندوم خاردار یا کاندوم معمولی بپردازیم، و به دنبال پاسخ سوال "کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی" باشیم، اولین سوالی که هر مصرف کننده باید از خود داشته باشد این است که هنگام رابطه جنسی با کدام کاندوم راحت‌تر هست!

انتخاب کاندوم تنها به مقدار لذت بردن مرد و زن از رابطه جنسی مربوط نمی شود. برای همین استفاده هریک از محصولات جنسی رضایت زوجین شرط اصلی است. کاندوم خاردار برای لذت بیشتر در روابط جنسی زن و مرد است، این درحالی است که کاندوم معمولی پرکاربردترین نوع کاندوم در دنیا است.

در مقایسه جلوگیری از بارداری استفاده، کاندوم خاردار در برابر کاندوم ساده با هم تفاوت های زیادی دارند و میزان جلوگیری از ورود اسپرم به داخل رحم زن در کاندوم ساده بسیار بیشتر است.

نحوه عملکرد کاندوم خاردار چگونه است؟

امروزه محصولاتی مانند کاندوم های خاردار، شیاردار، تاخیری و طعم دار از انواع کاندوم های پرطرفدار شرکت های تولیدی هستند که هر کدام در صدد پاسخ گویی به بخشی از نیازهای زوجین و با تمرکز بر افزایش لذت جنسی زن و شوهر و رفع معایب استفاده از انواع کاندوم از جمله کم شدن لذت جنسی و کاهش انتقال گرمای نواحی جنسی بوده، تلاش زیادی شده است و محصولاتی مانند کاندوم های خاردار و معمولی و خیلی نازک به سبد تولیدات خود اضافه کرده اند.

کاندوم های خاردار از یکسری برآمدگی روی سطح کاندوم تشکیل شده اند که همه نواحی کاندوم را پوشانده است و کاندوم های شیاردار نیز از گروه خاردارها است که یکسری برآمدگی هایی که حول محور کاندوم را پوشانده، تشکیل شده است. این برآمدگی ها و برجستگی ها سبب افزایش اصطکاک میان بافت واژن و آلت پوشیده شده با کاندوم میشود و همین امر تحریک پذیری زنان را هنگام رابطه جنسی و دخول به شدت افزایش میدهد و تجربه داشتن یک رابطه کامل همرا با ارگاسم را برای آن ها بوجود میاورد.

در برخی مدل های موجود در بازار این دو ویژگی با همدیگر ترکیب شده و محصول پرطرفداری را عرضه کرده اند. همچنین یکسری از کاندوم های شیاردار که برجستگی هایی را در قسمت پایه کاندوم دارند میتوانند سبب تحریک عضو کلیتوریس در زنان شده و لذت مضاعفی را از رابطه به ارمغان آورند.

مزایای استفاده از کاندوم معمولی

  •  استفاده از کاندوم بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به عفونت مقاربتی است.
  •  کاندوم را می توان به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی معمولی خریداری کرد، که باعث می شود آنها برای بسیاری از افراد به راحتی قابل دسترسی باشند.
  •  کاندوم معمولی مزیت این را دارد که حتی پس از مقاربت جنسی در محل خود بماند ، بر خلاف کاندوم های خاردار که ممکن است هنگام رابطه جنسی نعوظ مرد را از بین ببرد.
  •  استفاده از کاندوم معمولی به زن و مرد اجازه می دهد تا از یک روش ساده مسئولیت جلوگیری از بارداری ناخواسته را بر عهده بگیرند.

چه کسی از چه کاندومی استفاده کند؟

استفاده از کاندوم های خاردار و شیاردار عموما میان زوجین میانسال و زنانی که به دلایل مختلف از جمله زایمان طبیعی دچار گشادی واژن شده اند رایج تر است و به زوج های جوان که تعداد دفعات رابطه جنسی آن ها زیاد نبوده توصیه نمیشود و کاندوم های معمولی به همراه ژل روان کننده لوبریکانت بهترین انتخاب است.

لذت کاندوم معمولی بیشتر است یا خاردار؟

در مقایسه و تفاوت های میان کاندوم های معمولی و خاردار و با استناد به مقاله ای در رابطه با میزان لذت جنسی میان رابطه با کاندوم ساده و نوع خاردار، اکثرمردان اذعان داشتند که رابطه بدون کاندوم برای آن ها در مقایسه با رابطه جنسی محافظت شده با انواع کاندوم لذت بخش تر بوده است اما، میزان کم شدن این لذت در میان خانم ها در مقایسه با اکثر مردان کمتر بوده است.

 به عنوان پیشنهاد استفاده ازانواع کاندوم خاردار و یا معمولی که تحریک پذیری طرفین را بیشتر میکند، مثل کاندوم های دارای برجستگی های زیاد که افزایش دهنده اصطکاک بین آلت و واژن را بیشتر می کند و رابطه جنسی چند برابر لذت بخش تر می شود.

یا کاندوم های تاخیری که تایم رابطه جنسی زن و شوهر را بیشتر می کند را به شما توصیه می کنیم . همچنین استفاده از کاندوم های ساده که ممکن است احساس لذت بخش رابطه را کمی کاهش دهد، به دلیل مزایایی که در جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته دارد به نفع طرفین است قطعا توصیه شده است.

 یکی از مهمترین دلایل داشتن رابطه جنسی لذت بردن است. برخی افراد معتقدند در هنگام استفاده از کاندوم های معمولی این لذت کمتر شده و گرمای اندام جنسی در مقایسه با زمانی که بدون کاندوم رابطه برقرار می شود کمتر بوده و تمایل به استفاده از کاندوم را در آن ها کمتر می کند.

 پس پیشنهاد بهتر استفاده از کاندوم های خاردار و همینطور برای زوجین جوان، استفاده از کاندوم های خیلی نازک است.

روشهای پیشگیری از بارداری زیادی وجود دارد که زن و شوهر در یک رابطه جنسی، استفاده از آنها را انتخاب کنند.  با این حال، برای پیشگیری از بارداری کاندوم معمولی سریعترین انتخاب است. در صورت استفاده صحیح ، هر دو کاندوم معمولی و خاردار در جلوگیری از بارداری ناخواسته بسیار مؤثر هستند.

آیا کاندوم خاردار و معمولی از بارداری جلوگیری میکنند؟

هیچ روش پیشگیری از بارداری 100٪ مؤثر نیست ، اما کاندوم ها به طور کلی یک هدف مشترک دارند.  21٪ احتمال باردار شدن در هنگام استفاده از کاندوم معمولی وجود دارد.  14٪ احتمال بارداری هنگام استفاده از کاندوم خاردار است.  شما می توانید از یکی از کاندوم ها استفاده کنید.  کاندوم های معمولی و کاندوم خاردار با هم قابل استفاده نیستند.

آیا اندازه کاندوم مهم است؟

اگر از کاندوم مناسب استفاده نکنید رابطه جنسی می تواند ناراحت کننده باشد.  کاندوم خارجی خیلی بزرگ یا حتی خیلی کوچک می تواند آلت تناسلی شما را اذیت کند و خطر بارداری یا انتقال بیماری را افزایش دهد.  همچنین می تواند بر توانایی شما در ارگاسم تأثیر بگذارد. به همین دلیل دانستن اندازه کاندوم شما برای رابطه جنسی ایمن و لذت بخش از اهمیت زیادی برخوردار است.



:: برچسب‌ها: کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

در اکثر محیط های مجازی ، می توانید بخش های کوچکی را برای یک مارک ، سبک یا نوع محصول خاص پیدا کنید. در این بخش شما طرفداران محصولاتی را پیدا خواهید کرد که با ایجاد لینک ها و نام های تجاری ، مشتری بیشتری پیدا کنند. کلمات کلیدی محصول راهی عالی برای استفاده از سایت شما و شروع بسیار خوبی برای ایجاد محتوا برای وبلاگ شما است!

استفاده از این نوع از کلمات زمانی محفوظ است که برخی از کاربران فقط در جستجوی کلمه کلیدی نیستند و ممکن است برای یافتن آن از کلمات و اصطلاحات طولانی تری استفاده کنند. برای بسیاری از سایت ها ، رشد رتبه بندی گوگل عامل اصلی رشد و توسعه آن است.

هر وب مستر می خواهد بعد از طراحی سایت خود در صفحه اول یک محصول قرار بگیرد ، اما نکته اینجاست که همه نمی توانند به این صفحه دسترسی پیدا کنند. شرکت ، مارک و وب سایت شما حق این سطح را دارند! موتورهای جستجوی گوگل بیش از 200 نوع مختلف الگوریتم بهینه سازی موتور جستجو برای جستجوی سایت و بررسی دارند.

کلیه حقوق مالکیت معنوی در این سایت در مجموعه بروشور اصلی موجود است. طراحی وب سایت

اگر جواب این سؤالها بله است ، قدم بعدی را در نظر بگیرید.

طراحی وب سایت و ورزش یکی از خدمات تیم طراحی وب سایت CMS Top است و با گذشت سالها که در این زمینه رشد کرده ایم ، کیفیت طراحی وب روز به روز بهبود یافته است. طراحی وب سایت برای موتورهای جستجو ، حسابداران و متخصصان بسیار عالی خواهد بود. برای درک بهتر این خدمات می توانید به سبد طراحی وب سایت ما نگاهی بیندازید.

به لینک زیر نیز نگاهی بیاندازید:

روش قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چیست؟



:: برچسب‌ها: قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری نیاز و تقاضا به استفاده از کامپیوترهای شخصی و کالای دیجیتال روز به روز افزایش یافته است. این امر بدیهی است که هیچ یک از قطعات دیجیتال و کامپیوترهای شخصی ایده آل نبوده و امکان خرابی و ایجاد مشکلاتی  وجود دارد. همین امر باعث یه وجود آمدن نیاز و تقاضا از طرف استفاده کنندگان کالاهای دیجیتال به شرکت ها و تیم هایی که بتوانند این نیاز را یرطرف کنند شده است در ادامه با بلاگتن همراه باشید.

شرکت ایسوس

شرکت ایسوس (AsusTek Computer Inc) یک شرکت چندملیتی تایوانی هست که در زمینه ساخت محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات فعالیت میکند

ناگفته نماند که شرکت ایسوس سومین تولیدکننده برتر لپ‌تاپ در جهان و با اختصاص چهل درصد از سهم بازار مادربورد به خود بزرگ ترین تولید کننده مادر بورد هست.

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری ایسوس (یا آسوس) شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس کامپیوتر در تایوان تأسیس شد. ایده تاسیس ایسوس توسط مهندسان اسبق شرکت ایسر شکل گرفته و در نهایت افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران ایسوس معرفی شدند. نام کمپانی ایسوس از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است.

این کمپانی در سال 198 میلادی تاسیس گردیده است ایسوس با هدف ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمندانه امروز و فردا،با نام تجاری ایسوس پای به عرصه دنیای انفورماتیک گذاشت. مادربرد  ایسوس یکی از اولین تولیدات این کمپانی محسوب میگردد. این کمپانی در ادامه روند رو به رشد خود تا اواخر سال 2018 میلادی تولیدات کم نظیر و قابل توجهی از جمله نوت بوک های عامه پسند گوشی های هوشمند زنفون و در ادامه در ساخت ربات خانگی هوشمند زنبو به موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کرده است.

در سال 2015 و 2016 مجله فورچون کمپانی ایسوس را به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین کمپانی های جهان معرفی نمود و در ادامه روند رو به رشد خود در چهار سال گذشته رتبه با ارزش ترین کمپانی بین المللی کشور تایوان را به خود اختصاص داده است.

کسب بیش از 4300 جایزه و عنوان و درآمد تقریبی 13.3 میلیون دلار در سال 2016 تایید کننده این موضوع میباشد.

لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ ایسوس طرفداران زیادی در بازاردنیا و ایران پیدا کرده و خیلی ها فکر میکنند که لپ تاپ ایسوس از بسیاری از مارک های دیگر لپ تاپ بهتره و ایسوس رو در اولویت قرار میدن. چون  شرکت ایسوس خودش تولید کننده سخت افزار و بخصوص مادربورد های حرفه ای و قابل اعتماد در دنیاست.همچنین لپ تاپ ایسوس از نظر امکانات سخت افزاری و تکنولوژی هایی که داخلش استفاده میشه ، همیشه یه سر و گردن از مارک های هم قیمتش بالاتر بوده دسته بندی انواع لپ تاپ ایسوس Asus

■ لپ تاپ ایسوس خانواده (Thin & Light) باریک و سبک یا سری U یا S

■ لپ تاپ ایسوس خانواده ( Multimedia ) چند رسانه ای یا سری N

■ لپ تاپ ایسوس خانواده (Gaming ) مخصوص بازی یا سری G

■ لپ تاپ ایسوس خانواده (Everyday Computing ) کارهای کامپیوتری روزمره یا معمولی یا سری X و سری K

سری N ، سری K  ، سری X و … همگی زیر مجموعه ای از دسته بندی بالا هستند .

تعمیرات لپ تاپ های ایسوس

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم هیچ یک از کالاهای دیجیتال ایده آل نبوده و

احتمال بروز مشکل وجود دارد حتی برای  لپ تاپ های ایسوس . در همین راستا برای حل مشکلات ایجاد شده برای شما کاربران لپتاپ های ایسوس شرکت تعمیرات لپ تاپ ایسوس تاسیس گردیده است .

این شرکت مجموعه ای از تیم فنی و حرفه ای و کارشناسانی مجرب است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در حداقل زمان مشکلات شما عزیزان را میتواند برطرف کند.



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و... شنیده اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با ما همراه شوید.

 

چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید

 

اگر برای توسعه و دیده شدن کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده نمی کنید، بهتر است بدانید فرصت بسیار بزرگی را از دست داده اید؛ پس هرچه زودتر فعالیت مناسب در اینستاگرام را در برنامه های کاری خود قرار دهید و قدمی بزرگ تر به سوی اهدافِ کاری خود بردارید. اما به راستی چرا اینستاگرام از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است؟

1.ارتباط مستقیم با کاربران

اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای ارتباط مستقیم با کاربران است. در اینستاگرام می توانید با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران، کسب و کار خود را بهبود دهید و محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهید. همچنین تعامل داشتن با مخاطبان، می تواند نشان دهنده پویایی و زنده بودن کسب و کار شما شود و این امر به خودیِ خود، هوادارانِ شما را افزایش خواهد داد.

2. لزوم محتوای بصری

اینستاگرام محیطی برای به اشتراک گذاری انواع تصویر و ویدیو است. بهتر است بدانید انتشار تصاویری از محیط کاری، جو و فضای میان کارمندان و پروسه کاری می تواند تاثیری عظیم در ایجاد حس نزدیکی و جذب مخاطبان داشته باشد. همچنین با انتشار تصاویر مرتبط در مناسبت های مختلف، هر روزه توجه و فعالیت خود را به کاربران دیگر یادآوری کنید.

3. زیر نظر گرفتن فعالیت های رقبا

با حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، می توانید هر روزه شاهد فعالیت رقبای خود نیز باشید. همواره بررسی کنید که رقیب هایتان از چه راه هایی برای تبلیغات استفاده می کنند و چگونه با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. همچنین تعداد فالوورها و لایک های صفحه های رقیب، محبوبیت کسب و کار آن ها را به شما نشان می دهد. البته می توانید با خرید لایک ایرانی و فالوور ایرانی، خیال خود را از برتری میان دیگر رقبا راحت کنید.

 

 

 

 

انواع لایک و فالوور اینستاگرام

همانطور که گفتیم، از روش های برتری میان دیگر رقبا در اینستاگرام، خرید لایک و فالوور ایرانی است. اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اینستاگرام دارید، بهتر است به سرعت ترافیک پیج خود را بالا ببرید. خرید فالوور ارزان از جمله راه های موجود است. انواع لایک و فالوور اینستاگرام به شرح زیر است: لایک و فالوور ایرانی لایک و فالوور خارجی لایک و فالوور واقعی لایک و فالوور فیک در ادامه به توضیح تفاوت های هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی

همانطور که گفتیم، با افزایش تعداد فالوورها و لایک های مطالب، محبوبیت شما در میان کاربران افزایش می یابد. اگر قصد خرید فالوور ارزان برای پیج خود را دارید، بهتر است درباره انواع مختلف لایک و فالوور بدانید. به طور کلی می توان لایک و فالوورها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستند؛ اما نام و تصویر آنها متفاوت است. اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می شوند. به همین علت، لایک ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

تفاوت لایک و فالوور واقعی و فیک

تفاوت عمده میان فالوورهای فیک و واقعی، فعالیت آن هاست. فالوورهای فیک هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند. اما فالوورهای واقعی، دارای نام و تصاویر واقعی هستند و مانند هر یک از ما، در اینستاگرام فعالیت می کنند. با دانستن این موضوع، حتما متوجه شده اید که خرید لایک و فالوور ایرانی واقعی بهترین گزینه برای توسعه و دیده شدن صفحه شما در اینستاگرام است. ، ما برای فروش لایک و فالوورهای ایرانی باکیفیت همواره در کنار شما خواهد بود

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

خرید فالوور و لایک برای پیج اینستاگرامی، می تواند راه حلی عالی برای ارتقا برند شما در فضای مجازی باشد. اما بهتر است پیش از اقدام به خرید، مزایا و معایب این کار را نیز بدانید.

مزایای خرید لایک و فالوور

خرید لایک و فالوور اینستاگرام، می تواند به دیده شدن کسب و کار شما کمک بسیاری کند. اما بهتر است در خرید آن ها زیاده روی نکنید؛ چرا که اگر تفاوت میان لایک و فالوورهایتان فاحش باشد کاربران متوجه غیر واقعی بودن آن ها می شوند. به همین خاطر بهتر است متناسب با تعداد فالوورهایتان لایک بخرید و بالعکس. از جمله مزایای خرید فالوور اینستاگرامی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فالوور بالا برگ تایید شماست

با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک، می تواند اعتبار پیج شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شده اند. فالوورهای بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد.

بهتر از رقبای خود باشید

همانطور که گفتیم، نگاه کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است. به همین علت، برتری نسب به دیگر رقبا نقشی کلیدی در جذب مخاطبان خواهد داشت. از جمله راه های برتری نسبت به رقبا در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتر فالوور و لایک است. البته بهتر است به تناسب میان تعداد فالوور و لایک توجه داشته باشید.

معایب خرید لایک و فالوور

با دانستن معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توانید اهمیت و فواید این کار را برای کسب و کار خود بهتر ارزیابی کنید. از جمله معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توان موارد زیر را نام برد:

حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام: بهتر است بدانید، گرچه فالوورهای فیک می توانند به ظاهرِ بهتر صفحه شما کمک کنند، اما پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف خواهند شد. واضح است که کاهش ناگهانی فالوورهای پیج شما، هرگز جنبه خوبی نخواهد داشت و می تواند برای کسب و کار شما گران تمام شود.

بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما:

اگر اقدام به خرید لایک و فالوور ایرانی کرده اید، بهتر است به فکر خرید کامنت و ویو نیز باشید. بالا بودن تعداد فالوورها، در حالی که تعداد لایک ها و کامنت های مطالب پایین هستند، می تواند موجب بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما شود. پس بهتر است به تناسب میان تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های صفحه خود توجه داشته باشید.

به طور خلاصه

همانطور که در مقاله بالا خواندید، با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می توانید ارتباط خود را با مخاطبان و کاربران افزایش دهید و بیش از پیش دیده شوید. خرید لایک و فالوور ایرانی می تواند تاثیری چشمگیر در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما داشته باشد. اما بهتر است در این راه به کیفیت لایک ها و فالوورها توجه داشته باشید؛ خرید لایک و فالوورهای بی کیفیت، می تواند باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران شود. با استفاده از خدمات ما می توانید از کیفیت بالای لایک ها و فالوورهای خود اطمینان داشته باشید.

منبع: نمناک



:: برچسب‌ها: مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

مهمترین مطلب درمورد خرید پیپ اصل و خرید توتون پیپ شاید این باشد که بجز اصول اساسی و اولیه و بنیادین که آن هم در طول زمان دچار تغییراتی شده مانند اصول طراحی و ساخت پیپ که در سالهای اخیر دستخوش تغییراتی از جمله تغییرات سلیقه ای شده است ، مابقی مسایل مربوط به عالم پیپ و توتون از نظر شخص بنده ، بالای نود درصد ، بر اساس سلیقه و احساس میباشد !!!

شاید بهترین و ساده ترین توصیه ای که درباره انتخاب و خرید اولین پیپ بتوان داشت این جمله است که از هر پیپی که خوشتان آمد،  همان را بخرید !!
اما قبل از گوش دادن و رعایت این توصیه در نظر گرفتن برخی نکات و ویژگی ها لازم و مفید فایده است .
اول از همه در هنگام خرید پیپ، تهیه ادوات پیپ همچون فندک زیپو و کبریت مخصوص،  ابزار و یا بیلچه ،  نخ تمیز کننده و ....  فراموش نشود .
حال به برخی نکات و اصطلاحات که در هنگام خرید پیپ باید در نظر گرفته شوند اشاره ای میکنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید 

پیپ

1-جنس پیپ :

بعنوان اولین پیپ سعی کنید پیپی از جنس برایر که رایج ترین و بهترین گزینه برای ساخت می باشد،  انتخاب کنید،  ماده ای که از هر لحاظ برای ساخت پیپ مناسب است مقاوم در برابر حرارت ،  کیفیت اسموک عالی،  قدرت جذب مناسب و ظاهری زیبا و فریبنده .
اگر چه پیپ از مواد دیگری مانند سفال،  میرشام ، فلز و حتی پرسلین و...  نیز ساخته می شود ولی در میان تمام این موارد ،  برایر گزینه برتر است .
بعنوان ارزانترین پیپ نیز می توان از پیپ کورن کاب نام برد که از ذرت طی مراحل خاصی تولید می شود اما به دلیل داشتن کاسه کوچک و طعم و مزه خاص این پیپ به عنوان گزینه ای برای اولین پیپ توصیه نمی شود .
استم اکثر پیپ های برایری معمولا از جنس ولکانیت و یا لوسیت ساخته می شوند البته مواد دیگری نیز استفاده می شود.
ولکانیت جنس نرم تری دارد و در دهان و در میان دندان ها حس راحتی بیشتری ایجاد می کند و معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
لوسیت دوام و مقاومت بیشتری در برابر اکسیداسیون از خود نشان می دهد .

2-فرم و اندازه پیپ :

برخی دوستان جویای این مطلب شده بودند که تفاوت بین فرم های خمیده و غیر خمیده straight در چیست و کدام بهتر است !؟
در پاسخ بایید عرض کنم که غیر از تفاوت آشکار ظاهری قابل مشاهده در این دو فرم , هر کدام معایب و مزایایی دارند .
در فرم غیر خمیده straight بدلیل مستقیم بودن مسیر هوایی از آتشگاه تا دهان اسموک لایت و سبک تری خواهیم داشت , معمولا بدلیل فرم و ساختار ظاهری وزن کمتری دارند و سبک تر هستند , در هنگام نگهداشتن در دهان فشار کمتری به دندان وارد میشود , بنابر همین موارد به توصیه اساتید فن پیپ های غیر خمیده انتخاب مناسب تری برای پایپرهای تازه کار میباشند .
اما ! به دلیل همین مستقیم بودن مسیر هوایی و عبور هوای بیشتر و راحتر تر اگر صبر و تامل و آرامش در حین اسموک رعایت نشود احتمال گرم شدن کاسه پیپ بیشتر است و مطلب بعدی اینکه به همین دلیل اگر توتون مصرفی مرطوب و یا شیره دار باشد , خب طبیعتا باید منتظر ایجاد شیره در حین کشیدن پیپ باشید و شیره ایجاد شده به دلیل مستقیم بودن مسیر هوایی به راحتی به دهان منتقل خواهد شد .
در مورد پیپ های خمیده Bent باید عرض کنم که :
اولا شکل ظاهری این نوع پیپ ها حس نوستالژیک در بین افراد ایجاد میکند و بیشتر افراد , پیپ را با این فرم و ظاهر در ذهن به خاطر می آورند . گذشته از این موضوع باید اشاره کرد که به دلیل انحنای موجود در این فرم پیپ , مسیر جریان هوا طولانی تر شده و در نتیجه اسموک خنک تری خواهیم داشت بخصوص در مدل های چرچ , هر چه مسیر عبور هوا طولانی تر باشد , اسموک خنک تر میشود اما همین افزایش مسیر هوا خود مستلزم ایجاد فشار بیشتر در دهان برای کام گرفتن میشود بعلاوه باعث افزایش وزن پیپ نیز میگردد , همچنین به خاطر ساختمان ظاهری پیپ شاید مجبور شوید زمان بیشتری را برای پیدا کردن پیپ مناسبی که با استایل شما هماهنگی بیشتری داشته باشد و به اصطلاح در دستتان بنشیند , صرف کنید .
مزیت این فرم در منتقل نشدن شیره ایجاد شده به دهان پایپر است.
مخصوصا با سیستمهای ابداعی و انحصاری که توسط سازندگان پیپ در ساخت پیپ ها انجام میگیرد مانند سیستم انحصاری بربیا در قسمت استم و سیستم انحصاری پترسون , که همگی سعی بر داشتن هر چه بیشتر اسموکی خنک تر , خشک تر و لایت و سبکتری دارند ..

پیپ

3-قیمت پیپ  :

پیپ در کشور ما معمولا از حدود 100 هزار تومان شروع شده و تا چند میلیون ادامه پیدا می کند.
پیشنهاد میکنم برای اولین پیپ از گران قیمت ها شروع نکنید تا اگر بنا به دلایلی از ادامه پیپ کشیدن منصرف شدین فشار مالی زیادی به شما وارد نشود.
همچنین از خرید پیپ های فیک و چینی موجود در بازار نیز خودداری کنید که جزء ضرر به سلامتی و همینطور جیب شما چیزی بهمراه نخواهد داشت.
توصیه میکنم به فروشگاه مراجعه کنید و از گفتن این موضوع که شما در پیپ کشیدن تازه کار هستین ابایی نداشته باشین،  در هر صورت فروشنده دیر یا زود متوجه این موضوع خواهد شد ولی با بیان تازه کار بودن فروشنده می تواند طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش روی شما قرار دهد و چه بسا توصیه های ارزشمندی برای شروع کار داشته باشد .

4 -فیلتر پیپ :

یکی از اساسی ترین موارد در هنگام پیپ کشیدن داخل ندادن دود حاصل از سوختن توتون  به ریه هاست بهمین دلیل به عقیده خیلی ها وجود فیلتر امری غیر ضروری است ،  به عقیده این گروه یکی از معایب وجود سیستم فیلترینگ در صورت رعایت نکردن نظافت مرتب و منظم تاثیر بر روی طعم و مزه و کیفیت اسموک به دلیل وجود آلودگی در سیستم فیلترینگ است .
اگر چه در بسیاری از نقاط دنیا بخصوص اروپای مرکزی استفاده از پیپ های فیلتر دار 9 میلی متری رایج و مرسوم است .

انواع توتون پیپ ساموئل گاویت:

شرکت ساموئل گاویت در سال ۱۷۹۲ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ سال است که در زمینه تولید توتون پیپ مرغوب و توتون اسنیف در حال فعالیت است. شاید یکی از نامدارترین و قدیمیترین برند های تولید توتون پیپ در جهان باشد.
استفاده از موارد اولیه مرغوب، اسانس هایی با پایه طبیعی و فارق از افزودنی های شیمیایی آن را به یکی از برترین برندهای تولید کننده در این صنعت تبدیل کرده است. شاید جمله " هنوز آنقدر پولدار نشده ام که کالای ارزان بخرم"را واقعا در طرز تفکر این شرکت انگلیسی بشود یافت! شاید جالب باشد بدانید که شرکتی با این قدمت و سابقه هنوز در تولیدات خود از روش های سنتی و گاها دستی استفاده می کند و برخی از ماشین آلات آنها متعلق به همان ۲۰۰ سال پیش است. !

سوال این است چرا؟

شاید بتوان اولین برندهای تولید پیپ را هنوز در انگلستان جست، در زمانی که پیپ و پیپ کشیدن در ابتدای راه خود بود. پیپ کشیدن همیشه طبقه خاصی از جامعه را شامل شده و هنوز هم بسیاری افراد پیپ کش را کمی خاص تر می بینند.
شرکت ساموئل گاویت هنوز هم مشاور بلیندینگ بسیاری از شرکت های اروپایی و امریکایی است و کمتر نمایشگاه معتبری را می توان جست که استند این کمپانی خالی باشد.
در ذیل به توضیح انواع توتون پیپ این شرکت خواهیم پرداخت.

توتون فول ویرجینیا فلیک (FullVirginiaFlake1):

این توتون فلیک ۱۰۰% ویرجینیاست. ویرجینیا توتون شیرینی به حساب می آید و رنگ آن زرد روشن است. در دو مرحله بلیندینگ و هولدینگ کمی رنگ آن تیره تر شده و برای دوستداران توتون شیرین انتخاب مناسبی است. طعم آن شیرین و سنگینی آن متوسط است.
هنر طراحی و ساخت پیپ ایرانی تا سال ۲۰۱۵ رویایی بیش برای ایرانیان نبود! ماه اکتبر ۲۰۱۵ بود که تیم مدیریت انجمن پیپ ایران و مجموعه پاسارگاد تاباک طراحی های خاص استاد رحیمی (mastro rahimi ) و‌ ترکیب رینگ نقره و حتی مینا کاری توجه سازندگان پیپ جهانی و حتی سندیکاهای پیپ سازی ایتالیا و فرانسه را به خود جلب کرد. با چند سال تلاش و کار گروهی از اولین ست شش تایی پیپ طراحی و ساخت رونمایی شد و نام‌ برند پاسارگادتاباک در دنیا به عنوان اولین سازنده پیپ ایرانی مطرح شد و صفحات اینستاگرام و سایت و فیسبوک این مجموعه مورد توجه برند های معتبر سازنده ایتالیایی شد و بازدید هایی توسط صاحبان برند و مطرح جهان و مخصوصا ایتالیایی ها از محل فروشگاه انجام شد و استاندارد های فروشگاه و شرایط یک اسموک شاپ واقعی مورد تایید این عزیزان همچون آقای بوتزی صاحب برند پیپ بربیا قرار گرفت
تا ماه اکتبر ۲۰۱۸ پاسارگادتاباک بعد از گذشت سه سال از شروع به طراحی و ساخت اولین پیپ در ایران۴۲۰ پیپ تماما دست ساز با برایر و متریال ایتالیایی را با هنر ایرانی به نمایش گذاشته است.
مجموعه پاسارگادتاباک و کافه آرتین با شعار کار گروهی و به عنوان اولین اسموک شاپ و اولین انجمن پیپ ایران و اولین طراح و سازنده پیپ ایران و اولین بیوکس کار حرفه ای پیپ مرشام و تنها مرکز نگهداری اصولی سیگاربرگ در ایران
منبع : www.pasargadtabac.net                     
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره "٠٩٣٥٢٢٠٠٠٧٧" تماس حاصل فرمائید.
كانال انجمن پاسارگاد تاباک : pasargadtabaccafeartin@

پیپ

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت پیپ اصل,خرید پیپ اصل,خرید توتون پیپ ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

مقدمه :

فناوری نانو به دليل تاثير قابل توجه و توسعه روز افزون در زمينه های مختلف، دارای اهميت ویژه ای است. در كنار مزايای غير قابل انكار ابعاد نانو، مسئله زيست محيطی مرتبط با آن نيز از اهميت زيادی برخوردار است . در اين راستا يكی از مسائل مطرح در صنايع ساختمانی،  افزایش کیفیت و دوام متریال های مورد استفاده نسبت به آلودگی های جوی و نیز محیطی می باشد.
در این پروژه به منظور تولید سرامیک نانو با خواص، ضد لکه، آسان تمیز شونده، بی نیاز از شستشو با استفاده از مواد جرم گیر و افزایش مقاومت دکور مطرح می باشد.
به جهت تولید چنین محصولی پیشنهاد می گردد از مواد و پوشش های آبگریز نانو مقیاس استفاده گردد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

پوشش نانو

نانو پوشش‌ چیست؟

در تعریف پوشش‌ها گفتیم که آنها لایه‌هایی هستند با ضخامت کمتر از ماده‌ای که روی آن می‌نشینند. فکر می‌کنید وقتی پیشوند «نانو» را به «پوشش» اضافه کنیم چه تغییری در تعریف آن ایجاد می‌شود؟
در نگاه اول ممکن است با قرار دادن «نانو» در کنار «پوشش» به این نتیجه برسید که این لایه ضخامتی در حد چند نانو خواهد داشت  که البته درست است ولی همیشه این‌گونه نیست. وضعیتی را در نظر بگیرید که در آن برای تولید پوشش، از مواد نانومتری و نانوذرات استفاده شود. در این صورت، اجزاء تشکیل‌دهنده این پوشش‌ها نانومتری هستند، ولی خود پوششِ ضخامتی بیش از 100 نانو ضخامت خواهد داشت.

انواع نانوپوشش‌ها:

با توجه به تعریف بالا، می‌توان نانو پوشش‌ها را به صورت زیرتقسیم‌بندی کرد:
یکی از مشکلات خوردن پفک، چسبیدن ذرات پفک به دست است که باعث می‌شود انگشتانی نارنجی داشته باشیم. (اما البته به سختی‌اش می‌ارزد!) چگونگی چسبیدن ذرات پفک مثل تولید پوشش با استفاده از ذرات ریز است. ذرات پفک به خاطر رطوبت به دست می‌چسبند (عامل چسباننده) و پوششی از ذرات پفک را ایجاد می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید نانولوله‌ها، نانوپودرها، نانوسیم‌ها و... موادی نانومتری هستند. هر کدام از این مواد خصوصیات فوق‌العاده‌ای دارند. مثلاً نانولوله‌ها از خواص الکتریکی، استحکام مکانیکی و چند خاصیت ویژة دیگر برخوردارند. اگر ما با استفاده از عوامل چسباننده، نانوذرات را کنار هم روی سطح بچسبانیم، پوششی ایجاد خواهد شد که خواص آن مشابه خواص نانوذرات خواهد بود. البته مهم‌ترین عامل در این حالت، سطح آزاد بالای این نانوذرات است که باعث می‌شود به نحو بسیار مناسبی به همدیگر بچسبند.
برای درک این موضوع تصور کنید که چگونه ذرات نمک درون یک نمکدان به علت رطوبت موجود در هوا به همدیگر می‌چسبند و کلوخه‌ای می شوند. رطوبت عاملی است که سطح بیرونی ذرات ریز نمک را خیس می‌کند و باعث می‌شود سطح بیرونی دو ذره به همدیگر بچسبند. حتماً می‌دانید که یک کلوخه وقتی خرد می‌شود، سطح آزاد آن به چند برابر می‌رسد. از طرف دیگر، این سطح آزاد مکانی خواهد بود که در آن ذرات به سطح زیرین می‌چسبند.
چیدمان اتم‌های مواد درون سلول‌هایی به نام دانه در مواد بلوری (که اتم‌هایشان به صورت منظم کنار هم چیده شده‌اند)، راه دیگری برای تولید نانوپوشش‌هاست. مواد بلوری موادی هستند که اتم‌های تشکیل‌دهندة آنها به صورت منظم در جهت‌هایی خاص درون حوزه‌هایی مثل سلول‌های روی پوست دست قرار گرفته‌اند. برای تولید نانوپوشش با این خصوصیت، باید اندازه دانه‌های این پوشش‌ها را به حد 1 تا 100 نانومتر درآورد، یعنی باید دانه‌ها را  که داخل هر کدام از آنها اتم‌ها در جهت خاصی چیده شده‌اند) ریز کرد. استفاده از دانه‌هایی با اندازة 1 تا 100 نانومتر، پوشش تولیدی را به عنوان پوشش نانوساختار مطرح می‌کند.
شمایی از یک پوشش نانوساختار
اصطلاح «لایه نازک» یا «فیلم نازک» را شاید شنیده باشید، ولی آیا می‌دانید منظور از لایه نازک چیست؟ چرا می‌گوییم نازک؟ و نازکی این لایه‌ها در چه حدی است؟
تصویری از یک لایه نازک اکسید آلومینیوم که روی یک زمینه سیلیکونی نشانده شده است.
همان‌طور که حدس زده‌اید، لایه نازک، ضخامت خیلی کمی دارد، اما لایه‌های نازکی نانوپوشش به شمار می‌روند که ضخامت آنها در محدوده 1 تا 100 نانومتر باشد. چنین لایه‌هایی کاربردهای فراوانی دارند. مثلاً می‌خواهیم آینه‌ای داشته باشیم که فقط طول موج 620 نانومتر یعنی قرمز را منعکس کند و بقیه امواج را از خود عبور دهد.
چنین کاری با نشاندن یک لایه نازک مناسب که دارای این خاصیت باشد امکان‌پذیر است. در این فرآیند معمولاً از دو ماده استفاده می‌کنیم: اولی زیرلایه و دومی پوشش است که با روش‌هایی مثل تبخیر و رسوب‌دهی «لایه‌نشانی» می‌شوند. تعداد لایه‌های نشانده ‌شده بستگی دارد به اینکه بخواهیم آینه چه ضریبی از موج را منعکس کند. هر چه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، امواج بیشتری منعکس می‌شوند، ولی اگر این تعداد از مقدار معینی بیشتر شود، لایه‌ها دیگر به هم نمی‌چسبند.
ما در طبیعت هم مثال‌هایی از لایه نازک داریم. اگر گفتید کجا؟ با کمی فکر کردن حتماً متوجه خواهید شد. (راهنمایی: یادی از نفتکش‌ها کنید!) وقتی نفت در دریا نشت می‌کند سریع‌ترین کاری که باید انجام شود، پاک‌سازی دریاست. ولی از کجا متوجه می‌شوند که نفت در کدام قسمت سطح دریا پراکنده شده است؟ رنگ آن قسمت از دریا تغییر می‌کند. در حقیقت، به رنگ سبز درمی‌آید. یک لایه از نفت روی سطح دریا مثل یک لایه نازک عمل می‌کند. این لایه نازک فقط طول موج 530 نانومتر (سبز) را باز می‌تاباند. مثال دیگر حباب صابون است. حباب صابون لایه‌ای نازک از آب و مواد شوینده است که داخل آن را هوا پر کرده است. (سخن یک آدم بزرگ: انسان هیچ‌وقت چیزی را از خودش ابداع نمی‌کند، بلکه همیشه از طبیعت الهام می‌گیرد)

پس دیدیم که نانوپوشش‌ها به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

نانوذرات چسبانده‌شده روی یک زمینه
روکش‌های بلوری با ساختار نانومتری
لایه‌های نازک

سنجش کیفیت محصول :

در اولویت اولیه نمایش آبگریزی ترکیب مورد اهمیت است، البته در اين خصوص اطمینان از عدم رهاسازی مواد به كار رفته به عنوان نانو ماده موثر بر روي سطح کار، جهت اثبات کیفیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا كه در اثر رهايش نه تنها پايداري نانو ماده از بين رفته و در نتيجه ويژگی پيشرفته ضد لك بودن به مرور زمان و در اثر شستشوی مكرر از بين خواهد رفت.
در این مورد باید به استانداردهای مربوط به تست خواص پوشش های نانو، در حوزه داخلی و بین اللملی استناد شود؛ لذا تست متدهایی بر اساس این استاندارد ها برای آزمایش بر روی سطح پوشش داده شده با مواد نانو تهیه می گردد. پس از تعیین تست متد ها باید آزمایش هایی مربوط به اندازه گیری میزان زاویه تماس، مقدار مقاومت سطح نسب به مواد شوینده و نیز در برابر سایش (بار ترافیکی) از سطح های مختلف پوشش داده شده با مواد نانو طراحی و انجام شود.
جهت تدوین این روش آزمایش و اجرای آن بر روی سطوح مختلف، استفاده از خدمات پژوهشکده های رنگ و پوشش توصیه می گردد.

مقدار پوشش دهی محلول های نانو :

مقدار محلول مورد نیاز برای پوشش دهی هر متر مربع به طور متوسط تقریباً 40سی سی می باشد.
مدت زمان نگهداری محلول های نانو
مواد اولیه محلول نانو جهت پوشش  دهی دارای دوام 11 ماهه می باشد و پس از ساخت محلول ، ترکیب نهایی دارای دوام 2 ماهه می باشد و پس از این زمان ذرات محلول شروع به درشت شدن می کنند و خواص حاصله کاهش می یابد .

شرکت نانو پویش  با ارئه خدما زیر در خدمت شماست:

راحی ، مشاوره و فروش محصولات نانو (پوشش های ضد آب ،ضد لکه ، خود تمیز شونده ،آنتی باکتریال)
ارائه انواع پوشش های نانو (آبگریز – خود تمیز شونده – آسان تمیز شونده )
اجرای انواع پوشش های نانو همراه با شستشو و نظافت نما ( با داربست یا بدون داربست)
ارائه مواد ضد آب برای سنگ های طبیعی و مصنوعی : ضد آب، لکه چای، قهوه، روغن و . . .
ارائه مواد خود تمیز شونده برای نما های شیشه ای
ارائه مواد خود تمیز شونده (فتوکاتالیست) برای انواع سنگ، آجر و بتن
ارائه مواد آسان تمیز شونده (Easy Clean) برای سنگ های کف سالن و پارکینگ
ارائه مواد نانو برای اجرا روی بند کشی کاشی های استخر، حمام، سونا، جکوزی و سرویس های بهداشتی (ضد نفوذ آب و پرکننده درزها)
ارائه مواد نانو جهت اجرا بر روی نماهای شیشه ای و کامپوزیت ها
ارائه مواد نانو جهت پایداری و ضد آب نمودن چوب در ساختمان ها
ارائه مواد نانو برای نماهای آجری و یا سیمان سفید
ارائه مواد نانو برای اجرا بر روی سازه های بتنی جهت آبگریزی این نوع از سازه ها (جایگزین ایزوگام)
ضد آب نمودن گچ ( پنل های گچی یا کناف ضد آب)
ارائه مواد نانو برای ابنیه قدیمی (کاهگلی و گچی) و حفظ ظاهر کاهگل و گچ و نیز ضد آب نمودن آنها
ارائه مواد نانو برای براق نمودن و جلا دادن به سنگ و آجر نما

نانونیا:

نانو نیا ارائه کننده پوشش های نسل جدید در زمینه عایق های رطوبتی، رزین، پوشش های خود تمیز شونده و افزودنی های بتن با بهره گیری از تکنولوژی نانو می باشد.
این محصولات به عنوان نسل جدیدی از خدمات ساختمانی در زمینه اماکن و محل های مرتبط با آب و رطوبت، حفاظت از نمای ساختمان ها و تقویت سازه ها می باشد و ما افتخار داریم علاوه بر تولید این محصولات در زمینه مشاوره و اجرای آنها با مهندسان، طراحان و شرکت های ساختمانی همکاری مستمری داشته باشیم

ارتباط با ما:

تهران ، اتوبان ارتش، مینی سیتی، قبل از میدان شاهد ، کوچه شهید غیبی ، پلاک ۸ ، طبقه ۱

تلفن :
26456991 - 021
فکس :
26456293 - 021
info@nanonia.ir


:: برچسب‌ها: پوشش های نانو , فناوری نانو ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر

در سری وبلاگ های موجود تصمیم دارم مطالب مهم سایت ویکی پدیا را برای کسانی که دنبال کننده وبلاگ های من هستند منتشر کنم شاید از خود بپرسید چرا مزایای این مقالات چی هست یکی از مزایای این مقالات این است که به زبان فارسی روان تبدیل شده و به راحتی قابل خواندن می باشد یکی دیگر از مزایای این مقالات فونت و ترتیب کلمات است از اینکه وبلاگ ما را را دنبال می کنید از شما تشکر می کنیم و آرزو داریم بتوانیم مقالات خوبی را برای شما فراهم کنیم

لطفا توجه داشته باشید این مطلب دارای منبع است و در انتهای مقاله می توانید منبع به همراه لینک را مشاهده کنید

خدمات میکروبلیدینگ

بی مقدمه در این مطلب از نام کلمه میکروبلیدینگ به خیلی از موارد دلخواهتان می‌توانید برسید. اگر ابروهای کم‌پشتی دارید و یا از آرایش کردن ابروهای خود بصورت مداوم خسته شده‌اید و می‌خواهید همیشه و همه جا حتی مواقعی که از خواب بیدار می‌شوید، ابروهای طبیعی و قشنگی داشته باشید  بهتر است با کلمه میکروبلیدینگ بیشتر آشنا شوید. این روش با استفاده از تیغ یا بلید، رنگ را به لایه‌های زیرین پوست انتقال داده که گاهاً با کمی خونریزی همراه بوده و رنگ را تا حدود قابل توجهی به عمق نفوذ پوست می‌برد و اثری ماندگار و طبیعی بر روی چهره افراد می‌گذارد.

این تکنیک کار سخت و پیچیده‌ای نیست و نیاز به زمان زیادی ندارد و بسته به مدل و طراحی بر روی چهره افراد می‌تواند جذابیت بیشتری به چهره آنان بدهد گاهاً حدود دو ساعت و یا شاید کمتر، زمان نیاز است که بتوانید نتیجه خوبی از آن بگیرید.

مزیت‌های تکنیک میکروبلیدینگ فیبروز

به دلیل نفوذ کمتر بر روی عمق پوست این تکنیک بسیار طبیعی جلوه می‌نماید.

این امکان را میسر می‌سازد که فرد درصورت تمایل مدل ابروی خود را تغییر دهد.

پس از انجام میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو، شخص موهای طبیعی ابروهای خود را نه تنها دارد بلکه باعث تقویت آن نیز شده است.

فرد دیگر نیازی به استفاده از آرایش بصورت مداوم ندارد و با انجام اینکار می‌تواند چهره طبیعی خود را حفظ نماید.

تفاوت تکنیک میکروپیگمنتیشن با میکروبلیدینگ

در روش میکروبلیدینگ، از سوزن‌هایی بنام بلید استفاده می‌شود که توسط آن رنگ به داخل پوست نفوذ کرده و همانطور که گفته شد تا سطح کمتری از لایه پوست را درگیر می‌نماید و به همین دلیل است که ماندگاری کمتری نسبت به میکروپیگمنتیشن دارد اما ظرافت کار آن واقعا قابل توجه است و طبیعی بودن قشنگی را از خود به جا می‌گذارد.

تاثیرات میکروبلیدینگ فیبروز بر روی افراد

جالب است که بدانید افرادی که از این تکنیک طبیعی استفاده می‌کنند در روز اول خیلی خرسند، خوشحال و هیجان زده هستند که دارای ابروهای زیبایی شده‌اند اما در روزهای آتی مقداری اثر آن کمرنگ شده و فرد احساس می‌کند رنگ ابروهای خود را بتدریج از دست می‌دهد اما جالب تر اینکه ابروها در حال گرفتن رنگ و جلوه طبیعی به خود هستند و اینکار حتی پس از ترمیم فیکس شده و تا مدت طولانی شکل  طبیعی خود را حفظ می‌نماید و باز هم آن شخص خوشحالی روز اول خود را احساس می‌نماید.

هزینه ، قیمت و تعرفه میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز ابرو)

کلیه هزینه ها در این زمینه متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در کلینیک تخصصی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات میکروبلدینگ ابرو لطفاً با ما تماس بگیرید.

آموزش میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز ابرو) در غرب تهران

چنانچه قصد دارید شما نیز یکی از هنرآموزان این حرفه باشید، فاصله زیادی تا محقق شدن آرزوهایتان وجود ندارد. کافیست در دوره های آموزشی میکروبلدینگ ابرو (فیبرو ابرو) در غرب تهران که توسط اینجانب برگزار و اجرا می گردد به طور کامل با مباحث این حوزه و نحوه انجام به صورت کاملا عملی برخوردار گردید. ضمناً کلیه هنرآموزان عزیز از پشتیبانی آنلاین دائم برخوردار خواهند بود. خدمات میکروبلیدینگ نچرال با سبک انحصاری همراه با ۲ شیدینگ، میکروشیدینگ و شیدینگ دستی با استفاده از سوزن آکادمی فی اروپا و رنگ‌های گیاهی معدنی امریکایی انجام می‌گردند.

هزینه و تعرفه آموزش میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز ابرو) در غرب تهران

جهت اطلاع از تعرفه و قیمت شرکت در دوره های آموزش میکروبلیدینگ (فیبروز) کافیست با ما تماس بگیرید.

س با انجام این تکنیک فوق العاده، زیبایی طبیعی صورت خود را افزایش دهید. در دنیای امروز، میکروبلیدینگ به عنوان یک دانش پزشکی در زمینه زیبایی شناخته می‌شود. ما افتخار داریم شما را در انجام خدمات میکروبیلدینگ با بهره گیری از بهترین امکانات جهت رضایت شما مشتریان عزیز یاری رسانیم.

منبع: https://fatemehhabashi.com/



:: برچسب‌ها: آموزش و خدمات میکروبلیدینگ , خدمات میکروبلیدینگ , مزیت‌های تکنیک میکروبلیدینگ فیبروز ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()